Do GREY group dołączyła Agnieszka Gozdek. Na stanowisku Strategy and Brand Planning Director będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii na rzecz lokalnych i regionalnych klientów agencji.
Dołączenie Agnieszki Gozdek do GREY group jest konsekwencją postępującego rozwoju działu strategii, który obecnie liczy już 9 osób i tym samym jest jednym z najbardziej rozbudowanych zespołów tego typu wśród polskich agencji reklamowych,
Agnieszka to nasza inwestycja w wiedzę i bardzo unikalne doświadczenie, którego nie sposób przecenić. Agencje reklamowe coraz częściej pełnią rolę doradców działów marketingu. To ludzie tacy jak Agnieszka budują nasze kompetencje w tym zakresie – mówi Rafał Baran, CEO GREY group. W przeszłości niejeden raz miałem przyjemność współpracować z Agnieszką, co sprawiło, że obecnie dobrze się znamy i lubimy.
Agnieszka Gozdek od połowy lat 90tych zdobywała doświadczenie w zakresie badań rynku i tworzenia strategii marketingowych i komunikacyjnych. Pracę zawodową rozpoczęła w SMG/KRC Millward Brown, następnie pracowała w sieciowych agencjach takich jak D'Arcy i Leo Burnett, a także jako doradca strategiczny w obszarze zarządzania marką i strategii marketingowej w firmie Stratosfera Added Value Associate. Była odpowiedzialna za realizację projektów kampanii dla Klientów z wielu branż, w tym dla firm o wysokich wymaganiach badawczo-strategicznych.
Agnieszka Gozdek studiowała Psychologię na Uniwersytecie Warszawskim - należała do grupy inicjatorów, którzy stworzyli specjalizację i pierwszą katedrę Psychologii Społecznej w Polsce. W swojej karierze Agnieszka prowadziła wykłady dla PTBRiO, Questus i Pulsu Biznesu. Ma na koncie publikacje m.in. w Harvard Business Review Polska. Jest laureatką Effie za launch marki Play i dwukrotnie zasiadała w jury konkursu.
Źródło: GREY group