logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

API.PL zaprasza do udziału w AKADEMII ZDOBIENIA TEKSTYLIÓW

  S 13.10.2021, przeczytano 1012 razy
ilustracja

Poznaj techniki zdobienia i znakowania tekstyliów. Weź udział w warsztatach i przekonaj się, w jaki sposób możesz rozwijać biznes i wzbogacać ofertę swojej firmy, wykorzystując sublimację, druk DTG i DTF oraz termotransfer tonerowy i folie flex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl-zaprasza-do-udzialu-w-akademii-zdobienia-tekstyliow,393354,artykul.html

AKADEMIA ZDOBIENIA TEKSTYLIÓW to kontynuacja projektu rozpoczętego podczas Festiwalu Marketingu i Druku 2021, który spotkał się z dużym zainteresowaniem ze strony odwiedzających targi.

AGENDA:

  • powitanie uczestników, wprowadzenie w tematykę warsztatów
  • zdobienie tekstyliów foliami termotransferowymi FLEX i FLOCK (koszulki tshirt i torby, torby papierowe)
  • termotransfer z drukarkami OKI 8432WT (z białym tonerem) – zdobienie koszulek tshirt, toreb tekstylnych i papierowych oraz drewna i kolorowych kubków
  • przerwa – catering
  • zdobienie tekstyliów drukiem sublimacyjnym – nadruki na podłożach tekstylnych przy użyciu drukarek Epson SC-F500 i SC-F100 (ściereczki do okularów, gotowe kominy, itp.)
  • druk DTG (bezpośredni druk na tekstyliach z drukarkami Epson – seria SC-F) oraz transfer DTF w oparciu o drukarki DTG – druk na koszulkach w technologii DTG oraz produkcja transferu DTF krok po kroku
  • pytania, podsumowanie, zakończenie.

Warsztaty odbędą się w oddziałach API.PL w następujących terminach:

Koszt udziału w warsztatach wynosi 99 pln netto / osobę.

Warsztaty trwają jeden dzień. Odbędą się w godzinach: 10:00 – 15:00. Podczas warsztatów uczestnicy otrzymają próbki podłoży i wydruki do samodzielnego testowania, a także VOUCHER o wartości 100 pln na produkty z oferty API.PL, przy zakupach za kwotę min. 1 000 pln.

Więcej informacji nt. warsztatów na stronie www.api.pl

Źródło: API.PL

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

UM wygrywa przetarg H&M
UM poszerza portfolio swoich regionalnych klientów przejmując obsługę H&M na 20 europejskich rynkach
Rozmowy o problemach emocjonalnych w kampanii „Każdy zasługuje na słuchacza.”
Havas Warsaw rozpoczyna akcję, w której zachęca osoby będące w kryzysie emocjonalnym, aby otworzyły się i porozmawiały z kimś o swoich problemach. Kampania wystartowała z hasłem ,,Każdy zasługuje na słuchacza”, bo niezależnie od tego, czy jesteś gwiazdą muzyki, czy zwykłym nastolatkiem, w trudnych chwilach potrzebny jest ktoś, kto Cię zauważy i wysłucha. Inicjatywę...
New Balance inspiruje i pokazuje, że każdy jest biegaczem
To proste. Jeśli biegasz, jesteś biegaczem, a jedyny słuszny styl biegania, to Twój własny. Taka jest idea najnowszej globalnej kampanii ‘Run Your Way’ przygotowanej przez New Balance. Z inspiracji i nawiązując do globalnej kampanii marka w Polsce postanowiła przybliżyć sylwetki lokalnych biegaczy, z których każdy biega z innego powodu i inaczej postrzega...
Sony wprowadza nowy, pełnoklatkowy aparat ZV E1 — narzędzie dla wideoblogerów
Firma Sony wprowadza na rynek nowy aparat z pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu i wymiennymi obiektywami ZV-E1, przeznaczony dla autorów wideoblogów, którzy pragną tworzyć lepsze materiały. Ten nowy, zaawansowany technologicznie model plasuje się na szczycie gamy aparatów Sony do vlogowania. Współpracuje z wymiennymi obiektywami Sony z mocowaniem typu...
LG prezentuje pierwszy projektor digital signage
Nowy LG ProBeam, zaprojektowany do różnych przestrzeni, wyświetla nawet 300‑calowe obrazy w rozdzielczości 4K o szczytowej jasności 7000 ANSI lumenów
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764