logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

API.PL zaprasza do udziału w AKADEMII ZDOBIENIA TEKSTYLIÓW

  S 13.10.2021, przeczytano 363 razy
ilustracja

Poznaj techniki zdobienia i znakowania tekstyliów. Weź udział w warsztatach i przekonaj się, w jaki sposób możesz rozwijać biznes i wzbogacać ofertę swojej firmy, wykorzystując sublimację, druk DTG i DTF oraz termotransfer tonerowy i folie flex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl-zaprasza-do-udzialu-w-akademii-zdobienia-tekstyliow,393354,artykul.html

AKADEMIA ZDOBIENIA TEKSTYLIÓW to kontynuacja projektu rozpoczętego podczas Festiwalu Marketingu i Druku 2021, który spotkał się z dużym zainteresowaniem ze strony odwiedzających targi.

AGENDA:

  • powitanie uczestników, wprowadzenie w tematykę warsztatów
  • zdobienie tekstyliów foliami termotransferowymi FLEX i FLOCK (koszulki tshirt i torby, torby papierowe)
  • termotransfer z drukarkami OKI 8432WT (z białym tonerem) – zdobienie koszulek tshirt, toreb tekstylnych i papierowych oraz drewna i kolorowych kubków
  • przerwa – catering
  • zdobienie tekstyliów drukiem sublimacyjnym – nadruki na podłożach tekstylnych przy użyciu drukarek Epson SC-F500 i SC-F100 (ściereczki do okularów, gotowe kominy, itp.)
  • druk DTG (bezpośredni druk na tekstyliach z drukarkami Epson – seria SC-F) oraz transfer DTF w oparciu o drukarki DTG – druk na koszulkach w technologii DTG oraz produkcja transferu DTF krok po kroku
  • pytania, podsumowanie, zakończenie.

Warsztaty odbędą się w oddziałach API.PL w następujących terminach:

Koszt udziału w warsztatach wynosi 99 pln netto / osobę.

Warsztaty trwają jeden dzień. Odbędą się w godzinach: 10:00 – 15:00. Podczas warsztatów uczestnicy otrzymają próbki podłoży i wydruki do samodzielnego testowania, a także VOUCHER o wartości 100 pln na produkty z oferty API.PL, przy zakupach za kwotę min. 1 000 pln.

Więcej informacji nt. warsztatów na stronie www.api.pl

Źródło: API.PL

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Ancymony z nową kampanią dla Rossmanna
Wystartowała kampania „Taki skład to rozumiem” marki enerBIO. Za realizację odpowiada Agencja Ancymony.
Twórca internetowy Andrzej Tucholski ambasadorem Gizmi.io
Psycholog biznesu i twórca internetowy Andrzej Tucholski, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, został ambasadorem Gizmi.io - pierwszej w Polsce platformy chat-commerce, która zmienia komunikatory internetowe w sklepy. Zapowiada też start pierwszego wspólnego projektu Gizmi Influencer Boot Camp.
Kool Things, zintegrowana agencja marketingowa specjalizująca się w grach wideo, przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami. Wśród nich są Bilibili, Jagex i Private Division. Nowe kontrakty obowiązują od października.
Czy polski e-commerce potknie się tuż przed żniwami?
Na październikowym posiedzeniu Rada Polityki Pieniężnej nieoczekiwanie podwyższyła referencyjną stopę procentową o 40 punktów bazowych – z 0,1 procent do 0,5 procent. Zła wiadomość dla e-handlu nadeszła na samym progu sezonu świątecznego. Firmy, które już zaciągnęły kredyty – czy to bankowe, czy pozabankowe – mogą spodziewać się stopniowego...
Brother rozbudowuje ofertę profesjonalnego druku etykiet dzięki współpracy z Teklynx
Brother rozpoczyna nowe partnerstwo z TEKLYNX, producentem oprogramowania do tworzenia kodów kreskowych. Współpraca obu firm sprawi, że zarówno produkcja, jak i druk etykiet będzie łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki temu partnerstwu Brother wzmocni portfolio oznaczeń do druku i pomoże przedsiębiorstwom w efektywnym tworzeniu etykiet zgodnych ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764