logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arbointeractive Polska wzmacnia zespół sprzedażowy

  PR 28.06.2009, przeczytano 937 razy

ARBOinteractive Polska wzmocniła struktury działu Sprzedaży Bezpośredniej sieci ARBOnetwork oraz działu sprzedaży całej grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arbointeractive-polska-wzmacnia-zespol-sprzedazowy,9189,artykul.html

Od czerwca do zespołu ARBOinteractive Polska dołączyły trzy nowe osoby. Jarosław Stępniak objął stanowisko Sales Director w sieci ARBOnetwork. Będzie on odpowiedzialny za dział Sprzedaży Bezpośredniej, a więc rozwój oferty skierowanej do Klientów końcowych, intensyfikację obsługiwanych budżetów oraz nadzorowanie prac zespołu sprzedażowego. Jarosław Stępniak pracował dotąd w firmie ClickAd, gdzie na stanowisku New Business Director współpracował m.in. z Bankiem Millennium, Bankiem Pocztowym czy Pekao Pionier PTE.

Jarosław Stępniak, Sales Director sieci ARBOnetwork:
Do Sprzedaży Bezpośredniej sieci ARBOnetwork dołączyła także Katarzyna Kuziola. Jako Account Executive będzie ona odpowiadać za pozyskiwanie nowych Klientów końcowych, budowanie pozytywnych relacji z nimi oraz planowanie i sprzedaż. Katarzyna Kuziola przeszła do ARBOnetwork z portalu Wirtualna Polska, gdzie także jako Account Executive zajmowała się New Businessem.

Katarzyna Kuziola, Account Executive sieci ARBOnetwork:
Rozwój działu Sprzedaży Bezpośredniej odzwierciedla rosnące zainteresowanie ofertą sieci ARBOnetwork ze strony Klientów końcowych. „Znaczenie i udział Internetu w działaniach marketingowych małych i średnich firm wzrasta. Musimy pamiętać, że ich budżety zazwyczaj nie są ogromne, dlatego tak ważne jest efektywne wykorzystanie ich środków, zwłaszcza w dobie kryzysu. Podobną tendencję daje się zauważyć także wśród większych reklamodawców, którzy tworzą własne działy zajmujące się e-marketingiem i szukają bezpośredniego kontaktu z dostawcami usług i narzędzi wspierających marketing online. Nie da się ukryć natomiast, że grupa ARBOinteractive jest jedną z nielicznych firm oferujących Klientom tak kompleksowe usługi e-marketingowe bez konieczności korzystania z podwykonawców, co z punktu widzenia efektywności kosztowej działań marketingowych ma kolosalne znaczenie” – mówi Jarosław Stepniak, nowy Sales Director.

W związku z dynamicznym rozwojem oferty całej grupy nowy pracownik dołączył także do sprzedaży zintegrowanej ARBOinteractive Polska. Natalia Ciesek objęła stanowisko Sales Account i będzie zajmować się przede wszystkim pozyskiwaniem nowych Klientów i ich obsługą. Natalia Ciesek pracowała wcześniej jako Junior Account Executive w dziale agencyjnym sieci IDMnet, obsługując kompleksowo domy mediowe m.in. Media Direction OMD, CR Media, Initiative/Fastbridge czy MindShare.

Natalia Ciesek, Sales Account ARBOinteractive Polska:
Sprzedaż zintegrowana ARBOinteractive Polska odpowiada za tworzenie kompleksowych ofert obejmujących wszystkie brandy z grupy ARBOinteractive Polska. Obecnie dział liczy trzy osoby, oprócz Natalii Ciesek są to: Robert Olszewski – ARBOinteractive Sales Director oraz Magda Urbanowicz – ARBOinteractive Sales Specialist.

Źródło: ARBOinteractive Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Success Story by Via Color Pegasus: Skumajto i Pegasus Axis III
Pasja, ciężka praca i wytrwałość, sprawiły, że z małej, rodzinnej firmy, marka SkumajTo stała się międzynarodowym graczem. Ogromne zainteresowanie produktami i nieustanny rozwój firmy sprawiły, że naturalnym krokiem stały się nowe inwestycje. Jedną z nich jest zakup najnowszej drukarki do gadżetów od Via Color Pegasus – modelu Axis III UV LED.
Była szefowa PR-u Hołowni otwiera butik szkoleniowy
Na rynek szkoleniowy wchodzi butikowa agencja Krystal Point, która uczy komunikacji, wystąpień publicznych i medialnych. Jej założycielką jest Barbara Krysztofczyk, ekspertka ds. wizerunku, wcześniej związana m.in. z kampanią prezydencką Szymona Hołowni, w której pełniła funkcję szefowej PR oraz trenera medialnego.
HP Zbook Create G7 i Zbook Studio G7 – stacje robocze nawet dla najbardziej wymagających twórców
Tworzyć może każdy i wszędzie, a dzięki mobilnym stacjom roboczym HP ZBook Create oraz HP ZBook Studio projektowanie i codzienna praca jeszcze nigdy nie były tak proste. HP ZBook Create G7 i ZBook Studio G7 to pierwsze mobilne stacje robocze, których komponenty wewnętrzne wykonano z plastiku pochodzącego z recyklingu[1]. Są wyposażone w układy graficzne NVIDIA GeForce i...
Freelancing w Polsce i na świecie w 2020 r.
Wartość rynku wolnych strzelców w naszym kraju zwiększy się w tym roku o 28% i przekroczy 12 mld zł. Globalna gospodarka freelancerów będzie warta ponad 3 biliony dolarów w 2020 r. i urośnie o 20%. Co wpływa na dynamiczny rozwój tej branży? Co przyciąga pracowników do niej i na jakie zarobki mogą liczyć? Jak pandemia zmienia ten sektor? Najnowszy...
Aldi podsumowuje wyniki Wielkiego Testu
Jesienią ubiegłego roku sieć dyskontów ALDI rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. Bohaterami kampanii stały się wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych, a kluczowym jej etapem był Wielki Test Produktów. Gospodarzem testu była aktorka...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764