logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Praktyczny Poradnik Poligraficzny: Produkcja wizytówek  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Proces realizacji praktycznie każdego wyrobu poligraficznego rozpoczyna się od prac projektowych, a kończy na procesach introligatorskich i uszlachetniających. Kilka zagadnień z obszaru projektowania omówiliśmy w odcinku poprzednim, a dziś, na koniec naszego wizytówkowego serialu, zapraszam na krótką wycieczkę po działach produkcyjnych zakładu poligraficznego, w którym nasza wizytówka będzie realizowana.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Mentos w gamingu
Marki nieendemiczne, głównie z sektora FMCG, coraz częściej wykorzystują aktywności gamingowe, by dotrzeć do szerokiej i zróżnicowanej demograficznie grupy odbiorców, która wykazuje określone nawyki zakupowe i zachowania. Działania wizerunkowe i prosprzedażowe w obrębie tego passion pointu zazwyczaj przekładają się na konkretne wyniki, które...
Wydatki na reklamę w internecie rosną z roku na rok. W USA sięgają nawet 200 miliardów rocznie. Również w Polsce ten nośnik jest już popularniejszy niż telewizja. Eksperci przekonują jednak, że nie chodzi tylko o to, żeby być w internecie. To bowiem najprostszy sposób, żeby “przepalić” stosy pieniędzy. Natomiast trzeba wiedzieć, gdzie w...
Marketing nieruchomości. Jak skutecznie sprzedać magazyn?
Kampanię marketingową obiektu magazynowego można przeprowadzić wielokanałowo. Składa się na nią kilka działań, które pomogą skutecznie sprzedać obiekt logistyczny.
Polacy słabo kojarzą kampanie społeczne dotyczącej zdrowia
Jak wynika z badania* przeprowadzonego przez SW Research wraz LoveBrands Medical, świadomość Polaków na temat kampanii dedykowanych zdrowiu jest wciąż niska. Mniej niż połowa (42 proc.) deklaruje, że kojarzy jakąkolwiek kampanię na temat zdrowia, widoczną w przestrzeni medialnej w ostatnim czasie.
Jak sprzedawać kolejne produkty aktualnym klientom?
Pozyskanie nowego klienta to długotrwały proces. Obecnie, w dobie dużej konkurencji, firmy koncentrują się na tym, jak sprzedawać kolejne produkty aktualnym klientom. Pozyskani konsumenci mogą częściej wybierać usługi danej firmy, są także mniej podatni na ofertę konkurencji. W celu sprzedaży kolejnych produktów tej samej grupie, wykorzystuje się CLV, czyli pomiar...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764