logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Zarządzania Barwą – I Konferencja

   22.10.2007, przeczytano 2350 razy

Podajemy kilka nowych informacji na temat I Konferencji z cyklu Akademia Zarządzania Barwą. Organizowana przez Wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. Konferencja odbędzie się, tak jak zaplanowano, 21 listopada 2007 r. w Centrum Expo w Warszawie (ul. Prądzyńskiego 12/14). To ostatnie dni zgłoszeń w pierwszym terminie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-zarzadzania-barwa--i-konferencja,6269,artykul.html

Zainteresowanie udziałem w Konferencji jest bardzo duże, a liczba miejsc ograniczona. Chętni i zdecydowani, którzy jeszcze nie przysłali formularza zgłoszeniowego, proszeni są o szybkie jego wysłanie.
Myślą przewodnią konferencji jest pokazanie, jak zastosować Color Management na każdym etapie procesu poligraficznego i zagwarantować wysoką jakość druku; jakie urządzenia pomiarowe i kalibracyjne, w jaki sposób i w jakim celu warto stosować w produkcji poligraficznej. Konferencja jest przeznaczona dla fotografów, grafików, studiów DTP, studiów prepress, drukarń.

Program Konferencji:
9.30-10.00 Rejestracja uczestników
10.00-10.10 Rozpoczęcie konferencji
10.10-10.40 Małgorzata Ungradova (X-Rite) – Wprowadzenie do tematu: Color Management – synteza
10.40-11.10 Piotr Skoczeń (Cortland) – Pomiar i kalibracja w profesjonalnej fotografii cyfrowej, Cyfrowa ciemnia fotografa
11.10-11.40 Paweł Waszniewski (Alstor) – Sprzętowa a programowa kalibracja monitorów LCD
11.40-11.55 Przerwa
11.55-12.25 Marek Szczepański (Mercor Poland) – Profile ICC – urządzenia i oprogramowanie do ich tworzenia
12.25-12.55 Tomasz Kuciński (Epson Deutschland), Maria Ślesicka (Reprograf) – Kalibracja i kontrola gamutu drukarek cyfrowych
12.55-13.45 Lunch
13.45-14.15 Maciej Baur (Agfa) – Zarządzanie barwami w prepressie – pomiar płyt CtP, proofing
14.15-14.45 Andrzej Kunstetter (Heidelberg Polska) – Kontrola jakości druku
14.45-15.00 Przerwa
15.00-15.30 Jakub Krupa, Tadeusz Figurski (Reprograf) – Case study. Color Management dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jak połączyć proofing z maszyną drukującą – na przykładzie małej drukarni warszawskiej
15.30-16.00 Robert Kuczera (Michael Huber Polska) – Ocena parametrów druku w aspekcie farb drukowych – obowiązujące normy
16.00-16.30 Krzysztof Ostrowski (Sun Chemical) – Kontrola jakości farb i procesów druku wg normy ISO 12647
16.30-17.00 Ulrich Schmitt (FOGRA) – Wytyczne co do jakości stworzone przez Verband der Druckindustrie i FOGRA
17.00-18.00 Pytania i dyskusja. Losowanie nagród. Zakończenie konferencji

Partnerami Konferencji są: Agfa, Alstor, Cortland, Epson Deutschland, Heidelberg Polska, Mercor Poland, Michael Huber Polska, Reprograf, Sun Chemical, X-Rite.

Na zakończenie konferencji wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody: cyfrowa drukarka fotograficzna Epson (fundator: Epson Deutschland), urządzenie Eye One Proof wraz z oprogramowaniem do tworzenia profili drukarek, CMYK oraz RGB (moduł uproszczony), do wszystkich typów monitorów, projektorów i skanerów (fundator: X-Rite), program Quark XPress 7.3 full version Win/Mac i przeglądarka diapozytywów Just Normlicht 4010 (fundator: Zakłady Artystyczne ART), książka „Handbook of Printmedia” autorstwa prof. H. Kipphana (fundator: Heidelberg Polska), a także wzornik kolorów Pantone Color Bridge Euro (fundator: ColorManagement.pl i sklep internetowy portalu Dtp.pl).

Koszt udziału w konferencji: 200 zł (przy wpłacie do 31 X 2007) lub 290 zł (przy wpłacie po tym terminie) obejmuje także przerwy kawowe i lunch oraz materiały konferencyjne. Wpłaty – na konto Wydawnictwa Polski Drukarz sp. z o.o.: PKO S.A. oddział w Łodzi nr konta: 24124015451111000011659583. Liczba miejsc na konferencji jest ograniczona, o przyjęciu uczestnika decyduje kolejność zgłoszeń.
Dodatkowe informacje: 042 6887949, 042 6871292, biuro(at)swiatdruku.com.pl

Sponsorzy konferencji: KBA-Grafitec, Międzynarodowe Targi Poznańskie
Patronat nad konferencją sprawuje Polska Izba Druku.
Patronat medialny: Drukarnie.com.pl, Dtp.pl, Poligrafia.org.pl, Polska Poligrafia, Signs.pl, „Pro-KREACJA” i „Świat DRUKU”.

Źródło: Polski Drukarz

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764