Od marca 2014 r. Anna Gruszka (wcześniej wiceprezes Codemedia) dołączy do zespołu ekspertów grupy IPG Mediabrands w Polsce, w skład której wchodzą Initiative, Universal McCann, BPN, U2 Media i Reprise.
Anna Gruszka podjęła kolejne wyzwania zawodowe w IPG Mediabrands na nowo utworzonym stanowisku – Digital Development Director. Będzie zajmować się rozwojem portfolio usług cyfrowych w domach mediowych grupy.
Nowa Digital Development Director w IPG Mediabrands jest absolwentką socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z komunikacji mediowej w Polskiej Akademii Nauk. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w 1997 r. w Polskim Radiu. Publikowała także m.in. w Gazecie Stołecznej, Newsweeku i Manager+.
W 2005 r. rozpoczęła pracę w spółce Media Contacts w ramach holdingu Havas Media jako media planer/ head of research. Przeszła wszystkie szczeble kariery managerskiej. W 2008 r. w strukturach globalnych Havas Media była konsultantem odpowiedzialnym za otworzenie i przeszkolenie trzech oddziałów agencji digitalowych w krajach EMEA. Po powrocie dołączyła do Codemedia SA jako dyrektor strategiczna, a następnie zarządzająca. W 2011 r. została członkiem zarządu, a w 2013 – wiceprezesem firmy.
Anna Gruszka lubi się uczyć i dzielić się zdobytą wiedzą z innymi. Prywatnie rozsmakowuje się we włoskiej kuchni, chilijskim winie i meksykańskiej sztuce. Lubi zwiedzanie, czytanie (zwłaszcza literatury angielskiej), język hiszpański i… Angry Birds.
Marcin Dec, Dyrektor Generalny Initiative, mówi: „Pojawienie się Ani na szczycie digitalowych struktur Mediabrands ma na celu wzrost konkurencyjności i innowacyjności naszych usług, a także zwiększenie synergii pomiędzy już posiadanymi kompetencjami digitalowymi, a także między światem mediów on-linowych i tradycyjnych.”
Tadeusz Żórawski, Prezes Universal McCann, dodaje: „Bardzo się cieszymy z dołączenia Ani Gruszki do naszego zespołu ekspertów. Jesteśmy przekonani, że Ania wniesie do naszych firm swoje doświadczenie, ekspercką wiedzę i innowacyjność w sferze digital. Będziemy wspólnie wzmacniać kompetencje zarówno poszczególnych domów mediowych, jak i całej grupy.”
Źródło: IPG Mediabrands