logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Traffic Design naprawia mechanika  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja
Fot. Rafał Kołsut

Do magla, kaletnika i szewca dołącza mechanik. Traffic Design podjęło kolejne wyzwanie projektowe przy re:designie warsztatu samochodowego, który działa na gdyńskim Grabówku od 1968 roku.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Było bardzo słabo, jest słabo Pomysł z wiszącą oponą to wisienka na tym torcie z margaryny. Konia z rzędem temu kierowcy, który przeczyta te małe literki z samochodu. Taka jest moja opinia.

avatar użytkownika
,

Cała filozofia działania Traffic Design to pokazywanie jak uciec przed tandetnym chaosem wizualnym, degradującym architekturę i otoczenie. Ich realizacje mają pozostawać w nim w zgodzie, a nie walczyć i niszczyć to co wokół. Czyli pewien program minimum. To nie jest konkurs na najbardziej efektowną identyfikację lokalu, nie używa się tu wymyślnych i drogich technologii, wszystko robione jest przy użyciu metod prostych i tradycyjnych, łatwo dostępnych i przystępnych.

Pewnie że można sobie wyobrazić super-wypasioną realizację, w którą włożono kosmiczne materiały i zastosowano zaawansowane techniki - pytanie tylko czy taka realizacja pozostawałaby w zgodzie z charakterem obiektu który uzupełnia i reprezentuje, bo istnieje obawa że aby uzyskać taką zgodność, należałoby zacząć od jego wyburzenia i postawienia równie wypasionej hali. Nie o to tutaj chodzi. To raczej promocja filozofii "po pierwsze nie szkodzić"...

Zauważ też, że przy okazji umyto szybki - pewnie po raz pierwszy od kilkudziesięciu lat :-)
  

avatar użytkownika
,

Bardzo spoko. Flaga z opony jak za dawnych czasów :) Pomysł z telnumerem na drzwiach dobry. Schludnie, elegancko z zachowaniem klimatu.

avatar użytkownika
,

Czytelność tekstów na tym kółku jest żadna, ale można się domyślać że samo kółko jest świetnie widoczne i sprawdza się jako identyfikator miejsca, na który można się powoływać tłumacząc jak je odnaleźć. Taka jest zapewne jego funkcja.  

,

Mocne 2/10.

Najnowsze w tym dziale

Opakowanie pomaga zdobyć klienta w e-sklepie
Grudzień to bez wątpienia najważniejszy miesiąc w kalendarzu e-commerce. Wpływ na to mają nie tylko sezonowe wyprzedaże czy Święta Bożego Narodzenia, ale także liczne okazje, które na stałe zagościły w świadomości konsumentów i przez wielu traktowane są jako doskonały moment na zakup gwiazdkowych upominków. Warto wykorzystać tę okazję, aby maksymalnie zintensyfikować...
Globalna wartość rynku e-commerce zwiększy się do poziomu 6,3 biliona dolarów w 2023 roku, co stanowi wzrost o 21% w stosunku do 2021 roku. Podczas, gdy polski rynek urośnie o 34,7% do wartości 124 miliardów zł. Jednak przyszły rok przyniesie wiele wyzwań dla e-commerce, na który największy wpływ będą miały rosnące oczekiwania klientów, szybkość...
Marketingowy potencjał koperty
Choć rynek tradycyjnych przesyłek listowych od lat sukcesywnie się kurczy, to jeden z jego segmentów może pochwalić się wzrostem. Mowa o przesyłkach reklamowych. Niesłabnącą popularność direct mailingu potwierdzają zarówno eksperci zajmujący się organizacją korespondencji masowej dla firm oraz instytucji, jak i sami konsumenci. Najnowszy Raport Polskiego...
Phygital czyli czołowy trend handlu A.D. 2023?
Phygital, a więc łączenie dwóch „handlowych światów” - wirtualnego i rzeczywistego – będzie jednym z najważniejszych trendów definiujących oblicze branży retail w najbliższej przyszłości. A to m.in. dlatego, że tradycyjna sprzedaż w fizycznych placówkach handlowych nadal ma się świetnie – według analizy Worldwide...
Czy sztuczna inteligencja pozbawi dziennikarzy i copywriterów pracy?
Narzędzia sztucznej inteligencji stają się coraz bardziej popularne przy pisaniu treści. Platformy zasilane tą techniką dają twórcom narzędzia do kreowania tekstu, czyniąc planowanie contentu prostszym niż kiedykolwiek. Jednym z największych wyzwań w tworzeniu treści jest po prostu nieustanna kreatywność. Zazwyczaj to autor ustala „background” i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764