logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Gozdek wzmocni strategię Grey Group

  PR 01.04.2014, przeczytano 1642 razy
ilustracjastrzałka

Do GREY group dołączyła Agnieszka Gozdek. Na stanowisku Strategy and Brand Planning Director będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii na rzecz lokalnych i regionalnych klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-gozdek-wzmocni-strategie-grey-group,21252,artykul.html

Dołączenie Agnieszki Gozdek do GREY group jest konsekwencją postępującego rozwoju działu strategii, który obecnie liczy już 9 osób i tym samym jest jednym z najbardziej rozbudowanych zespołów tego typu wśród polskich agencji reklamowych,

Agnieszka to nasza inwestycja w wiedzę i bardzo unikalne doświadczenie, którego nie sposób przecenić. Agencje reklamowe coraz częściej pełnią rolę doradców działów marketingu. To ludzie tacy jak Agnieszka budują nasze kompetencje w tym zakresie
– mówi Rafał Baran, CEO GREY group. W przeszłości niejeden raz miałem przyjemność współpracować z Agnieszką, co sprawiło, że obecnie dobrze się znamy i lubimy.

Agnieszka Gozdek od połowy lat 90tych zdobywała doświadczenie w zakresie badań rynku i tworzenia strategii marketingowych i komunikacyjnych. Pracę zawodową rozpoczęła w SMG/KRC Millward Brown, następnie pracowała w sieciowych agencjach takich jak D'Arcy i Leo Burnett, a także jako doradca strategiczny w obszarze zarządzania marką i strategii  marketingowej w firmie Stratosfera Added Value Associate. Była odpowiedzialna za realizację projektów kampanii dla Klientów z wielu branż, w tym dla firm o wysokich wymaganiach badawczo-strategicznych.

Agnieszka Gozdek studiowała Psychologię na Uniwersytecie Warszawskim - należała do grupy inicjatorów, którzy stworzyli specjalizację i pierwszą katedrę Psychologii Społecznej w Polsce. W swojej karierze Agnieszka prowadziła wykłady dla PTBRiO, Questus i Pulsu Biznesu. Ma na koncie publikacje m.in. w Harvard Business Review Polska. Jest laureatką Effie za launch marki Play i dwukrotnie zasiadała w jury konkursu. 

Źródło: GREY group

www.greygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach...
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764