logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Adreport Trend Q4

  PR 15.02.2018, przeczytano 1403 razy
ilustracjastrzałka

Według danych AdReporta – systemu monitoringu reklamy reklamy online – w czwartym kwartale 2017 roku najbardziej promowaną marką samochodową była Skoda. Na jej promocję przeznaczono ponad 2,29 mln PLN. Na reklamę samochodów w sieci wydano o 700 tysięcy PLN więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku (1,6 proc. wzrost). Wyróżnienie za najciekawszą kampanię otrzymało Volvo za kampanię „Niezwykły z Natury”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adreport-trend-q4,35470,artykul.html

Zgodnie z danymi AdReporta w kategorii „Samochody osobowe” w ostatnim kwartale 2017 roku wyemitowano 1003 kampanie za łączną sumę 43,6  mln PLN. To o 700 tysięcy PLN więcej niż w poprzednim roku i 1,7 mln więcej niż w 2015. Wyniki pokazują, że reklamodawcy z segmentu moto stawiają na performance marketing – takich kampanii było według badania najwięcej bo aż 750, czyli prawie 75 proc. wszystkich. Pozostałe były emitowane w modelu zasięgowym oraz dedykowanym.

Trzy najbardziej promowane marki to Skoda (2,29 mln), Nissan (2,26 mln) oraz Toyota (1,85 mln). Na kolejnych miejscach uplasowały się Renault (1,5 mln), Volkswagen (1,27 mln) oraz Mitsubishi (1,26 mln). Największą kampanią była promocja wyprzedaży samochodów Renault pt. „Oferta Mistrzów”, która łącznie pochłonęła prawie 1 mln PLN. Niewiele mniej kosztowała kampania „Nissan Micra. Zupełnie Nowy” (817 tys. PLN) oraz „Zero opłaty wstępnej” Volkswagena (779 tys. PLN). Co ciekawe część dwóch ostatnich kampanii było emitowanych przez dealerów samochodowych, a nie bezpośrednio przez producentów.

Zespół AdReport postanowił również przyznać Wyróżnienie za najciekawszą kampanię, które otrzymała marka Volvo za promocję modeli XC90, V40 i V60.

– Niełatwo stworzyć jednocześnie nieinwazyjne, ale przyciągające uwagę kreacje. Marketerom Volvo to się udało, dzięki przepięknym zdjęciom i minimalistycznym, estetycznym banerom. Dodatkowo wyróżnić trzeba ciekawe hasło reklamowe – mówi Mariusz Lotter, Project Manager, AdReport.

Źródło: Ströer Digital Media

www.stroerdigital.pl

Dodatkowe informacje:

AdReport to system monitoringu reklamy display w polskim internecie. Badanie obejmuje wszystkie znane formy reklamy display, mobile, video, mailing, wyświetlane na ponad 5 000 największych i najważniejszych polskich witryn i portali internetowych. System rejestruje codziennie kilkadziesiąt nowych kampanii reklamowych. AdReport to również baza ponad 650 000 plików, kreacji reklamowych oraz dokumentujących emisję zrzutów ekranu. AdReport jest częścią spółki Ströer Digital Media.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764