logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Subko&co obsługuje e-sklep Pierre Fabre

  PR 29.01.2019, przeczytano 1151 razy

Agencja Subko&co będzie odpowiedzialna za obsługę pierwszego sklepu e-commerce koncernu Pierre Fabre Dermo-Cosmetique w Europie w dziedzinie digital marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-subkoandco-obsluguje-e-sklep-pierre-fabre,381001,artykul.html

To właśnie w Polsce pod koniec 2018 francuski koncern Pierre Fabre Dermo-Cosmetique otworzył swój pierwszy sklep e-commerce w Europie. Sklep www.dermo-cosmeshop.pl oferuje łatwy i szybki dostęp do wszystkich marek z portfolio Pierre Fabre Dermo-Cosmetique.

Klienci znajdą tu takie marki jak Eau Thermale Avene, znaną z pielęgnacji cery wrażliwej, albo Klorane, która oferuje produkty oparte na naturalnych ekstraktach roślinnych. Dla szukających specjalistycznej pielęgnacji skóry i włosów czekają produkty Ducray oraz A-Derma, a dla tych, którzy mają ochotę na odrobinę luksusu, sklep proponuje produkty marek Galenic i Rene Furterer.

Subko&co to młody, kilkunastoosobowy francuskojęzyczny zespół, działający zarówno w Warszawie jak i w Paryżu, wyspecjalizowany w obsłudze digital klientów francuskich, belgijskich i szwajcarskich takich jak Auchan, Le Rustique czy Noreve.  

Subko&co będzie wspierać Dermo-Cosme Shop w budowaniu wizerunku sklepu, pozyskiwaniu ruchu oraz zwiększaniu sprzedaży online. Pierwszy etap współpracy z koncernem Pierre Fabre polegał na doradztwie dotyczącym strategii zbudowania sklepu w Polsce.

- Powierzyliśmy agencji Subko&co projekt przygotowania analizy i benchmarku polskiego rynku e-commerce oraz consultingu UX. Subko&co dostarczyło nam wyczerpującą  analizę i szczegółowe rekomendacje, które bardzo ułatwiły nam start sklepu. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z tą agencją i zdecydowanie polecamy ją zarówno zagranicznym, jak i krajowym markom, chcącym rozwijać działalność w e-commerce w Polsce. Szczególnie doceniamy ich profesjonalizm, zaangażowanie i pomysłowość, które przekroczyły nasze oczekiwania - mówi Gregory Ragot, Global Director of e-Commerce w Pierre Fabre.  Drugi etap współpracy, czyli obsługa marketingowa marki Pierre Fabre, rozpoczął się pod koniec 2018 roku i był wynikiem przetargu między kilkoma agencjami z Polski.

 - Współpraca z Pierre Fabre - firmą o światowej sławie i międzynarodowej skali działalności -to dla nas ogromny prestiż. Wykorzystujemy w tym projekcie nasze kompetencje w dziedzinie digital oraz doświadczenia w pracy dla innych francuskich klientów. Bardzo cieszymy się, że nasza nieduża, niezależna agencja może obsługiwać takiego klienta jak Pierre Fabre - mówi Marta Subko, założycielka i CEO agencji.

Za zarządzanie kampaniami marketingowymi odpowiedzialna jest Claudia Sławek, natomiast Dominika Siemiątkowska nadzoruje kreacje i content przygotowywany dla klienta.

Źródło: Subko&co

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764