logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api.pl na Festiwalu Druku 2018

  PR 21.09.2018, przeczytano 1056 razy
ilustracjastrzałka

API.PL wraz z Festiwalem Druku świętowało jubileuszową, już 10-tą edycję tej najważniejszej imprezy wystawienniczej branży poligraficznej II połowy roku. Obecność na Festiwalu Druku to doskonała okazja do zaprezentowania oferty oraz nawiązania kontaktów biznesowych z reprezentantami branży, poszukującymi innowacyjnych rozwiązań w druku na tekstyliach i w druku reklamowym. Zaprezentowane przez API.PL urządzenia do druku wiodących producentów – Epson oraz HandTop – cieszyły się dużym zainteresowaniem goszczących na targach przedstawicieli drukarni i agencji reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl-na-festiwalu-druku-2018,379432,artykul.html

Na stoisku zaprezentowane zostały m.in. plotery sublimacyjne marki Epson SureColor: SC-F9300 i SC-F6200 do znakowania tkanin poliestrowych oraz Epson SureColor SC-F2100 do druku DTG na tkaninach bawełnianych. Urządzenia wyróżnia wysokość jakość druku, niskie koszty eksploatacyjne oraz niezawodność działania. W sekcji druku na tkaninach zaprezentowana została również prasa transferowa Metalnox o polu roboczym 110x70 cm oraz prasa transferowa Transmatic REV 3 idealna do utrwalania wydruków np. DTG o wielkości do 40x50 cm. Dwie spośród prezentowanych drukarek marki Epson otrzymały Złote Medale Festiwalu Druku! Są to plotery SureColor SC-F9300 oraz SureColor SC-F2100.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

API.PL prezentowało również możliwości druku na ploterze HandTop 2512UV z płaskim stołem 2500x1220 mm do druku na sztywnych i giętkich podłożach o grubości do 10 cm. Jest to idealne rozwiązanie dla branży reklamowej i wnętrzarskiej do: druku mebli, płytek ceramicznych, szkła, druku szyldów, tablic i standów reklamowych oraz opakowań i gadżetów. Prezentowany model z innowacyjnym 3 rzędowym układem głowic pokazywał druk atramentami fluorescencyjnymi (nowość w ofercie API.PL) oraz w białym i lakierem.

Bardzo dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyły się również warsztaty VESLINE mediaLAB. Były to zajęcia praktyczne, podczas których uczestnicy mieli okazję poznać najnowsze rozwiązania w dziedzinie mediów do druku w reklamie oraz tajniki sprawnego ich aplikowania. Wśród nowych mediów zaprezentowana została m.in. folia VESLINE BIFUSSION, która również otrzymała Złoty Medal Festiwalu Druku. Folie okienne, folie monomerowe i z klejem kropelkowym, materiały banerowe, folie magnetyczne, tapety, laminaty, folie specjalne, druk ekosolwentowy i pigmentowy na ploterach EPSON SureColor SC-S80610 oraz EPSON SureColor SC-T7200 to główni bohaterowie warsztatów VESLINE mediaLAB.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Stoisko firmowe zostało zaaranżowane przy wykorzystaniu elementów graficznych projektu promującego łódzkie koncepcje kreatywne „Łódź Kreuje” oraz inspirowane nowymi łódzkimi projektami architektonicznymi i twórczością W. Strzemińskiego.

Łódź pięknieje z dnia na dzień, w regionie łódzkim, z którego pochodzimy powstaje wiele ciekawych i kreatywnych rozwiązań i również my chcemy dołożyć swoją cegiełkę do promocji wszystkich dobrych rzeczy, które się tu dzieją. Na naszym stoisku znalazły się również projekty modowe młodych projektantek wspieranych przez API.PL ze Wyższej Szkoły VIAMODA, które z sukcesem wchodzą w branżę modową.” – wyjaśnia Mariusz Wasiak z działu marketingu firmy API.PL.

ilustracjastrzałka

Serdecznie dziękujemy wszystkim osobom, które odwiedziły nasze stoisko i zapoznały się z ofertą API.PL. Jesteśmy przekonani, że przeprowadzone rozmowy zaowocują udaną współpracą biznesową!

Organizatorom Festiwalu Druku gratulujemy profesjonalnej organizacji kolejnej dziesiątej już edycji wydarzenia!

Targi odbywały się w dniach 12-13 września 2018r. w Warszawskim Centrum Expo XXI.

Źródło: API.PL

www.apli.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach...
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764