logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Audioteka zaprasza do swojego multiwersum w nowej kampanii

  PR 08.03.2023, przeczytano 629 razy
ilustracja

8 marca miała miejsce premiera nowego spotu reklamowego Audioteki. Krótki klip zabiera widza w animowaną podróż przez historie i gatunki, które można poznać dzięki produkcjom dostępnym w katalogu marki. Przewodnikami po świecie dobrze opowiedzianych historii są: Krystyna Czubówna, Krzysztof Gosztyła i Mariusz Bonaszewski. Za przygotowanie koncepcji odpowiada duet kreatywny Nowakowski/Przerwa, a produkcją zajęło się warszawskie studio Badi-Badi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/audioteka-zaprasza-do-swojego-multiwersum-w-nowej-kampanii,399223,artykul.html

Wieloświaty są obecnie jednym z najczęściej pojawiających się motywów w popkulturze. Teorię tę znają doskonale fani literatury Rogera Zelazny’ego czy Terry’ego Pratchetta, a o jej rosnącej popularności może świadczyć powodzenie seriali Dark czy Rick i Morty, a także 11 oscarowych nominacji dla filmu Wszystko wszędzie naraz. Wieloświaty są również najlepszym sposobem na pokazanie kilkunastu tysięcy produkcji dostępnych w bibliotece Audioteki, która w nowym spocie odkrywa część czekających na słuchaczy doświadczeń.

- Zależało nam na tym, aby klip w oryginalny i nieoczywisty sposób pokazywał całe spektrum gatunków i opowieści Audioteki. Koncepcja przygotowana przez Marcina Nowakowskiego i Dominika Przerwę, pełna gatunkowych nawiązań, symboli i dynamiki, w idealny sposób obrazuje cały wachlarz historii, które czekają na naszych użytkowników – komentuje Monika Bazdyga, Head of Marketing w Audiotece.

- W nowej kampanii, którą z ogromną przyjemnością przygotowaliśmy dla Audioteki, postawiliśmy na skojarzenie doświadczenia marki z podróżą, ale to dość nietypowe doświadczenie, bo zamiast przez świat, podróżujemy przez całą masę różnych światów. „Multiwersum Audioteki” to przestrzeń, w której wydarzyć się może absolutnie wszystko. Z łatwością wskakujemy w kolejne historie, żonglując gatunkami w zależności od naszego nastroju. Każdy znajdzie tu jakiś swój świat i powód do odwiedzenia kolejnego. Wszystkim podróżnikom życzymy niezapomnianych doznań – dodaje Marcin Nowakowski, współautor koncepcji spotu.

Kampania wideo to nie jedyna nowość zaplanowana przez Audiotekę na ten rok. Oprócz premier nowych superprodukcji audio i podcastów prowadzonych przez cenionych specjalistów w swoich dziedzinach, serwis pracuje również nad usprawnieniami zwiększającymi komfort korzystania z aplikacji i strony WWW.

Źródło: Audioteka S.A.

www.audioteka.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764