logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biedronka jako Oficjalny Sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski

  PR 09.10.2014, przeczytano 3310 razy
ilustracjastrzałka

Sieć sklepów Biedronka kontynuuje współpracę z PZPN, z którym podpisała umowę na lata 2014 – 2018. Z tej okazji w prezencie dla kibiców w dniu meczu eliminacyjnego Mistrzostw Europy 2016 Polska - Niemcy, 11 października br., we wszystkich warszawskich sklepach sieci dostępna będzie bezpłatnie nowa książka Tomasza Wołka „Dlaczego kochamy piłkę?”. Co więcej, dotychczasowa piłkarska kampania Biedronki „Wszyscy Jesteśmy Drużyną Narodową” otrzymała złote Effie Awards 2014 w kategorii kampanii długoterminowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biedronka-jako-oficjalny-sponsor-pilkarskiej-reprezentacji-polski,22875,artykul.html

Właściciel sieci Biedronka, firma Jeronimo Martins Polska S.A., zdecydowała o przedłużeniu umowy sponsorskiej z PZPN w obszarze praw sponsorskich i marketingowych. Podpisana 29 maja br., podczas corocznego spotkania strategicznych partnerów handlowych sieci Biedronka, umowa obowiązuje od sierpnia br. i pozostanie ważna przez kolejne cztery lata. Na jej mocy marka Biedronka uzyskała następujące tytuły: Oficjalny Sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski, Oficjalny Sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski do lat 21, Oficjalny Sponsor Olimpijskiej Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, Oficjalny Sponsor Kobiecej Piłki Nożnej. Tym samym Biedronka poszerzyła zakres swojego zaangażowania w promocję polskiej piłki, określony w pierwszej umowie, obowiązującej w latach 2010 – 2014. 

Dzięki przedłużeniu umowy sponsorskiej Biedronka jest jednym z kluczowych partnerów polskiej reprezentacji w trakcie trwających obecnie kwalifikacji do Mistrzostw Europy w 2016 roku. Aby dzielić się radością wspólnego kibicowania w dniu meczu z Niemcami, do rąk klientów warszawskich sklepów sieci Biedronka trafi bezpłatna książka Tomasza Wołka „Dlaczego kochamy piłkę?”. 

– Ta książka to próba odpowiedzi na to z pozoru banalne, tytułowe pytanie „Dlaczego kochamy piłkę?”. Miłość do futbolu jest powszechna na całym świecie – w Polsce, w Niemczech, w Ameryce Łacińskiej. Podając różne przykłady, przywołując anegdoty, próbuję opisać fenomen kulturowy, jakim jest piłka nożna. Pokazać, że może fascynować ludzi bez względu na wiek, wykonywany zawód czy miejsce zamieszkania. Czytelnik znajdzie w książce wypowiedzi wielu osób, w tym wybitnych postaci życia publicznego – m.in. Luciano Pavarottiego, Antoniego Rudnickiego, Gustawa Holoubka czy Stefana Kisielewskiego. Wierzę, że czytelnicy odnajdą w tych historiach swoje własne powody, sentymenty, dzięki którym tak lubią i cenią piłkę. To książka dla każdego, ale głównie dla tych, którzy kochają futbol – zachęca do lektury Tomasz Wołek, autor książki.

„Dlaczego kochamy piłkę?” to kolejna pozycja, po wydanej w 2012 roku książce „Futbol – historie prawdziwe”. Publikacja dostępna będzie wyłącznie w sklepach sieci Biedronka. 

W poprzednim okresie sponsoringu, w latach 2010 – 2014, marka Biedronka towarzyszyła piłkarzom w trakcie piłkarskich Mistrzostw Europy w 2012 r. organizowanych w Polsce. Angażowała się także w wiele wydarzeń związanych z piłką nożną. Były to między innymi: Europejski Kongres Byłych Piłkarzy czy Fan City Tour - ogólnopolski cykl imprez plenerowych połączony z oglądaniem na żywo piłkarskich rozgrywek. Biedronka od kilku lat wspiera także działania Stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial”, które organizuje Mistrzostwa Polski oraz Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej. Sieć angażuje się także w inicjatywy kulturalne mające na celu popularyzację tematyki dotyczącej piłki nożnej. W 2012 r. zorganizowała w największych polskich miastach specjalną wystawę „Piłka nożna – historie prawdziwe”. 

Piłka nożna to również charakterystyczny element kilku kampanii reklamowych sieci Biedronka, które koncentrowały się wokół hasła „Wszyscy Jesteśmy Drużyną Narodową”. Udział w nich wzięli m.in. ówczesny trener reprezentacji Franciszek Smuda, Adamiakowie czy Jakub Błaszczykowski, jeden z najbardziej rozpoznawalnych i najlepszych polskich piłkarzy. W 2012 roku kampania "Wszyscy Jesteśmy Drużyną Narodową" zyskała uznanie branży marketingowo – reklamowej i została uhonorowana nagrodą Effie Awards w kategorii "Retail". Zaś 6 października br. jury tego konkursu ponownie nagrodziło Biedronkę, przyznając jej za tę kampanię złote Effie Awards 2014 w kategorii kampanii długoterminowych. Effie Awards nagradza i promuje kampanie marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe.

Źródło: Jeronimo Martins Polska S.A

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aleph z kampanią Santander Bank na Spotify
Aleph przygotował dla Santandera kampanię „Nie wierz w bajki” na Spotify – grupa docelowa to użytkownicy tej platformy w wieku 18-44 lat. Działania właśnie startują, potrwają do drugiej połowy listopada. Równolegle toczyć się będą również w radiu oraz w obszarze SEM. Całościowo za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Dentsu...
LFP Industrial Solutions: specjalna oferta z okazji Black Friday
LFP Industrial Solutions, lider w branży rozwiązań przemysłowych, z radością ogłasza wprowadzenie wyjątkowej oferty z okazji Black Friday. Już teraz Klienci mają szansę skorzystać z niepowtarzalnych upustów na urządzenia serii Vanguard, które łączą innowacyjność z niezawodnością.
Slodkie ze świąteczną ofertą dla klientów biznesowych
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To idealny moment, by znaleźć prezenty dla partnerów w biznesie. W tym przypadku nie można zapominać o personalizacji – dzięki temu obdarowany poczuje się doceniony i będzie wiedział, że upominek był przemyślany. Doskonałym rozwiązaniem są słodycze reklamowe, o czym z powodzeniem przekonuje...
Dentsu Diverse Minds: sieć pracownicza zrzeszająca osoby neuroróżnorodne
W dentsu Polska powstała nowa sieć pracownicza „dentsu Diverse Minds”, której głównym celem jest budowanie bardziej przyjaznego i otwartego miejsca pracy dla osób neuroróżnorodnych. Neuroróżnorodność dotyczy nawet 15 - 20% populacji*, a inicjatywa dentsu odpowiada na rosnącą świadomość społeczną w tym obszarze. Dzięki...
Asemblo klientem MBridge – Marketing Experts
Do grona Klientów agencji digital marketingu MBridge dołączyła firma Asemblo zajmująca się projektowaniem i budową powierzchni komercyjnych. Współpraca koncentruje się na działaniach SEO wymierzonych w budowanie widoczności oraz pozyskiwanie nowych leadów. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764