logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii

  PR 02.04.2020, przeczytano 746 razy
ilustracja

Polska Izba Artykułów Promocyjnych zaprasza przedsiębiorców z branży do wzięcia udziału w badaniu "Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19", dotyczącym wpływu epidemii koronawirusa na branżę upominków reklamowych w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/branza-upominkow-reklamowych-w-obliczu-epidemii,386376,artykul.html

  • Jest to ogólnopolskie badanie, o udział w którym prosimy przedsiębiorców z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy!
  • Bardzo istotna jest dla nas sytuacja każdego przedsiębiorcy działającego w branży, dlatego prosimy o poświęcenie ok. 5 minut i przekazanie nam danych i opinii, które pozwolą przedstawić rzetelny obraz rynku.

Wyniki zostaną opublikowane i omówione na www.piap-org.pl. Będą mogły także stanowić materiał wyjściowy we wszystkich działaniach podejmowanych przez branżę i jej przedstawicieli.

Ankieta znajduje się TUTAJ

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764