logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gazeta Wyborcza” z nowym szefem redakcji lokalnych i zmianami w zespole sprzedaży

  PR 29.06.2018, przeczytano 660 razy

Od 1 lipca br. nowym szefem redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej” będzie Mikołaj Chrzan. Wprowadzone zostaną także zmiany w zespole sprzedaży dziennika i Wyborcza.pl – nowe stanowisko dyrektora rozwoju i sprzedaży produktu obejmie Robert Staśkiewicz, a dyrektorem sprzedaży regionalnej zostanie Marek Wilk. Dodatkowo powstanie kilkunastoosobowy zespół ogłoszeń komunikatowych, za który będzie odpowiadała Danuta Kubow.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gazeta-wyborcza_-z-nowym-szefem-redakcji-lokalnych-i-zmianami-w-zespole-sprzedazy,37067,artykul.html

– Zgodnie ze strategią „Gazety Wyborczej” i nową strategią Agory chcemy maksymalnie skupiać nasze działania na kluczowych obszarach – zarówno w sprzedaży, jak i w redakcjach. Skoncentrujemy się m.in. na rozwijaniu wybranych produktów, aby lepiej je monetyzować, a także na tworzeniu jakościowych i użytecznych treści, które przyciągają prenumeratorów – mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

Z funkcją szefa redakcji lokalnych rozstaje się Wojciech Bartkowiak, który dwa miesiące temu został zastępcą wydawcy „Gazety Wyborczej”. Nowym szefem redakcji lokalnych zostanie Mikołaj Chrzan, redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” w Gdańsku, który będzie łączył obie funkcje.

Zmieni się również struktura działu sprzedaży „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl, kierowanego przez Joannę Kwas. Nowe stanowisko dyrektora rozwoju i sprzedaży produktu „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl obejmie Robert Staśkiewicz, dotychczasowy dyrektor sprzedaży regionalnej. Wraz z zespołem handlowców będzie odpowiadał za obszary employer brandingu (m.in. konferencje), e-learning oraz inne nowe projekty rozwijane przez zespół dziennika.

Dyrektorem sprzedaży regionalnej zostanie Marek Wilk, który od 1 lipca br. będzie łączył nowe obowiązki z dotychczasową funkcją wydawcy regionu Katowice.

Od lipca br. w strukturach sprzedaży „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl powstanie także nowy zespół, który będzie odpowiadał za rynek ogłoszeń komunikatowych. Będzie nim zarządzała Danuta Kubow, która w ostatnim czasie pełniła funkcję dyrektora sprzedaży w Trader.com (Polska).

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764