logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biedronka medialnym liderem wśród sieci handlowych

  PR 02.10.2013, przeczytano 629 razy

Sieć Biedronka zwyciężyła w tegorocznej edycji rankingu Top Marka 2013 wśród sieci handlowych. Marka Biedronka okazała się liderem w swojej kategorii, zarówno pod względem liczby publikacji, jak i ich zasięgu oraz wydźwięku. Ranking Top Marka przygotowywany przez miesięcznik Press oraz Press Service Monitoring Mediów jest największym w Polsce opracowaniem na temat wizerunku marek w prasie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biedronka-medialnym-liderem-wsrod-sieci-handlowych,19819,artykul.html

Tegoroczną edycję rankingu przygotowano na podstawie analizy ok. 230 tysięcy tekstów prasowych z ponad tysiąca tytułów prasowych o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Analizie poddano wizerunek 50 marek z 10 branż najszerzej obecnych na łamach prasy w ciągu 12 miesięcy – od 1 lipca 2012 do 30 czerwca br. Marka Biedronka pojawiła się w tym czasie w blisko 4,5 tys. publikacji.

- Naturalnym jest duże zainteresowanie marką Biedronka, którą zna aż 98% Polaków. Jednocześnie, cieszy nas to, że w doniesieniach prasowych odzwierciedlane są nasze konkretne osiągnięcia jako godnego zaufania pracodawcy oraz ulubionej sieci handlowej Polaków – mówi Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska.

Badania publikacji prasowych na potrzeby rankingu potwierdzają, że media interesuje szeroki kontekst działalności sieci Biedronka. W analizowanym okresie dużo miejsca poświęcono działalności marketingowej Biedronki, w tym kampanii „My Polacy tak mamy”. Popularnością wśród dziennikarzy cieszyła się również działalność z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, której przykładem może być wspólna akcja sieci Biedronka i Fundacji „Faktu”, polegająca na sprzedaży książeczek z kołysankową płytą „Śpij, córeczko śpij, syneczku”. Kolejnym obszarem zainteresowania mediów były informacje dotyczące spraw korporacyjnych.

Źródło: Jeronimo Martins Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport „O tym się mówi”: W sierpniu najczęściej cytowano materiał Faktów TVN
Sierpniowy ranking „O tym się mówi” otwiera materiał Marka Nowickiego, który ukazał się w Faktach TVN. Raport jest przygotowywany co miesiąc przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Cykliczne zestawienie powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.
Multikino jako pierwszy operator w 1998 roku uruchomił w Polsce multipleks. Już 25 lat wyświetla na wielkich kinowych ekranach najlepsze filmy – zaczynając od blockbusterów, przez rodzime produkcje i filmy familijne a kończąc na festiwalowych premierach.
Piotr Sworakowski w Radiu Pogoda
Piotr Sworakowski dołączy do zespołu Radia Pogoda. Od 25 września będzie gospodarzem programu "Radio Pogoda - Najpiękniejsze melodie" emitowanym między 10:00 a 15:00 od poniedziałku do piątku oraz innych, okazjonalnych audycji stacji.
Ruszyło Radio Onet na wybory oraz specjalny wyborczy newsletter Onetu
Radio Onet z codzienną ramówką przygotowaną specjalnie z okazji nadchodzących wyborów parlamentarnych, codzienny newsletter wyborczy, a wkrótce także test Latarnika Wyborczego, to najnowsze propozycje z bogatej oferty serwisu Onetu poświęconego nadchodzącym wyborom parlamentarnym.
Kolejne informacje z badania „Słuchacz podcastów w Polsce 2022”
Prawie co trzeci internauta w Polsce słucha podcastów – ich zasięg miesięczny w 2022 r. wyniósł ponad 31%, a już co piąty (21,2%) polski użytkownik sieci włącza podcasty minimum raz w tygodniu. Co ważne z punktu widzenia reklamodawców, słuchacze podcastów w Polsce to dojrzali i świadomi konsumenci, którzy chętnie czerpią wiedzę z audycji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764