logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Sora i Jovan Protić kandydatami na Prezesa IAA Polska

  PR 13.09.2021, przeczytano 710 razy
ilustracja

W dniu 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonią nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany zostanie Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska, a także Prezes Zarządu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-sora-i-jovan-protic-kandydatami-na-prezesa-iaa-polska,392957,artykul.html

Na stanowisko Prezesa Zarządu IAA Polska zgłosiły się jak dotąd dwie osoby: Agnieszka Sora (GfK) i Jovan Protić (Ringier Axel Springer Polska, Ringier Axel Springer Media AG).

Agnieszka Sora w branży marketingowej i badawczej jest obecna od 30 lat – posiada bogate doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu. W latach 1993-1996 odnosiła marketingowe sukcesy, pracując w Nestle Polska, gdzie była odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek takich marek jak Nescafe i Nesquik oraz Serwisu Konsumenckiego Nestle/Winiary. Przez ostatnie 25 lat pełniła funkcję Dyrektor Zarządzającej i Commercial Director GfK Polonia, pozycjonując GfK jako firmę integrującą wiedzę w oparciu o twarde dane panelowe, analitykę biznesową i  głos konsumenta. W latach 2014-2016 była Sub Regional Managerem, Eastern Europe w Grupie GfK. Zbudowała zespół doświadczonych konsultantów, którzy podejmują się najtrudniejszych wyzwań analitycznych. Od czerwca 2021 r. podjęła się nowej, regionalnej roli w Europie Północno-Centralnej w GfK – Regional Consulting Lead NCE.

Absolwentka ekonomii na wydziale HZ SGH w Warszawie, od 4 lat Wiceprezes IAA Polska, w latach 2017 – 02.2021 Prezes OFBOR.  Wielokrotnie członkini Jury EFFIE, prelegentka licznych konferencji, obecnie mentor w ramach Fundacji Liderek Biznesu oraz Wise & Young.

W nowej kadencji w IAA Polska chciałaby kontynuować realizację celów statutowych stowarzyszenia, których głównym efektem ma być zwiększenie znajomości marki, dotarcie do nowych interesariuszy oraz pozycjonowanie IAA Polska jako organizacji aktywnie wspierającej swoich członków.

Jovan Protić jest COO oraz członkiem Zarządu Ringier Axel Springer Polska i Ringier Axel Springer Media AG, gdzie prowadzi projekty w jednej z największych firm zajmujących się mediami cyfrowymi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, działającej w 8 krajach, zatrudniającej ponad 3000 osób i prowadzącej ponad 60 podmiotów z branży mediów cyfrowych, e-commerce i rynków cyfrowych.

Z firmą jest związany od 2005 r., tworzy i realizuje strategię digital marketingu i e-commerce. Karierę zawodową rozpoczynał w Serbii, budując największy portal internetowy w Serbii „blic.rs”.  Od 2012 r. jest jednym z liderów procesu cyfrowej transformacji grupy medialnej Ringier Axel Springer Media AG w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 2015 r. pełni funkcję członka Zarządu oraz COO Ringier Axel Springer Polska.

W pierwszych latach działalności w Polsce, skoncentrował się na rozwoju wertykalnych serwisów cyfrowych i handlu elektronicznym. Na polski rynek z powodzeniem wprowadził wówczas markę Business Insider Polska, afiliacyjny biznes e-commerce oraz serwis NOIZZ, którego działalność zainaugurował również na 6 innych rynkach europejskich. W lutym 2016 r. został członkiem grupy Ringier Axel Springer Leadership Team, gdzie odpowiada za obszar digital media w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 2020 r. współzarządza Onet.pl i pozostałym portfolio cyfrowym Ringier Axel Springer Polska. Jovan Protić ukończył Uniwersytet w Belgradzie i uzyskał tytuł Exec MBA na Uniwersytecie w Sheffield.

- Agnieszka i Jovan to wybitni przedstawiciele naszego rynku. Obie kandydatury dają gwarancję, że przyszłym Zarządem IAA Polska pokieruje ktoś, kto rozumie naszą misję: bronić rynku przed zagrożeniami zewnętrznymi i promować jego rozwój przez dialog wewnętrzny. Niezwykle się cieszę na nową energię, wiedzę i inicjatywy, które przyniesie sukcesja na stanowisku szefa stowarzyszenia i trzymam mocno kciuki za kandydatów.  Pod ich wodzą IAA Polska ma szansę dalej budować swoją pozycję silnego, obiektywnego przedstawiciela całej branży marketingowej w Polsce i ważnego ogniwa światowej sieci - mówi Jacek Olechowski, CEO Mediacap, Prezes Zarządu IAA Polska w latach 2013-2021. W tegorocznych wyborach do władz IAA Polska będzie kandydował do Rady Nadzorczej.

Źródło: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

www.iaa.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764