logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Gruszka dołącza do IPG Mediabrands

  PR 05.02.2014, przeczytano 1003 razy

Od marca 2014 r. Anna Gruszka (wcześniej wiceprezes Codemedia) dołączy do zespołu ekspertów grupy IPG Mediabrands w Polsce, w skład której wchodzą Initiative, Universal McCann, BPN, U2 Media i Reprise.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-gruszka-dolacza-do-ipg-mediabrands,20794,artykul.html

Anna Gruszka podjęła kolejne wyzwania zawodowe w IPG Mediabrands na nowo utworzonym stanowisku – Digital Development Director. Będzie zajmować się rozwojem portfolio usług cyfrowych w domach mediowych grupy.

Nowa Digital Development Director w IPG Mediabrands jest absolwentką socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z komunikacji mediowej w Polskiej Akademii Nauk. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w 1997 r. w Polskim Radiu. Publikowała także m.in. w Gazecie Stołecznej, Newsweeku i Manager+.

W 2005 r. rozpoczęła pracę w spółce Media Contacts w ramach holdingu Havas Media jako media planer/ head of research. Przeszła wszystkie szczeble kariery managerskiej. W  2008 r. w strukturach globalnych Havas Media była konsultantem odpowiedzialnym za otworzenie i przeszkolenie trzech oddziałów agencji digitalowych w krajach EMEA. Po powrocie dołączyła do Codemedia SA jako dyrektor strategiczna, a następnie zarządzająca. W 2011 r. została członkiem zarządu, a w 2013 – wiceprezesem firmy. 

Anna Gruszka lubi się uczyć i dzielić się zdobytą wiedzą z innymi. Prywatnie rozsmakowuje się we włoskiej kuchni, chilijskim winie i meksykańskiej sztuce. Lubi zwiedzanie,  czytanie (zwłaszcza literatury angielskiej), język hiszpański  i… Angry Birds.

Marcin Dec, Dyrektor Generalny Initiative, mówi: „Pojawienie się Ani na szczycie digitalowych struktur Mediabrands ma na celu wzrost konkurencyjności i innowacyjności naszych usług, a także zwiększenie synergii pomiędzy już posiadanymi kompetencjami digitalowymi, a także między światem mediów on-linowych i tradycyjnych.”

Tadeusz Żórawski, Prezes Universal McCann, dodaje: „Bardzo się cieszymy z dołączenia Ani Gruszki do naszego zespołu ekspertów. Jesteśmy przekonani, że Ania wniesie do naszych firm swoje doświadczenie, ekspercką wiedzę i innowacyjność w sferze digital. Będziemy wspólnie wzmacniać kompetencje zarówno poszczególnych domów mediowych, jak i całej grupy.

Źródło: IPG Mediabrands

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764