logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artyści Klubu Komediowego w kampanii Costa Coffee

  PR 10.03.2016, przeczytano 1263 razy
ilustracjastrzałka

Nietuzinkowe problemy, sprytne rozwiązania, cięte riposty – tak w skrócie można scharakteryzować cykl skeczy zrealizowanych przez K2 Media we współpracy z artystami warszawskiego Klubu Komediowego dla COSTA COFFEE. Aktorzy wcielą się w rolę legendarnych braci Costa – założycieli ulubionej sieci kawiarni Brytyjczyków, którzy w ramach projektu są kreowani na współczesnych hipsterów i znawców kawy. Cykl COSTA Riposta będzie emitowany na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka już 11 marca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artysci-klubu-komediowego-w-kampanii-costa-coffee,27783,artykul.html

Cykl materiałów wideo, przygotowanych przez K2 Media we współpracy z artystami Klubu Komediowego dla COSTA COFFEE ma charakter skeczy. Jak na prawdziwie londyńską markę przystało, bazuje na konwencji lekko absurdalnego, brytyjskiego humoru. W ramach projektu sieć kawiarni COSTA COFFEE będzie odwiedzać aktorka wcielająca się w znane postaci związane z Wielką Brytania – nie będą to jednak zwykłe pogawędki przy filiżance aromatycznej kawy. Gości obsłużą słynni bracia Costa, którzy w dzisiejszych czasach zostali utożsamieni ze stałymi bywalcami modnego Placu Zbawiciela w Warszawie, reprezentującymi nurt wielkich wynalazców i geniuszy. Jakie błyskotliwie pomysły i ciekawe rozwiązania podsuną swoim szukającym rady gościom dowiemy się jutro! A już teraz rąbka tajemnicy – kto odwiedzi braci Costa – ujawni teaser, który można obejrzeć tutaj:

Cykl  skeczy powstał w ramach najnowszej i jednocześnie największej do tej pory kampanii wizerunkowej COSTA COFFEE. COSTA Riposta to kolejny, nowatorski projekt COSTA COFFEE, realizowany w mediach społecznościowych. W ślad za COSTAgramem (https://www.instagram.com/costagram_costacoffee/) – profilem marki na Instagramie, sieć kawiarni stawia na kolejny kanał dotarcia do swoich odbiorców – Youtube (https://www.youtube.com/user/CostaCoffeePoland). Oprócz najnowszego projektu COSTA Riposta, marka we współpracy z K2 Media prowadziła wcześniej akcję KAWA z chilli we współpracy z Radiem ZET Chilli czy Chwila Moment z redakcją magazynu Wysokie Obcasy, w ramach których m.in. na YouTube emitowane były wywiady ze znanymi osobami ze świata kultury.

Materiały wideo z serii COSTA Riposta będą publikowane na kanale YouTube co dwa tygodnie, począwszy od premierowego odcinka, który zostanie wyemitowany w social mediach już 11 marca. W ramach cyklu zaplanowano 4 odcinki. Pomiędzy poszczególnymi emisjami do sieci trafi wiele materiałów dodatkowych.

Warszawski Klub Komediowy to pierwsza i jedyna tego typu formacja w Polsce. Zrzesza niezależnych artystów, którzy specjalizują się w teatrze improwizowanym, kabarecie literackim, skecz show, koncertach, spektaklach teatralnych i pozostałych inicjatywach społecznych, których jeszcze do tej pory nie było na warszawskiej scenie teatralnej i klubowej. Gościli m.in. Janusza Gajosa, Jacka Fedorowicza, Szczepana Twardocha, Marcina Maseckiego, Mariusza Szczygła, Jakuba Żulczyka i innych.

W  materiałach video zobaczymy artystów na co dzień związanych z Warszawskim Klubem Komediowym. Tworzą oni takie projekty jak „Fabularny przewodnik po...”, który stanie się główną atrakcją pasma Komediowa Scena Dwójki, emitowanego od marca w TVP2.

Za pomysł, koncepcję, nadzór strategiczny, realizację w ścisłej współpracy z Klubem Komediowym oraz produkcję projektu COSTA Riposta odpowiada K2 Media. Działania wspierane są zasięgową kampanią digital wideo oraz kampanią na Facebooku i Instagramie COSTA COFFEE.

Źródło: Costa Coffee Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764