logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Wyborcza.pl – nowa nazwa serwisu fotograficznego „Gazety Wyborczej”

  PR 18.10.2021, przeczytano 721 razy

1 grudnia 2021 r. oficjalnie zmienią się nazwa oraz identyfikacja wizualna agencji fotograficznej „Gazety Wyborczej” – obecną nazwę Agencja Gazeta zastąpi Agencja Wyborcza.pl. Zmiany te są już widoczne od dziś – nowa nazwa pojawiła się w opisach zdjęć na łamach papierowego wydania „Wyborczej”, na Wyborcza.pl oraz na stronie Agencji.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-wyborcza.pl-%E2%80%93-nowa-nazwa-serwisu-fotograficznego-_gazety-wyborczej_,393410,artykul.html

Agencja Gazeta powstała w 1994 r. z inicjatywy działu Foto „Gazety Wyborczej”. Obecnie reprezentuje kilkudziesięciu fotoreporterów, zdobywców prestiżowych nagród w konkursach m.in. World Press Photo, Grand Press Photo, BZ WBK Press Foto i Konkursie Polskiej Fotografii Prasowej. Zdjęcia fotoreporterek i fotoreporterów „Wyborczej" ilustrują aktualne wydarzenia w Polsce i na świecie w papierowych wydaniach gazet i magazynów, zasilają serwisy informacyjne Wyborcza.pl, Gazeta.pl i innych marek Agory, a także wielu newsowych mediów, w tym największej światowej agencji fotograficznej Reuters.  

1 grudnia 2021 r. Agencja Gazeta oficjalnie zmieni swoją nazwę oraz logo i stanie się Agencją Wyborcza.pl. Jednak już od teraz nowa nazwa pojawia się w opisach zdjęć na łamach papierowego wydania „Wyborczej”, w serwisie Wyborcza.pl oraz na stronie Agencji, która również zmieniła swój szyld na Agencjawyborcza.pl.

- Fotografia jest ważną częścią „Wyborczej" od jej pierwszych numerów wydanych w maju 1989 r. Kiedyś najważniejsze było dla nas wydanie papierowe dziennika, dziś priorytetem jest serwis cyfrowy Wyborcza.pl. Nie byłoby obecnego sukcesu subskrypcyjnego „Wyborczej" bez jakościowej fotografii prasowej. Dlatego nowa nazwa agencji, powielana przy tysiącach publikowanych codziennie zdjęć, ma podkreślać związek znakomitych fotografii z marką „Wyborczej" oraz jej serwisem internetowym – komentuje zmiany Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.  

Przez ostanie trzy dekady fotoreporterzy „Wyborczej" dokumentowali zmiany w Polsce, Rumunii, Rosji, Czechach, na Węgrzech i w RPA, konflikty zbrojne, przewroty i rewolucje, m.in. na Ukrainie, w Jugosławii, Iraku, Afganistanie, w Kongo i Rwandzie. Na zdjęciach uwieczniali wizyty największych mężów stanu, pielgrzymki papieskie, portretowali wybitnych twórców kultury i sztuki. Od zawsze są blisko ludzi, wszędzie tam, gdzie dzieją się najważniejsze dla czytelników „Gazety Wyborczej” wydarzenia – na granicy polsko-białoruskiej, na demonstracjach, w Sejmie, na stadionach i imprezach kulturalnych. Agencja Wyborcza.pl realizuje również zamówienia dla mediów zagranicznych oraz przygotowuje profesjonalne sesje fotograficzne dla magazynów kolorowych.  

- Praca naszego zespołu zmienia się cały czas: tworzymy coraz więcej materiałów multimedialnych i galerii, fotoreporterzy „Wyborczej" realizują autorskie projekty w ramach współpracy z mediami europejskimi. Od blisko 30 lat zapewniamy naszym czytelnikom i partnerom: jakość, szybkość oraz wiarygodność – opowiada o pracy swojego zespołu Beata Łyżwa-Sokół, szefowa działu Foto „Gazety Wyborczej” i Agencji Wyborcza.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764