logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Branża RTV/AGD w Google i na Facebooku

  PR 25.10.2017, przeczytano 782 razy

Internet jest obecnie pierwszym miejscem, w którym konsumenci szukają opinii nt. produktów i usług. Wyszukiwarka Google i media społecznościowe to miejsca w których trzeba być i stale dbać o swoją obecność. Dotyczy to każdej branży. A jak wygląda to w przypadku branży RTV/AGD? Które marki plasują się w najwyższych wynikach wyszukiwania Google, a które najlepiej radzą sobie na Facebooku? O tym w raporcie NapoleonCat i Senuto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/branza-rtv-agd-w-google-i-na-facebooku,34248,artykul.html

Celem niniejszego raportu jest przedstawienie popularności marek z branży RTV i AGD na Facebooku oraz ich widoczności w wyszukiwarce Google w pierwszym kwartale 2017 roku. Jest to pierwsze tak duże badanie obecności tej branży w Internecie. Zestawienie obejmuje firmy, które prowadzą komunikację poprzez największy serwis społecznościowy, jakim jest Facebook. Pod lupę zostały wzięte zarówno profile marek, które mają już umocnioną pozycję w social media, jak i te, które dopiero rozpoczynają z nimi przygodę. W badaniu przeanalizowano obecność ponad 50 przedstawicieli branży RTV/AGD w Internecie. Wśród nich znajdują się zarówno sami producenci, jak i sklepy branżowe. W zestawieniu firm można odnaleźć takie marki jak: Panasonic, Beko, Amica, Saturn, Samsung, Inesit, Electrolux i wiele innych. Z kolei gdy mówimy o dystrybutorach to pod lupę wzięto między innymi: Media Markt, Morele.net, Media Expert czy Saturn.

Badanie jest wspólnym przedsięwzięciem dwóch polskich platform – Senuto oraz NapoleonCat. Przedstawia, jak analizowane marki prezentują się w organicznych wynikach wyszukiwania oraz jaki jest przewidywany budżet na kampanie Adwords. Dalsza część raportu zawiera elementy analityki social mediów, pokazując popularność poszczególnych marek na Facebooku oraz stopień, w jakim angażują fanów w działania na swoich fanpage’ach.

  • Raport można pobrać bezpłatnie TUTAJ

Źródło: Senuto, NapoleonCat

www.senuto.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Reklamy Radia i Internetu TIME SA zostało wyróżnione w prestiżowym rankingu branżowego magazynu „Media & Marketing Polska”.
Onet ponownie na czele najchętniej cytowanych mediów w Polsce
Onet, Wirtualna Polska i RMF FM to najczęściej cytowane media w listopadzie 2019 r. Tak wynika z najnowszego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W rankingu głównym, przedstawiającym 15 najczęściej cytowanych mediów, znalazły się cztery portale, dwie stacje radiowe, cztery...
Jak sklepy internetowe radzą sobie w Google?
Powstał raport „eCommerce w Polsce 2019. Jak sklepy eCommerce radzą sobie w Internecie?” opracowany przez zespół Senuto. Młoda polska firma rozwija platformę wspomagającą działania SEO i to właśnie na tym aspekcie działań marketingowych e-sklepów skupia się niniejszy raport. Przebadano ponad 54 tysiące serwisów eCommerce działających na polskim...
Wyniki badania Gemius/PBI za listopad 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Domena .org przejęta za ponad miliard dolarów
- Internet Society, organizacja zarządzająca PIR (Public Interest Registry), czyli rejestrem domen .org, zdecydowała się na jego sprzedaż funduszowi inwestycyjnemu Ethos Capital za 1,135 miliarda dolarów. Transakcja oznacza, że podwyżki za użytkowanie domen .org są nieuniknione, ale nie powinny być drastyczne. Jednocześnie bardzo prawdopodobne jest odebranie praw do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764