logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polskie Radio: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 147

W ostatnich miesiącach br., czyli w okresie wrzesień - listopad 2022 rozgłośnie Grupy Radiowej Agory (GRA) zanotowały najwyższy w historii udział w czasie słuchania na poziomie 7,7%. Jednocześnie GRA objęła pozycję lidera pod względem słuchalności wśród nadawców radiowych w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców.  

15.12.2022 | przeczytano: 147 razy
Morawiecki, Duda i Dworczyk liderami sceny politycznej 2021 w mediach

Według danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) w 2021 roku politycy Prawa i Sprawiedliwości wypowiadali się w mediach ponad 3 razy częściej niż przedstawiciele opozycyjnej Koalicji Obywatelskiej, 14 razy częściej niż członkowie Lewicy i 23 razy częściej niż działacze Koalicji Polskiej. Najpopularniejsze medialnie osoby z tego okresu to Mateusz Morawiecki, Andrzej Duda i Michał Dworczyk, którzy przez rok byli obecni we wszystkich środkach masowego przekazu aż 300 tys. razy. Dotarcie[1] ich wystąpień i przemówień wyniosło ponad 7,4 mld kontaktów. Wśród 20 najbardziej aktywnych medialnie polityków nie pojawiła się żadna kobieta.

19.08.2022 | przeczytano: 551 razy
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów

Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście oczek odnotowała zaś rozgłośnia radiowa — Polskie Radio 24.

12.08.2022 | przeczytano: 504 razy
Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

Według czerwcowego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) najbardziej opiniotwórczym medium w kraju jest Wirtualna Polska, na którą dziennikarze innych tytułów powoływali się prawie 2 tys. razy. Na drugim miejscu znajduje się Rzeczpospolita z wynikiem 1,7 tys. odwołań, a podium zamyka RMF FM, które w zeszłym miesiącu cytowane było przez inne redakcje ponad 1,5 tys. razy. Awans aż o siedem miejsc notuje natomiast Radio Zet, którego wiadomości inne media w Polsce wzmiankowały 1,3 tys. razy.

08.07.2022 | przeczytano: 569 razy
Rzeczpospolita liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów

Według majowego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) najbardziej opiniotwórczym medium jest Rzeczpospolita, na którą dziennikarze innych redakcji w kraju powoływali się prawie 1,9 tys. razy. Na drugim miejscu znalazł się portal Onet, do którego inne tytuły odwołały się 1,6 tys. razy, natomiast podium zamyka Wirtualna Polska, która w zeszłym miesiącu cytowana była 1,5 tys. razy. Za sprawą awansu o cztery miejsca i wynikiem 831 wzmianek do zestawienia ogólnego powraca Radio ZET.

10.06.2022 | przeczytano: 753 razy
RMF FM liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów

Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) najbardziej opiniotwórczym medium w kraju jest RMF FM, na który inne redakcje powoływały się w kwietniu prawie 1,8 tys. razy. Na drugim miejscu znalazł się dziennik Rzeczpospolita, do którego inne tytuły odwołały się 1,7 tys. razy, natomiast podium zamyka Onet również z liczbą 1,7 tys. cytowań. Wzrost o dwie pozycje i tym samym powrót do rankingu ogólnego zyskuje TVP Info (622 odniesienia).

11.05.2022 | przeczytano: 792 razy
Onet liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów

Według najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) najbardziej opiniotwórczym medium marca 2022 jest Onet z wynikiem 2 tys. cytowań w innych mediach. Na drugim miejscu znalazła się Wirtualna Polska, na której informacje inne redakcje w kraju powoływały się 1,8 tys. razy, a podium zamyka Rzeczpospolita z liczbą 1,6 tys. wzmianek w innych tytułach. Wzrost o pięć pozycji i tym samym powrót do rankingu ogólnego zyskuje Radio Plus (865 cytowań).

29.04.2022 | przeczytano: 782 razy
Sabina Janocha dołącza do zespołu endorfina events na stanowisku Senior Project Managerki

Do zespołu endorfina events dołączyła nowa Senior Project Managerka – Sabina Janocha. W endorfinie odpowiada za kompleksową realizację projektów, jak i budowanie oraz dbanie o relacje z Klientami. Wcześniej Project Managerka w agencji Imagine Nation.

07.04.2022 | przeczytano: 288 razy

Krajowy Instytut Mediów zakończył pierwszą fazę pomiarów treści audio. Badanie to zostało uruchomione w trybie pilnym na wniosek KRRiT w styczniu tego roku według opracowanego przez KIM nowego standardu pomiaru słuchalności treści audio, w tym radia. Projekt, obok Badania Założycielskiego, jest drugim przedsięwzięciem o tak szerokiej skali, realizowanym przez KIM na potrzeby rynku mediowego.

04.04.2022 | przeczytano: 321 razy
RMF FM kolejny raz liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów

Według najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) najbardziej opiniotwórczym medium lutego 2022 jest stacja RMF FM z wynikiem prawie 2,4 tys. cytowań w innych mediach. Na drugim miejscu znalazł się portal Onet, na którego informacje inne redakcje w kraju powoływały się 2,2 tys. razy, a podium zamyka Wirtualna Polska z liczbą 2 tys. wzmianek w innych tytułach. Wzrost o jedenaście pozycji i tym samym powrót do rankingu ogólnego zyskuje Polskie Radio 24 (1,2 tys.).

24.03.2022 | przeczytano: 819 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 147)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764