ARBOinteractive Polska wzmocniła struktury działu Sprzedaży Bezpośredniej sieci ARBOnetwork oraz działu sprzedaży całej grupy.
Od czerwca do zespołu ARBOinteractive Polska dołączyły trzy nowe osoby. Jarosław Stępniak objął stanowisko Sales Director w sieci ARBOnetwork. Będzie on odpowiedzialny za dział Sprzedaży Bezpośredniej, a więc rozwój oferty skierowanej do Klientów końcowych, intensyfikację obsługiwanych budżetów oraz nadzorowanie prac zespołu sprzedażowego. Jarosław Stępniak pracował dotąd w firmie ClickAd, gdzie na stanowisku New Business Director współpracował m.in. z Bankiem Millennium, Bankiem Pocztowym czy Pekao Pionier PTE.
Jarosław Stępniak, Sales Director sieci ARBOnetwork:
Do Sprzedaży Bezpośredniej sieci ARBOnetwork dołączyła także Katarzyna Kuziola. Jako Account Executive będzie ona odpowiadać za pozyskiwanie nowych Klientów końcowych, budowanie pozytywnych relacji z nimi oraz planowanie i sprzedaż. Katarzyna Kuziola przeszła do ARBOnetwork z portalu Wirtualna Polska, gdzie także jako Account Executive zajmowała się New Businessem.
Katarzyna Kuziola, Account Executive sieci ARBOnetwork:
Rozwój działu Sprzedaży Bezpośredniej odzwierciedla rosnące zainteresowanie ofertą sieci ARBOnetwork ze strony Klientów końcowych. „Znaczenie i udział Internetu w działaniach marketingowych małych i średnich firm wzrasta. Musimy pamiętać, że ich budżety zazwyczaj nie są ogromne, dlatego tak ważne jest efektywne wykorzystanie ich środków, zwłaszcza w dobie kryzysu. Podobną tendencję daje się zauważyć także wśród większych reklamodawców, którzy tworzą własne działy zajmujące się e-marketingiem i szukają bezpośredniego kontaktu z dostawcami usług i narzędzi wspierających marketing online. Nie da się ukryć natomiast, że grupa ARBOinteractive jest jedną z nielicznych firm oferujących Klientom tak kompleksowe usługi e-marketingowe bez konieczności korzystania z podwykonawców, co z punktu widzenia efektywności kosztowej działań marketingowych ma kolosalne znaczenie” – mówi Jarosław Stepniak, nowy Sales Director.
W związku z dynamicznym rozwojem oferty całej grupy nowy pracownik dołączył także do sprzedaży zintegrowanej ARBOinteractive Polska. Natalia Ciesek objęła stanowisko Sales Account i będzie zajmować się przede wszystkim pozyskiwaniem nowych Klientów i ich obsługą. Natalia Ciesek pracowała wcześniej jako Junior Account Executive w dziale agencyjnym sieci IDMnet, obsługując kompleksowo domy mediowe m.in. Media Direction OMD, CR Media, Initiative/Fastbridge czy MindShare.
Natalia Ciesek, Sales Account ARBOinteractive Polska:
Sprzedaż zintegrowana ARBOinteractive Polska odpowiada za tworzenie kompleksowych ofert obejmujących wszystkie brandy z grupy ARBOinteractive Polska. Obecnie dział liczy trzy osoby, oprócz Natalii Ciesek są to: Robert Olszewski – ARBOinteractive Sales Director oraz Magda Urbanowicz – ARBOinteractive Sales Specialist.
Źródło: ARBOinteractive Polska