logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aliganza i Kerris Group nawiązały strategiczne partnerstwo

  PR 22.10.2019, przeczytano 225 razy

Aliganza – pierwsza w Polsce agencja konsultingowa dla marek z branży modowej oraz KERRIS Group – jedna z najszybciej rozwijających się grup technologicznych i marketingowych na polskim rynku, nawiązały strategiczne partnerstwo w zakresie obsługi klientów z branż fashion i beauty. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aliganza-i-kerris-group-nawiazaly-strategiczne-partnerstwo,384447,artykul.html

W ramach nawiązanego partnerstwa firmy prowadzą stałą współpracę przy realizacji działań przetargowych i obsługowych dla firm z sektorów beauty i fashion. Aliganza świadczy kompleksowe usługi z obszaru komunikacji marketingowej, obejmujące: relacje z mediami i influencerami, usługi kreatywne, narzędzia digitalowe, consulting i produkcję wydarzeń. Z kolei KERRIS Group odpowiada za realizację działań digital marketingowych, w szczególności za: tworzenie stron internetowych, zakup mediów, pozycjonowanie (SEO) oraz obsługę programistyczną. Do tej pory Aliganza i KERRIS Group współpracowały przy obsłudze klientów, takich jak: CH Klif, Batycki, Levi’s, Nissa, Prael.

- Pierwszy raz mieliśmy przyjemność pracować z Aliganzą w 2014 roku, kiedy stworzyliśmy identyfikację wizualną i stronę internetową agencji. Szybko okazało się, że kierujemy się podobnymi wartościami i zasadami w prowadzeniu biznesu oraz obsłudze klientów. Z kolei dzięki uzupełniającym się kompetencjom jesteśmy w stanie dostarczać wyniki, wspierające realizację celów marketingowych marek. Po 5 latach udanej współpracy projektowej przyszedł czas na kolejny etap w naszym wspólnym rozwoju – formalne nawiązanie partnerstwa. Wierzę, że przyniesie ono wymierne korzyści dla naszych klientów i obu firm – powiedział Ignacy Bochiński, Partner KERRIS Group.

KERRIS Group odpowiada również za prowadzenie stałej obsługi Aliganzy w zakresie SEO. Zaprojektowała też i wdrożyła jej obecną stronę internetową, której kolorystykę agencja może samodzielnie dostosowywać do obecnych trendów, dzięki jednej z zaprojektowanych funkcjonalności systemu.

- Klienci Aliganzy coraz częściej kierują do nas zapytania o obsługę w zakresie usług digital. Oczywistym wyborem przy takich projektach jest dla nas KERRIS jako sprawdzony partner przez ostatnie lata. Sformalizowanie współpracy to również naturalne uzupełnienie kompetencji 360 stopni, które posiadamy in house’owo w Aliganzie. Połączenie naszego know-how w zakresie strategii marketingowych dla marek modowych i urodowych z doświadczeniem oraz wiedzą teamu partnera digitalowego pozwala nam na zintegrowanie wszystkich działań komunikacyjnych zarówno dla klientów Aliganzy, jak i KERRIS – mówi Anna Wiatr, CEO Aliganza.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mogik or magic? Motion Design Conference 2020
Gwiazdy motion designu tworzące czołówki do seriali Netfliksa czy HBO. Najważniejsi twórcy minionego roku z całego świata. Firmy produkujące oprogramowanie 3d oraz sprzęt dla motion designerów. To wszystko w ciągu dwóch dni konferencji i kreatywnych spotkań Auli Artis w Poznaniu.
Stratasys J8 – zaawansowane drukarki 3D
Technologia PolyJet jako jedyna metoda wytwarzania pozwala na wykonanie elementów z wielu materiałów i kolorów w jednym procesie. Drukarki 3D Stratasys J8 Series mogą drukować prototypy wyglądające dokładnie jak produkt końcowy. Dają niesamowite efekty wykończenia modelu, wyjątkową gładkość powierzchni i precyzję druku z warstwą o wysokości zaledwie 14 mikrometrów.
Saloniki Kolportera są jednym z partnerów akcji „2 miliony Grześków do wygrania”. Klienci mogą korzystać z tej promocji aż do 30 kwietnia br.
Rusza nabór na 12. Bella Skyway Festival
To już pewne – 12. Bella Skyway Festival odbędzie się w dniach 18–23 sierpnia 2020 roku. Ponownie toruński zespół staromiejski rozbłyśnie magicznym blaskiem, a wszystko pod hasłem „Elementarne cząstki wolności”. Właśnie rozpoczyna się nabór, w ramach którego artyści mogą zgłaszać swoje pomysły na instalacje, projekcje i interaktywne świetlne działania. Warto się...
Odpowiedzialny Marketing – efekty samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci
Rada Reklamy od wielu lat stoi na straży najwyższych standardów komunikacji marketingowej.  Pomaga chronić konsumentów przed nieetycznymi i nieuczciwymi przekazami reklamowymi poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764