logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank BGŻ w nowej odsłonie

  PR 01.03.2012, przeczytano 2679 razy

Bank BGŻ umacnia pozycję w segmencie klientów detalicznych. Wprowadza zmiany – zarówno w komunikacji z klientami, jak i samych produktach. Od 1 marca rozpoczyna się kampania Konta osobistego z premią, przygotowana w oparciu o nowe założenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-bgz-w-nowej-odslonie,14811,artykul.html

- Oferujemy klientom bank pewny, bezpieczny i stabilny. Szykujemy nowe, atrakcyjne produkty i będziemy je prezentować inaczej niż do tej pory. W komunikacji podkreślimy, że jesteśmy bankiem przyjaznym dla klientów, nasi doradcy angażują się w ich sprawy i są blisko nich. Krótko mówiąc naszym mottem jest: Bank BGŻ dobrze służy ludziom – powiedział Wojciech Sass, wiceprezes Zarządu Banku BGŻ, odpowiedzialny za bankowość detaliczną i kanały dystrybucji.

Według nowych założeń przyjetych przez Bank BGŻ klienci bedą wiedzieć, że mogą spodziewać się najlepszej oferty w zakresie kluczowych produktów. Z tego względu nowa komunikacja rozpoczyna się od konta osobistego z premią – drugi rok z rzędu uznanego przez niezależnych ekspertów za najlepsze na rynku. - To dopiero początek – zapowiada Wojciech Sass i dodaje, że kolejne produkty będą zupełnie nową, atrakcyjną propozycją dla klientów.

Elementem przyciągającym uwagę, łączącym komunikację Banku, są zwierzęta. Zwierzęta, które żyją obok ludzi, obserwują ich świat i zwracają im uwagę na najlepsze rozwiązania.

Nowa platforma komunikacji pozwoli w sposób przejrzysty przedstawić przewagi naszych produktów, wszystkie ich atrybuty, które pokazują, że jesteśmy bankiem z dużym doświadczeniem, który rozumie potrzeby klienta i potrafi na nie odpowiedzieć.


Od początku marca trwa kampania Konta osobistego z premią. Bank wypłaca posiadaczowi takiego rachunku premię w wysokości 1 proc. od najwyższej wpłaty w okresie rozliczeniowym, nawet do 600 zł rocznie. Jedynym warunkiem otrzymania tego bonusu jest dokonanie minimum trzech transakcji bezgotówkowych kartą płatniczą. To unikalny na rynku mechanizm pozwalający podzielić się instytucji finansowej swoimi zyskami z lojalnym, wiernym swojemu bankowi klientem.

Kampania oparta jest na dialogu dwóch wiewiórek, które komentują swoje problemy i zazdroszczą ludziom, którzy mają Bank BGŻ z najlepszym na rynku Kontem osobistym z premią. – Szukaliśmy elementów, które wyróżnią nas na rynku. Nie chcieliśmy powielać tak często wykorzystywanej w reklamach obecności celebrytów – powiedział Wojciech Sass.

Kampania rozpoczyna się 1 marca i potrwa do 31 marca 2012. Główne kanały komunikacji obejmą telewizję i Internet, ale działania marketingowe będą też prowadzone w radio i prasie. Do produkcji spotów reklamowych zostały wykorzystane najnowsze techniki animacji, w tym animacja 3D. Kampania będzie dodatkowo wspierana materiałami POS (ulotkami, plakatami) oraz informacjami na witrynach placówek bankowych.

Źródło: Bank BGŻ

Dodatkowe informacje:

Podstawowe informacje o kampanii:
Czas trwania: od 1 marca 2012 r. do 31 marca 2012
Narzędzia: TV:30’’ spot w ogólnopolskich stacjach; Internet; radio; prasa; silne wsparcie w lokalnych mediach.
Kreacja: Grandes Kochonos
Zakup mediów: Initiative
Cele komunikacyjne: budowanie i utrwalanie wizerunku profesjonalnego i doświadczonego banku rozumiejącego potrzeby klientów i oferującego najlepsze na rynku darmowe konto osobiste z premią do 600 zł rocznie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Kampania reklamowa BGŻ ma więcej bardziej ciekawych reklam z serii "wiewórki i orzechy" ;) Myślę, że są nawet ciekawsze od prezentowanego przykładu:
Orzechy i wiewiórki - Konto z premią
Sąsiedzi z wiewiórkami - pożyczka gotówkowa
Skok na bank z wiewiórkami - Konto z premią
Bez Wyrzeczeń z wiewiórkami - pożyczka gotówkowa
Reklama z ptakami - Kredyt Hipoteczny
Ciekawe co motywowała twórców do wybrania tematyki reklam BGŻ- wiewiórek, orzechów i ptaków. Ale może coś w tym jest bo reklamy są dość śmieszne i miło się je ogląda. Ptytanie tylko czemu na obie wiewiórki to Baśki? ;)

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764