logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aliganza i Kerris Group nawiązały strategiczne partnerstwo

  PR 22.10.2019, przeczytano 199 razy

Aliganza – pierwsza w Polsce agencja konsultingowa dla marek z branży modowej oraz KERRIS Group – jedna z najszybciej rozwijających się grup technologicznych i marketingowych na polskim rynku, nawiązały strategiczne partnerstwo w zakresie obsługi klientów z branż fashion i beauty. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aliganza-i-kerris-group-nawiazaly-strategiczne-partnerstwo,384447,artykul.html

W ramach nawiązanego partnerstwa firmy prowadzą stałą współpracę przy realizacji działań przetargowych i obsługowych dla firm z sektorów beauty i fashion. Aliganza świadczy kompleksowe usługi z obszaru komunikacji marketingowej, obejmujące: relacje z mediami i influencerami, usługi kreatywne, narzędzia digitalowe, consulting i produkcję wydarzeń. Z kolei KERRIS Group odpowiada za realizację działań digital marketingowych, w szczególności za: tworzenie stron internetowych, zakup mediów, pozycjonowanie (SEO) oraz obsługę programistyczną. Do tej pory Aliganza i KERRIS Group współpracowały przy obsłudze klientów, takich jak: CH Klif, Batycki, Levi’s, Nissa, Prael.

- Pierwszy raz mieliśmy przyjemność pracować z Aliganzą w 2014 roku, kiedy stworzyliśmy identyfikację wizualną i stronę internetową agencji. Szybko okazało się, że kierujemy się podobnymi wartościami i zasadami w prowadzeniu biznesu oraz obsłudze klientów. Z kolei dzięki uzupełniającym się kompetencjom jesteśmy w stanie dostarczać wyniki, wspierające realizację celów marketingowych marek. Po 5 latach udanej współpracy projektowej przyszedł czas na kolejny etap w naszym wspólnym rozwoju – formalne nawiązanie partnerstwa. Wierzę, że przyniesie ono wymierne korzyści dla naszych klientów i obu firm – powiedział Ignacy Bochiński, Partner KERRIS Group.

KERRIS Group odpowiada również za prowadzenie stałej obsługi Aliganzy w zakresie SEO. Zaprojektowała też i wdrożyła jej obecną stronę internetową, której kolorystykę agencja może samodzielnie dostosowywać do obecnych trendów, dzięki jednej z zaprojektowanych funkcjonalności systemu.

- Klienci Aliganzy coraz częściej kierują do nas zapytania o obsługę w zakresie usług digital. Oczywistym wyborem przy takich projektach jest dla nas KERRIS jako sprawdzony partner przez ostatnie lata. Sformalizowanie współpracy to również naturalne uzupełnienie kompetencji 360 stopni, które posiadamy in house’owo w Aliganzie. Połączenie naszego know-how w zakresie strategii marketingowych dla marek modowych i urodowych z doświadczeniem oraz wiedzą teamu partnera digitalowego pozwala nam na zintegrowanie wszystkich działań komunikacyjnych zarówno dla klientów Aliganzy, jak i KERRIS – mówi Anna Wiatr, CEO Aliganza.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: Epson zaprasza na premierę dwóch drukarek sublimacyjnych
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba w centrum Warszawy - innowacyjny projekt ożywienia przestrzeni miejskiej w Placu Unii
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
#Obserwuj - i nie daj się zaskoczyć rakowi jajnika
Organizacja “Kwiat Kobiecości” już po raz piąty rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną “Diagnostyka Jajnika”. Jej start zaplanowano na 14 listopada 2019 r. Tegoroczna edycja, pod hasłem: „#OBSERWUJ - i nie daj się zaskoczyć rakowi jajnika!”, ma na celu zachęcenie kobiet do uważnej obserwacji swojego ciała i zmian w nim zachodzących....
Bank Millennium i Eurobank już pod jedną marką
W czasie przedłużonego weekendu 9-11 listopada odbyła się fuzja operacyjna Banku Millennium i eurobanku - ostatni po fuzji prawnej etap integracji. Od wieczora 10 listopada działają już bankowość internetowa i mobilna, BLIK oraz płatności przez internet. 12 listopada zostaną otwarte oddziały połączonych sieci banków pod marką Banku Millennium. Klienci dawnego eurobanku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764