logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aktywacja świąteczna „Łańcuch wdzięczności PZU”

  PR 19.12.2022, przeczytano 705 razy
ilustracjastrzałka

PZU rozpoczął akcję „Łańcuch wdzięczności PZU”. Kampania zachęca do wyrażania w mediach społecznościowych wdzięczności bliskim, przyjaciołom i rodzinie. W świątecznym spocie promującym akcję wzięła udział sponsorowana przez PZU, najlepsza na świecie tenisistka Iga Świątek, która podobnie jak jej główny partner i ubezpieczyciel, chętnie włącza się w akcje charytatywne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aktywacja-swiateczna-_lancuch-wdziecznosci-pzu_,398398,artykul.html

Święta to czas, w którym zwykliśmy składać życzenia, wyrażać wdzięczność i serdeczność wobec  członków rodziny, przyjaciół, kolegów z pracy, dalszych znajomych. To również czas, w którym PZU i Iga Świątek zachęcają do jednoczenia się we wspólnym celu – pomocy domom dziecka. Każdy post to pieniądze przekazane ich podopiecznym przez PZU.

Do „Łańcucha wdzięczności PZU” może dołączyć każda osoba, która do 27 grudnia opublikuje post lub relację na swoim Facebooku lub Instagramie, kierując słowa wdzięczności do dowolnej osoby i oznaczając ją we wpisie z prośbą o wyrażenie wdzięczności komuś innemu. Taki post dodatkowo musi być opisany hasztagiem #PZUwdzięczni oraz oznaczeniem profilu na Facebooku lub na Instagramie. Każda publikacja jest cegiełką o wartości 20 zł, która zostanie przeznaczona na wsparcie domów dziecka.

- PZU pomaga innym przez cały rok, nie tylko od święta. Ale to właśnie w okresie świątecznej zadumy pełne emocji reklamy i kampanie mają podwójną moc. Zdajemy sobie sprawę z ich magii i sprawczości, dlatego w tym roku PZU podjął wyjątkową inicjatywę w mediach społecznościowych. Chcemy, aby miłe słowa kierowane w postaci postów, były nie tylko wyrazem naszej wdzięczności dla naszych bliskich, ale jednocześnie przyczyniały się do czynienia dobra potrzebującym dzieciom. Zachęcamy do aktywnego udziału w kampanii świątecznej PZU. Stając się kolejnym ogniwem łańcucha wdzięczności PZU dokładamy cegiełkę, wspierającą podopiecznych domów dziecka – mówi Michał Lutostański, dyrektor Biura Marketingu w PZU.

Za zebrane podczas akcji pieniądze wolontariusze PZU kupią ok. 260 podopiecznym z domów dziecka wymarzone prezenty. Dostarczą je do ośmiu domów dziecka, które wspierali podczas różnych podejmowanych inicjatyw wolontariackich.

Akcja rozpoczęła się 12 grudnia i potrwa do 27 grudnia 2022 roku. Towarzyszy jej komunikacja w mediach społecznościowych Grupy PZU i na specjalnej stronie internetowej www.pzu.pl/wdzieczni. Do strony kieruje także film na YouTube, w którym wzięła udział m.in. Iga Świątek wyrażająca wdzięczność swojemu tacie. Kampanii towarzyszy również aktywna komunikacja w kanałach social media, m.in. na TikToku. Krótsza wersja spotu była emitowana m.in. w charytatywnym bloku mikołajkowym telewizji Polsat. PZU planuje również emisję w świątecznym bloku charytatywnym TVP.

Pomysł kreatywny spotu świątecznego  przygotowała Agencja Warszawa, a zrealizowały go IF Nation oraz Dom Produkcyjny Prime Time.

Źródło: Grupa PZU

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764