logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

API.PL zaprasza do udziału w AKADEMII ZDOBIENIA TEKSTYLIÓW

  S 13.10.2021, przeczytano 731 razy
ilustracja

Poznaj techniki zdobienia i znakowania tekstyliów. Weź udział w warsztatach i przekonaj się, w jaki sposób możesz rozwijać biznes i wzbogacać ofertę swojej firmy, wykorzystując sublimację, druk DTG i DTF oraz termotransfer tonerowy i folie flex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl-zaprasza-do-udzialu-w-akademii-zdobienia-tekstyliow,393354,artykul.html

AKADEMIA ZDOBIENIA TEKSTYLIÓW to kontynuacja projektu rozpoczętego podczas Festiwalu Marketingu i Druku 2021, który spotkał się z dużym zainteresowaniem ze strony odwiedzających targi.

AGENDA:

  • powitanie uczestników, wprowadzenie w tematykę warsztatów
  • zdobienie tekstyliów foliami termotransferowymi FLEX i FLOCK (koszulki tshirt i torby, torby papierowe)
  • termotransfer z drukarkami OKI 8432WT (z białym tonerem) – zdobienie koszulek tshirt, toreb tekstylnych i papierowych oraz drewna i kolorowych kubków
  • przerwa – catering
  • zdobienie tekstyliów drukiem sublimacyjnym – nadruki na podłożach tekstylnych przy użyciu drukarek Epson SC-F500 i SC-F100 (ściereczki do okularów, gotowe kominy, itp.)
  • druk DTG (bezpośredni druk na tekstyliach z drukarkami Epson – seria SC-F) oraz transfer DTF w oparciu o drukarki DTG – druk na koszulkach w technologii DTG oraz produkcja transferu DTF krok po kroku
  • pytania, podsumowanie, zakończenie.

Warsztaty odbędą się w oddziałach API.PL w następujących terminach:

Koszt udziału w warsztatach wynosi 99 pln netto / osobę.

Warsztaty trwają jeden dzień. Odbędą się w godzinach: 10:00 – 15:00. Podczas warsztatów uczestnicy otrzymają próbki podłoży i wydruki do samodzielnego testowania, a także VOUCHER o wartości 100 pln na produkty z oferty API.PL, przy zakupach za kwotę min. 1 000 pln.

Więcej informacji nt. warsztatów na stronie www.api.pl

Źródło: API.PL

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak to możliwe, że urządzenie rozpoznaje twarz człowieka czy jego mowę? Skąd wiadomo, jak zoptymalizować układ i długość świateł na skrzyżowaniach? Jakie mechanizmy sprawiają, że reklamy dopadają nas wszędzie? Czy rola sztucznej inteligencji w reklamie ograniczy się tylko do jej optymalizacji i podnoszenia efektywności osiąganych wyników? A może AI mogłaby stać...
Ruszyła rejestracja na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Promo Show
Wraz z początkiem października ruszyła możliwość rejestracji na targi Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku.
Najnowsza kampania marki: „Ikea?! Nie uwierzysz, jak pasuje!”
Przenieśmy się do pełnych blasku wnętrz, niczym ze znanych i lubianych seriali późnych lat 80. Marzenie wielu Polek i Polaków, ten błysk otoczenia i pewność siebie emanująca od bohaterów. Pragnienie mieszkania w stylowych wnętrzach zostało jednak z nami do dziś, mimo gnającego do przodu czasu. Eleganckie, ponadczasowe produkty w przystępnej cenie to doskonała riposta IKEA,...
Ochrona środowiska i naszej planety to jeden z najważniejszych tematów nie tylko nadchodzących lat, lecz dekad. Firma E.ON Polska, zajmująca się obrotem energii, w celu popularyzacji tematów proklimatycznych uruchomiła podcast E.ON Talks. Projekt jest promowany w digitalu przez agencję Cube Group.
Roksana Gliszczyńska awansuje na stanowisko SEO Lead
Roksana Gliszczyńska została nowym SEO Leadem w agencji KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764