logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja S4 z kampanią „A Mój Tauron masz?”

  PR 08.10.2018, przeczytano 1803 razy
ilustracjastrzałka

W październiku ruszyła ogólnopolska kampania „A Mój TAURON masz?”, promująca serwis MojTAURON.pl. Projekt ten realizowany jest kompleksowo przez Agencję Reklamową S4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-s4-z-kampania-_a-moj-tauron-masz_,379664,artykul.html

Celem kampanii jest promocja serwisu MojTAURON.pl, w ramach którego każdy klient ma dostęp do swoich faktur, dokumentów, salda, może kontrolować terminy, podawać stan licznika, odbierać różne bonusy, a wszystkie płatności za prąd i gaz regulować jednym kliknięciem. W ramach prac przy kampanii „A Mój TAURON masz?” S4 przygotowało kompleksową strategię komunikacji oraz kreację w przełożeniu na ATL (TV, radio), BTL oraz materiały online, w tym content video.

Działania rozpoczęły się w październiku i będą trwały do końca 2018 roku, obejmując emisję spotów w TV oraz kampanię online

Agencja S4 odpowiadała również za przygotowanie materiałów do ogólnopolskiej kampanii dedykowanej klientom z sektora MSP, w której promowana jest oferta TAURONA na gaz z usługami fachowców: Gaz Pomoc 24H, Serwisant gazowy 24H, Gaz z serwisantem gazowym 24H PLUS. W ramach tej części działań promocyjnych agencja S4 opracowała materiały do stacji radiowych i prasy lokalnej, tytułów branżowych dedykowanych grupom docelowym oraz do komunikacji w Internecie.

Po stronie TAURONA za koordynację tych projektów odpowiadają: Dorota Kulpińska, Barbara Wydra-Głuszek i Katarzyna Kozłowska. W S4 kampanię przygotował zespół prowadzony przez Agatę Pęzioł – group account managera.

Są to już kolejne prace realizowane przez S4 dla TAURONA. Agencja w latach 2017–2018 przeprowadziła projekty: „Twoje Smart 500”, „Czysta oferta Twoje 300” czy „Oddychaj powietrzem”.

Źródło: Agencja Reklamowa S4 S.A.

www.s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764