Marki nieendemiczne, głównie z sektora FMCG, coraz częściej wykorzystują aktywności gamingowe, by dotrzeć do szerokiej i zróżnicowanej demograficznie grupy odbiorców, która wykazuje określone nawyki zakupowe i zachowania. Działania wizerunkowe i prosprzedażowe w obrębie tego passion pointu zazwyczaj przekładają się na konkretne wyniki, które...
Wydatki na reklamę w internecie rosną z roku na rok. W USA sięgają nawet 200 miliardów rocznie. Również w Polsce ten nośnik jest już popularniejszy niż telewizja. Eksperci przekonują jednak, że nie chodzi tylko o to, żeby być w internecie. To bowiem najprostszy sposób, żeby “przepalić” stosy pieniędzy. Natomiast trzeba wiedzieć, gdzie w...
Kampanię marketingową obiektu magazynowego można przeprowadzić wielokanałowo. Składa się na nią kilka działań, które pomogą skutecznie sprzedać obiekt logistyczny.
Jak wynika z badania* przeprowadzonego przez SW Research wraz LoveBrands Medical, świadomość Polaków na temat kampanii dedykowanych zdrowiu jest wciąż niska. Mniej niż połowa (42 proc.) deklaruje, że kojarzy jakąkolwiek kampanię na temat zdrowia, widoczną w przestrzeni medialnej w ostatnim czasie.
Pozyskanie nowego klienta to długotrwały proces. Obecnie, w dobie dużej konkurencji, firmy koncentrują się na tym, jak sprzedawać kolejne produkty aktualnym klientom. Pozyskani konsumenci mogą częściej wybierać usługi danej firmy, są także mniej podatni na ofertę konkurencji. W celu sprzedaży kolejnych produktów tej samej grupie, wykorzystuje się CLV, czyli pomiar...