Od września Betclic został członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Nie ukrywamy radości, że wraz z firmą Betclic otwieramy się na nowe branże rynku. Obok wspólnych działań wspierających samoregulację i etykę w reklamie, rozpoczniemy w Radzie Reklamy prace nad kolejnym kodeksem branżowym.
- Betclic wierzy, że wysokie standardy etyczne oraz promocja odpowiedzialnego hazardu są niezbędne dla zagwarantowania zrównoważonego rozwoju branży. Przystąpienie do Rady Reklamy pozwoli nam wnieść wkład w dyskusję na temat branżowego kodeksu reklamy, tym samym podnosząc standardy obowiązujące w sektorze. – mówi Piotr Drabik, manager ds. prawnych i compliance Betclic.
- Rada Reklamy kładzie ogromny nacisk na etyczny aspekt przekazów reklamowych, dlatego bardzo cieszymy się, że firma Betclic dzieli z nami te wartości i zdecydowała się zostań nowym członkiem wspierającym. Dzięki współpracy z jednym z liderów rynku bukmacherskiego w Polsce, mamy możliwość rozszerzenia naszej działalności na nowe obszary. - mówi Robert Wielgo, prezes zarządu Rady Reklamy.
Misją Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy jest eliminowanie nieetycznego i nieuczciwego przekazu reklamowego oraz promowanie najwyższych standardów komunikacji poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.
Źródło: Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy