logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja interaktywna Idealia dla Nextur.pl

  PR 31.01.2012, przeczytano 957 razy
ilustracjastrzałka

Agencja interaktywna Idealia z sukcesem zrealizowała kolejny projekt unijny – Nextur.pl. Firma odpowiedzialna była za całokształt działań: napisanie wniosku unijnego, techniczne wykonanie portalu, działania marketingowe i PR oraz skompletowanie dokumentacji realizacyjnej niezbędnej do rozliczenia projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-interaktywna-idealia-dla-nextur.pl,14502,artykul.html

Projekt Nextur.pl jest drugą tego typu realizacją agencji Idealia. W pracę zaangażowane były wszystkie działy firmy: graficzny, techniczny, redakcyjny oraz promocyjny.

- Nextur.pl jest drugim dużym projektem unijnym zrealizowanym kompleksowo przez Idealię, począwszy od pozyskania dofinansowania unijnego z działania 8.1, po wykonanie i promocję serwisu. Bardzo cieszy nas, że po raz kolejny zrealizowany przez nas projekt pomyślnie przeszedł audyt oceniający. Daje nam to jeszcze większą motywację do dalszego rozwoju w tym kierunku - mówi Adam Biernacki, Prezes agencji Idealia.

Realizacja całego projektu trwała 18 miesięcy i przebiegała zgodnie z etapami opisanymi we wniosku unijnym. Idealia poza pracami wykonawczymi odpowiedzialna była również za systematyczne przygotowywanie dokumentacji unijnej oraz rozliczanie się z poszczególnych etapów działań.

- Wykonanie wszystkich wytycznych, które zakładał wniosek unijny projektu z działania 8.1 było większym wyzwaniem niż zakładałem. Początkowa euforia z przyznanego dofinansowania szybko przerodziła się w przerażenie. Jednak doświadczenie naszego partnera pozwoliło nam nie tylko wywiązać się wymogów wniosku, kilkukrotnie przekraczając wskaźniki, ale przede wszystkim zrealizować nasz pomysł, dzięki któremu już dziś zarabiamy. Cieszymy się, że dzięki wsparciu finansowemu UE oraz profesjonalnej wiedzy i doświadczenia partnera mogliśmy zrealizować nasze marzenia – mówi Grzegorz Lewandowski, Prezes Nex Sp. z o.o., właściciel serwisu Nextur.pl.

- Kompleksowa realizacja dwóch projektów unijnych dała nam unikalne na rynku kompetencje, dzięki którym potrafimy sprawnie poruszać się w zawiłościach dokumentacji unijnej, znamy zagrożenia z jakimi mogą spotkać się beneficjenci oraz umiemy ich unikać. Ma to duży wpływ na terminową i profesjonalną realizację projektów – dodaje Adam Biernacki.

W bieżącym roku agencja planuje realizację kolejnego projektu unijnego. W tym wypadku również wniosek na dofinansowanie z programu 8.1. pisała Idealia.

Źródło: Idealia

Dodatkowe informacje:

Nextur.pl to pierwszy w Polsce portal służący do planowania kompleksowych wycieczek po kraju wraz z dokonywaniem rezerwacji noclegów i atrakcji online. Serwis umożliwia wybór bądź modyfikację jednej z dostępnych w bazie wycieczek, jak również planowanie własnych niezapomnianych wyjazdów. System automatycznie kalkuluje czas, trasę i koszty, tak by turysta w ciągu kilku chwil miał kompletny plan wyjazdu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764