logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aukcja charytatywna Rock Radia na rzecz Fundacji Rak’n’Roll

  PR 13.07.2018, przeczytano 635 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek, 16 lipca br. w letnim studiu Rock Radia w Krakowie zespół Big Cyc zainauguruje internetową aukcję charytatywną Rock Radia na rzecz Fundacji Rak’n’Roll – Wygraj życie. Licytowana będzie piłka mundialowa z autografami gwiazd, które odwiedziły redakcję stacji w czasie trwania mistrzostw świata w Rosji. Zebrane w ten sposób środki wesprą działania Fundacji Rak'n'Roll na rzecz osób z chorobą nowotworową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aukcja-charytatywna-rock-radia-na-rzecz-fundacji-rak%E2%80%99n%E2%80%99roll,37236,artykul.html

Przez cały czas trwania mistrzostw świata w piłce nożnej Rock Radio gościło na antenie znane postacie ze świata kultury i sportu, które podejmowały mundialowe wyzwania - żonglowanie piłką mundialową i typowanie wyników meczów. Każdy z gości złożył na podbijanej futbolówce swój autograf. Na piłce podpisali się już: Marcin Meller, Robert Janowski, Radosław Majdan, Martyna Jakubowicz, Piotr Zelt, Arkadiusz Malarz, muzycy z zespołu Muchy, Janusz Panasewicz, Jacek Bryndal (Kobranocka), Michał Żurawski, Rafał Rutkowski, Andrzej Saramonowicz, Magdalena Schejbal i Organek. Gości, którzy wzięli udział w akcji Rock Radia, można było usłyszeć na antenie stacji oraz zobaczyć i usłyszeć na profilu Rock Radia na Facebooku (wideo o akcji) i YouTube, a także na profilu Fundacji Rak'n'Roll na Instagramie.

16 lipca br. w letnim studio Rock Radia w Krakowie do akcji „Rock Radio gra dla Rak’n’Rolla” dołączy Krzysztof Skiba oraz Jacek „Dżej Dżej” Jędrzejak z zespołu Big Cyc, którzy zainaugurują aukcję piłki mundialowej z autografami gwiazd. Licytacja będzie prowadzona w serwisie Charytatywni.allegro.pl (TUTAJ) i zakończy się na początku sierpnia. Wszystkie środki z aukcji trafią na konto Fundacji Rak'n'Roll, która zmienia schematy myślenia i mówienia o raku, przełamuje tabu związane z tą chorobą, a także prowadzi działania mające na celu poprawę jakości życia chorych. Zebrane fundusze zostaną przekazane na "cycki, nowe fryzury i dragi". Za tym hasłem kryje się codzienna opieka nad Podopiecznymi Fundacji, zapewnienie bezpłatnej opieki psychoonkologa chorym i ich bliskim, ale też prowadzenie programów wsparcia - objęcie opieką kolejnych Boskich Matek, stworzenie kolejnych grup iPoRaku, utkanie peruk Daj Włos! i przekazanie ich bezpłatnie kobietom w trakcie leczenia, organizowanie warsztatów pięknościowych i rękodzieła oraz "uczłowieczanie" kolejnych poczekalni.

Letnie, plenerowe studio Rock Radia w Krakowie pojawi się 16 lipca br. pod Wawelem, w kawiarni METAFORMA CAFE, przy ul. Powiśle 11, w godz. 15:00 – 20:00.

Partnerem akcji „Rock Radio gra dla Rak’n’Rolla” jest Fundacja Rak’n’Roll – Wygraj życie.

Rock Radio gra dla Rak’n’Rolla” to kolejne działanie stacji, która wspiera różne organizacje pozarządowe i cele charytatywne. Akcja jest promowana na antenie stacji, na jej stronie internetowej oraz na profilu stacji na Facebooku i platformie YouTube. Kreacje oraz materiały wideo przygotowały SVG studio oraz redakcja Rock Radia, a działania promocyjne zaplanował dział promocji Grupy Radiowej Agory.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam
Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od...
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji
Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.
Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764