logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Zarządzania Barwą – I Konferencja

   22.10.2007, przeczytano 2228 razy

Podajemy kilka nowych informacji na temat I Konferencji z cyklu Akademia Zarządzania Barwą. Organizowana przez Wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. Konferencja odbędzie się, tak jak zaplanowano, 21 listopada 2007 r. w Centrum Expo w Warszawie (ul. Prądzyńskiego 12/14). To ostatnie dni zgłoszeń w pierwszym terminie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-zarzadzania-barwa--i-konferencja,6269,artykul.html

Zainteresowanie udziałem w Konferencji jest bardzo duże, a liczba miejsc ograniczona. Chętni i zdecydowani, którzy jeszcze nie przysłali formularza zgłoszeniowego, proszeni są o szybkie jego wysłanie.
Myślą przewodnią konferencji jest pokazanie, jak zastosować Color Management na każdym etapie procesu poligraficznego i zagwarantować wysoką jakość druku; jakie urządzenia pomiarowe i kalibracyjne, w jaki sposób i w jakim celu warto stosować w produkcji poligraficznej. Konferencja jest przeznaczona dla fotografów, grafików, studiów DTP, studiów prepress, drukarń.

Program Konferencji:
9.30-10.00 Rejestracja uczestników
10.00-10.10 Rozpoczęcie konferencji
10.10-10.40 Małgorzata Ungradova (X-Rite) – Wprowadzenie do tematu: Color Management – synteza
10.40-11.10 Piotr Skoczeń (Cortland) – Pomiar i kalibracja w profesjonalnej fotografii cyfrowej, Cyfrowa ciemnia fotografa
11.10-11.40 Paweł Waszniewski (Alstor) – Sprzętowa a programowa kalibracja monitorów LCD
11.40-11.55 Przerwa
11.55-12.25 Marek Szczepański (Mercor Poland) – Profile ICC – urządzenia i oprogramowanie do ich tworzenia
12.25-12.55 Tomasz Kuciński (Epson Deutschland), Maria Ślesicka (Reprograf) – Kalibracja i kontrola gamutu drukarek cyfrowych
12.55-13.45 Lunch
13.45-14.15 Maciej Baur (Agfa) – Zarządzanie barwami w prepressie – pomiar płyt CtP, proofing
14.15-14.45 Andrzej Kunstetter (Heidelberg Polska) – Kontrola jakości druku
14.45-15.00 Przerwa
15.00-15.30 Jakub Krupa, Tadeusz Figurski (Reprograf) – Case study. Color Management dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jak połączyć proofing z maszyną drukującą – na przykładzie małej drukarni warszawskiej
15.30-16.00 Robert Kuczera (Michael Huber Polska) – Ocena parametrów druku w aspekcie farb drukowych – obowiązujące normy
16.00-16.30 Krzysztof Ostrowski (Sun Chemical) – Kontrola jakości farb i procesów druku wg normy ISO 12647
16.30-17.00 Ulrich Schmitt (FOGRA) – Wytyczne co do jakości stworzone przez Verband der Druckindustrie i FOGRA
17.00-18.00 Pytania i dyskusja. Losowanie nagród. Zakończenie konferencji

Partnerami Konferencji są: Agfa, Alstor, Cortland, Epson Deutschland, Heidelberg Polska, Mercor Poland, Michael Huber Polska, Reprograf, Sun Chemical, X-Rite.

Na zakończenie konferencji wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody: cyfrowa drukarka fotograficzna Epson (fundator: Epson Deutschland), urządzenie Eye One Proof wraz z oprogramowaniem do tworzenia profili drukarek, CMYK oraz RGB (moduł uproszczony), do wszystkich typów monitorów, projektorów i skanerów (fundator: X-Rite), program Quark XPress 7.3 full version Win/Mac i przeglądarka diapozytywów Just Normlicht 4010 (fundator: Zakłady Artystyczne ART), książka „Handbook of Printmedia” autorstwa prof. H. Kipphana (fundator: Heidelberg Polska), a także wzornik kolorów Pantone Color Bridge Euro (fundator: ColorManagement.pl i sklep internetowy portalu Dtp.pl).

Koszt udziału w konferencji: 200 zł (przy wpłacie do 31 X 2007) lub 290 zł (przy wpłacie po tym terminie) obejmuje także przerwy kawowe i lunch oraz materiały konferencyjne. Wpłaty – na konto Wydawnictwa Polski Drukarz sp. z o.o.: PKO S.A. oddział w Łodzi nr konta: 24124015451111000011659583. Liczba miejsc na konferencji jest ograniczona, o przyjęciu uczestnika decyduje kolejność zgłoszeń.
Dodatkowe informacje: 042 6887949, 042 6871292, biuro(at)swiatdruku.com.pl

Sponsorzy konferencji: KBA-Grafitec, Międzynarodowe Targi Poznańskie
Patronat nad konferencją sprawuje Polska Izba Druku.
Patronat medialny: Drukarnie.com.pl, Dtp.pl, Poligrafia.org.pl, Polska Poligrafia, Signs.pl, „Pro-KREACJA” i „Świat DRUKU”.

Źródło: Polski Drukarz

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach współpracy KERRIS Group odpowiada za opracowanie i zrealizowanie aktywacji dla potencjalnych kandydatów szkół policealnych Żak, landing page akcji oraz optymalizację kampanii performance marketingowej.
Awanse w Triple PR
Róża Siudaj i Natalia Bodziony, związane z Triple PR od 2019 roku, awansowały w strukturach agencji. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Consultanta, a druga PR Consultanta.
„E-commerce B2B – Biznes w sieci”
Mówiąc o e-commerce często myślimy o zakupach towarów poprzez Internet dokonanych przez konsumentów. Podczas pandemii rosły one gwałtownie, szybko zapełniając paczkami auta kurierów i paczkomaty. W przypadku handlu internetowego między firmami, e-commerce B2B, był on dużo mniej widoczny, chociaż skala obrotów w tym kanale jest kilkukrotnie...
Kamikaze przygotowało dla marki Bourjois kampanię na trzy rynki CEE
Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Bourjois (z portfolio Coty Eastern Europe) akcję wizerunkowo-sprzedażową, wspierającą launch nowych maskar Bourjois Volume Glamour – na trzech rynkach CEE: w Polsce oraz w Rumunii, a na Węgrzech wyłącznie wspierającą sprzedaż. W polskiej odsłonie akcji jako partner bierze też udział marka biżuterii Minty Dot.
Meaningful Brands 2021 - wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
Najnowsza fala badania, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności – ale marki mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań. W tegorocznej edycji badania wśród globalnie ocenianych marek najlepiej wypadły: Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764