logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Gozdek wzmocni strategię Grey Group

  PR 01.04.2014, przeczytano 1909 razy
ilustracjastrzałka

Do GREY group dołączyła Agnieszka Gozdek. Na stanowisku Strategy and Brand Planning Director będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii na rzecz lokalnych i regionalnych klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-gozdek-wzmocni-strategie-grey-group,21252,artykul.html

Dołączenie Agnieszki Gozdek do GREY group jest konsekwencją postępującego rozwoju działu strategii, który obecnie liczy już 9 osób i tym samym jest jednym z najbardziej rozbudowanych zespołów tego typu wśród polskich agencji reklamowych,

Agnieszka to nasza inwestycja w wiedzę i bardzo unikalne doświadczenie, którego nie sposób przecenić. Agencje reklamowe coraz częściej pełnią rolę doradców działów marketingu. To ludzie tacy jak Agnieszka budują nasze kompetencje w tym zakresie
– mówi Rafał Baran, CEO GREY group. W przeszłości niejeden raz miałem przyjemność współpracować z Agnieszką, co sprawiło, że obecnie dobrze się znamy i lubimy.

Agnieszka Gozdek od połowy lat 90tych zdobywała doświadczenie w zakresie badań rynku i tworzenia strategii marketingowych i komunikacyjnych. Pracę zawodową rozpoczęła w SMG/KRC Millward Brown, następnie pracowała w sieciowych agencjach takich jak D'Arcy i Leo Burnett, a także jako doradca strategiczny w obszarze zarządzania marką i strategii  marketingowej w firmie Stratosfera Added Value Associate. Była odpowiedzialna za realizację projektów kampanii dla Klientów z wielu branż, w tym dla firm o wysokich wymaganiach badawczo-strategicznych.

Agnieszka Gozdek studiowała Psychologię na Uniwersytecie Warszawskim - należała do grupy inicjatorów, którzy stworzyli specjalizację i pierwszą katedrę Psychologii Społecznej w Polsce. W swojej karierze Agnieszka prowadziła wykłady dla PTBRiO, Questus i Pulsu Biznesu. Ma na koncie publikacje m.in. w Harvard Business Review Polska. Jest laureatką Effie za launch marki Play i dwukrotnie zasiadała w jury konkursu. 

Źródło: GREY group

www.greygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764