logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS wprowadza nową politykę handlową i cennik

  PR 19.12.2018, przeczytano 498 razy

AMS opublikował nową politykę handlową oraz cennik przygotowane w oparciu o dwa fundamenty: zasadę transparentności oraz powiązanie ceny nośnika z wielkością generowanej przez niego widowni. Zmiany będą obowiązywały od kwietnia 2019 r. Dodatkowo AMS zaproponuje klientom nowy kalendarz plakatowań, w którym pierwszym dniem ekspozycji reklam byłaby środa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-wprowadza-nowa-polityke-handlowa-i-cennik,380572,artykul.html

Cennik został przygotowany w oparciu o wyniki badania Outdoor Track. Klasyfikuje on nośniki firmy w dziesięć przedziałów ze względu na wielkość widowni, a cena jest zróżnicowana w zależności od przedziału, do którego należy dany nośnik. Jednocześnie od 1 kwietnia 2019 r. AMS wprowadza nową politykę handlową. Oprócz transparentnego cennika, z którym każdy zainteresowany ofertą OOH będzie mógł zapoznać się poprzez stronę internetową firmy, spółka wprowadza nowe rodzaje i poziomy rabatów. Są wśród nich: rabat za wydatki reklamodawcy, rabat agencyjny, rabat za zakup pakietowy oraz rabaty warunkowe.

 – Uwzględnienie wyników badań Outdoor Track w polityce handlowej to odpowiedź na oczekiwania rynku.  Wierzymy, że wprowadzenie nowego standardu spowoduje zmianę w modelu zakupu reklamy zewnętrznej - odejście od sprzedaży nośników w oparciu o ich lokalizację na rzecz sprzedaży bazującej na dotarciu do określonej widowni tych nośników – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS.

W ślad za zmianą wyceny kampanii AMS proponuje również zmianę kalendarza plakatowań, w którym pierwszym dniem ekspozycji byłaby środa. W przypadku pozytywnej reakcji rynku proponowana zmiana miałaby obowiązywać od 3. lipca 2019 roku. Dzięki niej klienci otrzymają równe okresy ekspozycyjne i stały dzień tygodnia startu każdej kampanii oraz lepszą porównywalność z okresami ekspozycyjnymi w innych mediach. Dodatkową korzyścią jest również wyeliminowanie jako daty startu kampanii weekendów, które w naturalny sposób powodowały dotychczas przesunięcia w kalendarzu plakatowań.

– Zachęcamy wszystkich uczestników rynku OOH w Polsce do naśladowania standardów międzynarodowych i odejścia od kampanii miesięcznych na rzecz czterotygodniowych, z możliwością dwutygodniowej rotacji. Wierzymy, że zaproponowane rozwiązania pozytywnie wpłyną na udział OOH w rynkowych wydatkach na reklamę – dodaje Małgorzata Augustyniak.

Główny etap prac projektu Outdoor Track prowadzonego przez Instytut Badań Outdooru IBO Sp. z o.o. w dziesięciu aglomeracjach zakończył się, a udziałowcy spółki stali się właścicielami danych opisujących ich nośniki. Na tej podstawie AMS w marcu 2018 r. rozszerzył standard oferowania kampanii o informację o przedziałach GRP nośników użytych w danej kampanii. W kolejnych miesiącach przeprowadzono szereg konsultacji z klientami w celu wypracowania optymalnego sposobu oferowania outdooru. W ich wyniku powstała nowa polityka handlowa spółki oraz cennik.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764