logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Antoni Piekut znika z anteny Programu III PR

   25.07.2016, przeczytano 766 razy
ilustracjastrzałka
fot. Mohylek

Z anteny radiowej Trójki znika kolejny znany głos. Antoni Piekut, który wraz z Wojciechem Mannem prowadził cotygodniową audycję „Piosenki bez granic” zawiesił współpracę ze stacją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/antoni-piekut-znika-z-anteny-programu-iii-pr,29393,artykul.html

Piekut, który z Polskim Radiem związany jest od kilkudziesięciu lat, nie wyjaśnił powodów swojej decyzji.

"Z wielkim żalem muszę powiedzieć, że Antek zawiesił swoją obecność w tej audycji na czas nieokreślony. Mam nadzieję, że to się odmieni w przyszłości, miejmy nadzieję przewidywalnej. Będę się starał wypełnić tę lukę" - powiedział Wojciech Mann na antenie Trójki. "Chciałem podziękować Antkowi za te wszystkie tygodnie i lata, kiedy opowiadał o swoich fascynacjach muzycznych i mam nadzieję, że powróci - jeśli nie tu, to może gdzie indziej" - dodał.

Sam Mann w opublikowanym niedawno przez serwis natemat.pl wywiadzie powiedział: "Chcę wytrwać w Trójce, ale nie za wszelką cenę. Tak długo, jak mogę ludziom sprawiać przyjemność muzyką, nie idąc na beznadziejne kompromisy".

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sławomir Kamiński szefem działu Foto
Od lutego 2023 r. zespołem Foto "Gazety Wyborczej" i jednocześnie Agencji Wyborcza.pl pokieruje Sławomir Kamiński. To uznany fotoreporter i laureat wielu prestiżowych konkursów fotografii prasowej, m.in. autor Zdjęcia Roku wybranego w konkursie Grand Press Photo 2019, związany z redakcją "Wyborczej" od 30 lat.
Tomasz Korniejew dyrektorem wydawniczym Gazeta.pl
Gazeta.pl ma ambicję, by wychodzić poza utarte schematy i dostarczać użytkownikom interesujące i angażujące treści. Od połowy ubiegłego roku w portalu i jego serwisach zachodzą zmiany organizacyjne, mające na celu usprawnienie pracy zespołu. Wraz z początkiem nowego roku, po dwóch latach pracy jako dyrektor Moto.pl, Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl na...
Dorota Żurkowska obejmuje rolę Group Senior Vice President Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za rozwój współpracy z partnerami dystrybucyjnymi, reklamowymi i licencyjnymi. Biuro Reklamy TVN Media będzie raportować bezpośrednio do niej. W związku ze zmianami struktury Piotr Tyborowicz odchodzi z funkcji Dyrektora Biura...
Social media już dawno przestały być tylko przestrzenią rozrywki i rekreacji. Wraz z upowszechnieniem się pracy hybrydowej i wirtualizacją codziennych zadań, coraz częściej social media stają się dla nas źródłem fachowej wiedzy nt. zdrowia. Medycy coraz częściej porzucają pisanie poradników dla pacjentów i wizyty w mediach tradycyjnych na rzecz wideo,...
W jakie zewnętrzne działania reklamowe warto zainwestować w 2023 roku?
W jaki sposób dobrać odpowiednie nośniki reklamowe w 2023 roku? Co będzie na topie i w co warto inwestować? Agencja reklamy zewnetrznej RECEVENT przygotowała zestawienie najpopularniejszych rozwiązań reklamowych, w które warto inwestować w 2023 roku. Sprawdziła także, jak będzie się rozwijał rynek OOH w nadchodzących latach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764