logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Gruszka dołącza do IPG Mediabrands

  PR 05.02.2014, przeczytano 823 razy

Od marca 2014 r. Anna Gruszka (wcześniej wiceprezes Codemedia) dołączy do zespołu ekspertów grupy IPG Mediabrands w Polsce, w skład której wchodzą Initiative, Universal McCann, BPN, U2 Media i Reprise.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-gruszka-dolacza-do-ipg-mediabrands,20794,artykul.html

Anna Gruszka podjęła kolejne wyzwania zawodowe w IPG Mediabrands na nowo utworzonym stanowisku – Digital Development Director. Będzie zajmować się rozwojem portfolio usług cyfrowych w domach mediowych grupy.

Nowa Digital Development Director w IPG Mediabrands jest absolwentką socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z komunikacji mediowej w Polskiej Akademii Nauk. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w 1997 r. w Polskim Radiu. Publikowała także m.in. w Gazecie Stołecznej, Newsweeku i Manager+.

W 2005 r. rozpoczęła pracę w spółce Media Contacts w ramach holdingu Havas Media jako media planer/ head of research. Przeszła wszystkie szczeble kariery managerskiej. W  2008 r. w strukturach globalnych Havas Media była konsultantem odpowiedzialnym za otworzenie i przeszkolenie trzech oddziałów agencji digitalowych w krajach EMEA. Po powrocie dołączyła do Codemedia SA jako dyrektor strategiczna, a następnie zarządzająca. W 2011 r. została członkiem zarządu, a w 2013 – wiceprezesem firmy. 

Anna Gruszka lubi się uczyć i dzielić się zdobytą wiedzą z innymi. Prywatnie rozsmakowuje się we włoskiej kuchni, chilijskim winie i meksykańskiej sztuce. Lubi zwiedzanie,  czytanie (zwłaszcza literatury angielskiej), język hiszpański  i… Angry Birds.

Marcin Dec, Dyrektor Generalny Initiative, mówi: „Pojawienie się Ani na szczycie digitalowych struktur Mediabrands ma na celu wzrost konkurencyjności i innowacyjności naszych usług, a także zwiększenie synergii pomiędzy już posiadanymi kompetencjami digitalowymi, a także między światem mediów on-linowych i tradycyjnych.”

Tadeusz Żórawski, Prezes Universal McCann, dodaje: „Bardzo się cieszymy z dołączenia Ani Gruszki do naszego zespołu ekspertów. Jesteśmy przekonani, że Ania wniesie do naszych firm swoje doświadczenie, ekspercką wiedzę i innowacyjność w sferze digital. Będziemy wspólnie wzmacniać kompetencje zarówno poszczególnych domów mediowych, jak i całej grupy.

Źródło: IPG Mediabrands

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Audio - agencja oraz sieć reklamowa w podkastach startuje oficjalnie
Digital Audio specjalizuje się w realizacji kampanii reklamowych w podkastach. Dla reklamodawców oferuje możliwość pojawienia się w dziesiątkach podkastów o różnorodnej tematyce, za pomocą ujednoliconych formatów reklamowych. Dla podkasterów jest to szansa, aby udostępnić swoje medium szerokiemu spektrum reklamodawców przy uszanowaniu...
Agencja mediowa Havas Media kontynuuje współpracę z JDE i w zbliżającej się kampanii marki Jacobs będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów.
Dzień Kobiet charytatywnie - akcja #Skrzydładladziewczynek
Z okazji Dnia Kobiet Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczęła akcję #SkrzydłaDlaDziewczynek. Jej celem jest zebranie środków na pomoc dziewczynkom z Aleppo, które z powodu wieloletniej wojny w Syrii zostały pozbawione dostępu do edukacji. „Dziewczynki marzą o ważnych rzeczach, razem możemy pomóc im rozwinąć skrzydła” – pod takim hasłem...
Kobiety w PR
Związek Firm Public Relations wraz z firmą badawczą OpinionWay zrealizował badanie, którego celem było zidentyfikowanie problemów i barier, jakie napotykają kobiety pracujące w branży PR. Jak wynika z raportu, zarządy z przewagą kobiet stanowią w Polsce 12%. Jest to wartość dwukrotnie większa w porównaniu do wyników, jakie opublikowano w raporcie...
Sika ruszyła z telewizyjną kampanią produktową w Polsce
Sika, międzynarodowy koncern dostarczający specjalistyczne produkty chemiczne, wystartował w marcu z kampanią telewizyjną w Polsce. Spoty podkreślające najwyższą jakość oraz zaawansowanie technologiczne oferowanych przez firmę rozwiązań emitowane są w kanałach należących do TVP, Polsatu oraz TVN Grupy Discovery.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764