logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq BH3801D - dwustronny ekran reklamowy 16:5 do pracy ciągłej

  PR 06.11.2019, przeczytano 893 razy
ilustracjastrzałka

BenQ wprowadził na polski rynek dwustronny wyświetlacz o przekątnej 38 cali i nietypowych proporcjach 16:5 (1920x600). Zaprojektowano go jako wysokiej jakości wyświetlacz reklamowy i informacyjny do sklepów, placówek gastronomicznych, biur i urzędów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-bh3801d---dwustronny-ekran-reklamowy-16%3A5-do-pracy-ciaglej,384598,artykul.html

Wysoka jasność i duża rozdzielczość

Duża jasność - 700 nitów i rozdzielczość oraz powłoka antyodblaskowa pozwalają zapewnić doskonałe, żywe kolory i szczegółowy obraz nawet w jasno oświetlonych placówkach handlowych i gastronomicznych. Możliwość pracy w temperaturach 0-50°C i wilgotności względnej 20-80% (bez skraplania) sprawia, że wyświetlacz doskonale sprawdzi się w wielu zastosowaniach wewnętrznych i półzewnętrznych.

X-Sign 2.0 – projektowanie i zarządzanie treścią

Zintegrowane oprogramowanie BenQ X-Sign 2.0 umożliwia łatwe projektowanie treści informacyjnych i reklamowych. Ma ono szablony specjalnie dostosowane do długich i wąskich wyświetlaczy Stretch, ułatwiając szybkie projektowanie i wdrażanie nowych materiałów promocyjnych. Szablony umożliwiają również dodawanie do materiałów marketingowych obrazów, filmów i przewijanego tekstu. Tworząc swój przekaz można wybierać z wielu szablonów, grafik, animacji czy materiałów wideo oraz scenariuszy i harmonogramów wyświetlania.

X-Sign umożliwia przykładowo natychmiastowe, zdalne aktualizacje cen – przez zmianę jednego pliku w chmurze, wysyłanie komunikatów w czasie rzeczywistym – np. o kończeniu się konkretnego towaru czy uruchamiania strumieniowych transmisji na żywo z YouTube. Możliwa jest również interakcja z klientem za pośrednictwem wyświetlania kodów QR, które prowadzą oglądającego np. na strony dedykowanej tylko dla niego oferty – jeśli klient za pomocą smartfona odczyta wyświetlany na ekranie kod QR.

Non-Stop przez ponad 6 lat

Serię ekranów Stretch, do której należy BH3801D, zaprojektowano do pracy ciągłej, co oznacza, że może on pracować bez przerw czyli 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Żywotność podświetlenia LED wynosi 55 000 godzin co pozwala na niezawodną, nieprzerwaną pracę przez całą dobę przez ponad sześć lat. Maksymalny pobór mocy to 45W w trakcie pracy i poniżej 0,5W w trybie czuwania.

Źródło: BenQ Corporation

www.benq.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764