logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arbointeractive Polska wzmacnia zespół sprzedażowy

  PR 28.06.2009, przeczytano 1086 razy

ARBOinteractive Polska wzmocniła struktury działu Sprzedaży Bezpośredniej sieci ARBOnetwork oraz działu sprzedaży całej grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arbointeractive-polska-wzmacnia-zespol-sprzedazowy,9189,artykul.html

Od czerwca do zespołu ARBOinteractive Polska dołączyły trzy nowe osoby. Jarosław Stępniak objął stanowisko Sales Director w sieci ARBOnetwork. Będzie on odpowiedzialny za dział Sprzedaży Bezpośredniej, a więc rozwój oferty skierowanej do Klientów końcowych, intensyfikację obsługiwanych budżetów oraz nadzorowanie prac zespołu sprzedażowego. Jarosław Stępniak pracował dotąd w firmie ClickAd, gdzie na stanowisku New Business Director współpracował m.in. z Bankiem Millennium, Bankiem Pocztowym czy Pekao Pionier PTE.

Jarosław Stępniak, Sales Director sieci ARBOnetwork:
Do Sprzedaży Bezpośredniej sieci ARBOnetwork dołączyła także Katarzyna Kuziola. Jako Account Executive będzie ona odpowiadać za pozyskiwanie nowych Klientów końcowych, budowanie pozytywnych relacji z nimi oraz planowanie i sprzedaż. Katarzyna Kuziola przeszła do ARBOnetwork z portalu Wirtualna Polska, gdzie także jako Account Executive zajmowała się New Businessem.

Katarzyna Kuziola, Account Executive sieci ARBOnetwork:
Rozwój działu Sprzedaży Bezpośredniej odzwierciedla rosnące zainteresowanie ofertą sieci ARBOnetwork ze strony Klientów końcowych. „Znaczenie i udział Internetu w działaniach marketingowych małych i średnich firm wzrasta. Musimy pamiętać, że ich budżety zazwyczaj nie są ogromne, dlatego tak ważne jest efektywne wykorzystanie ich środków, zwłaszcza w dobie kryzysu. Podobną tendencję daje się zauważyć także wśród większych reklamodawców, którzy tworzą własne działy zajmujące się e-marketingiem i szukają bezpośredniego kontaktu z dostawcami usług i narzędzi wspierających marketing online. Nie da się ukryć natomiast, że grupa ARBOinteractive jest jedną z nielicznych firm oferujących Klientom tak kompleksowe usługi e-marketingowe bez konieczności korzystania z podwykonawców, co z punktu widzenia efektywności kosztowej działań marketingowych ma kolosalne znaczenie” – mówi Jarosław Stepniak, nowy Sales Director.

W związku z dynamicznym rozwojem oferty całej grupy nowy pracownik dołączył także do sprzedaży zintegrowanej ARBOinteractive Polska. Natalia Ciesek objęła stanowisko Sales Account i będzie zajmować się przede wszystkim pozyskiwaniem nowych Klientów i ich obsługą. Natalia Ciesek pracowała wcześniej jako Junior Account Executive w dziale agencyjnym sieci IDMnet, obsługując kompleksowo domy mediowe m.in. Media Direction OMD, CR Media, Initiative/Fastbridge czy MindShare.

Natalia Ciesek, Sales Account ARBOinteractive Polska:
Sprzedaż zintegrowana ARBOinteractive Polska odpowiada za tworzenie kompleksowych ofert obejmujących wszystkie brandy z grupy ARBOinteractive Polska. Obecnie dział liczy trzy osoby, oprócz Natalii Ciesek są to: Robert Olszewski – ARBOinteractive Sales Director oraz Magda Urbanowicz – ARBOinteractive Sales Specialist.

Źródło: ARBOinteractive Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764