logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bankier.pl świętuje 20. urodziny

  PR 18.09.2020, przeczytano 605 razy

Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bankier.pl-swietuje-20.-urodziny,388495,artykul.html

Od pięciu lat w grupie Bonnier

Sześć lat po rynkowym debiucie Bankier.pl wszedł na giełdę, a w swojej historii kilkakrotnie zmieniał właścicieli. Ostatecznie w 2015 r. znalazł się w portfolio Bonnier Business Polska, spółki należącej do skandynawskiego koncernu medialnego Bonnier, który w Polsce wydaje m.in „Puls Biznesu” oraz pb.pl, a więc działa na tym samym rynku – mediów biznesowych.

– Zakup Bankier.pl przed pięcioma laty był największym przejęciem Grupy Bonnier w Polsce. Dziś serwis jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i najbardziej opiniotwórczych marek wśród polskich mediów o tematyce gospodarczej. Cieszymy się, że jesteśmy podstawowym źródłem informacji o finansach – zarówno dla tych, którzy są z nami od 20 lat, jak też dla coraz większego grona nowych odbiorców. Dzięki zespołowi doświadczonych dziennikarzy nasi czytelnicy lepiej rozumieją skomplikowany świat finansów i czują się pewniej, podejmując ważne decyzje, które mają wpływ na zawartość ich portfeli – mówi Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.

Najpopularniejszy wśród dziennikarzy finansowych i inwestorów

O tym, jak istotną rolę odgrywa Bankier.pl wśród czytelników i jak wysokiej jakości treści publikuje, świadczą czołowe miejsca w ważnych na rynku mediów rankingach i zestawieniach. Od wielu lat jest najpopularniejszym internetowym źródłem informacji ekonomicznych wśród dziennikarzy finansowych (wg badania ARC Rynek) oraz dla inwestorów indywidualnych (wg badania OBI SII – w tym roku po raz 12. z rzędu). Obecnie na Bankier.pl jako główne źródło informacji w internecie wskazuje już blisko 70% polskich inwestorów zrzeszonych w Stowarzyszeniu Inwestorów Indywidualnych.

Nowości na 20-lecie

– Od 14 września strona główna serwisu zyskuje nowy layout. Staje się w pełni responsywna, co na pewno ucieszy czytelników sięgających po nasze treści na tabletach i smartfonach. Uwypuklamy najważniejsze wiadomości, co powinno ułatwić odbiór zwłaszcza nowym i okazjonalnym użytkownikom serwisu. Na nowej stronie głównej czytelnicy będą częściej spotykali autorów publikacji i projekty, za którymi stoją – to m.in. interaktywne ankiety, raporty, rankingi czy newslettery. Bankier.pl oferuje czytelnikom zestaw praktycznych narzędzi, które ułatwiają podejmowanie decyzji w zakresie finansów osobistych - na stronie głównej będzie można rozpocząć proces kalkulacji kosztów kont, kredytów i innych produktów bankowych dzięki porównywarce Smart. Redesign strony głównej Bankier.pl to, po odświeżeniu wyglądu stron artykułowych, drugi duży krok w procesie zmian. Nie ostatni – mówi Malwina Wrotniak, redaktor naczelna Bankier.pl.

Jubileuszowa kampania „Tłumaczymy świat finansów”

Urodzinowym zmianom będzie towarzyszyć kampania pod hasłem „Bankier.pl - tłumaczymy świat finansów”. Reklamy pojawią się w prasie, internecie  i w radio. Za przygotowanie koncepcji kampanii odpowiada agencja strategiczno-brandingowa Dragon Rouge. Za sesję fotograficzną do kampanii odpowiada ES-Media Fotografia dla Biznesu.

W ramach obchodów redakcja Bankier.pl, wspólnie ze Związkiem Banków Polskich, przygotowała specjalny quiz, w którym czytelnicy będą mogli sprawdzić swój poziom wiedzy ekonomicznej z ostatnich dwóch dekad na rynkach finansowych.

Na użytkowników serwisu czeka też powstały z okazji 20-lecia specjalny cykl rozmów z rynkowymi ekspertami, poświęcony wyzwaniom stojącym przed 20 najgorętszymi teraz dziedzinami gospodarki („20 wyzwań na 20-lecie Bankier.pl”).

Z okazji jubileuszu do grona krasnali, jednej z najbardziej charakterystycznych atrakcji turystycznych Wrocławia, dołącza także sygnowana przez Bankier.pl rzeźba, symbolizująca 20-letnią tradycję dziennikarstwa ekonomicznego w tym mieście. To bowiem w stolicy Dolnego Śląska od początku istnienia ma siedzibę redakcja portalu.

Źródło: Bankier.pl

www.bankier.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764