logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bitwa na folie na Euro-Reklamie

  PR 14.05.2013, przeczytano 1288 razy
ilustracjastrzałka

Co zrobić, aby w jednym miejscu i czasie zgromadzić najlepszych aplikatorów w naszym kraju; uczestniczyć w ustanawianiu rekordu Polski na Porsche Cayman i jednocześnie zainspirować się, jak można designersko urządzić własne mieszkanie? Wystarczy wybrać się na Mistrzostwa Polski w Aplikacjach Samochodowych – 4th Polish Car & Wrap  Championship. Organizatorem zmagań jest magazyn „Visual Communication”, a areną poznańskie targi Euro-Reklama w dniach 21 – 24 maj 2013.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bitwa-na-folie-na-euro-reklamie,18699,artykul.html

Pierwsza i jedyna na polskim rynku impreza rangi Mistrzostw Polski dedykowana dla  aplikatorów zapowiada się niezwykle interesująco. Decyduje o tym nie tylko liczba zgłoszonych uczestników, ale też przygotowane zmiany i niespodzianki. „W celu zwiększenia atrakcyjności i obiektywności zmagań mocno przebudowana została formuła zawodów” - informuje dr Łukasz Mikołajczak, Redaktor Naczelny „Visual Communication”. „To efekt rozmów z uczestnikami oraz Jurorami. W tym roku w Mistrzostwach weźmie udział sześć drużyn: Media Target, zmienkolor.pl z Graffitem; Studio Avalon; Powerart; Apligraf Design oraz Ksero Projekt. Chętnych firm było jednak zdecydowanie więcej jednak możliwości przestrzenne, i tak największego na targach stoiska, uniemożliwiły start wszystkim, którzy się zgłosili. Warto podkreślić, że część firm wraca, aby zdobyć upragniony tytuł, a część to zupełnie nowi pretendenci.”

Podczas trwania Mistrzostw na próbę zostaną wystawione wszystkie umiejętności aplikatorskie zawodników. Stąd też pierwszego dnia teamy kleją na dostarczonych foliach Oracal z projektem graficznym przygotowanym przez Organizatora. Drugi dzień to Freestyle w oparciu o folie Avery Dennison, czyli kreatywna swoboda w ramach tematu przewodniego. Jest nim w tym roku życie i twórczość Hipolita Cegielskiego. Wybór jest związany z uchwałą Sejmu, który ogłosił rok 2013, Rokiem Hipolita Cegielskiego z okazji 200 rocznicy Jego urodzin. W końcu trzeciego dnia sprawdzona zostanie szybkość i sprawność teamów na równie szybkim i kultowym Porsche Cayman. Folie będą zadrukowywane na ploterach HP i Epson. Nowością jest również specjalna strefa „Interior Design”. Będą tam prezentowane przez cały czas trwania targów możliwości różnych rodzajów folii m.in.: MACtac i 3M na przedmiotach codziennego użytku tj. kaskach, szybach, stołach, krzesłach, a nawet na naczyniach czy ekskluzywnych miskach wiszących i bidetach. Wyspecjalizowani aplikatorzy pokażą jaka folia jest najlepsza do danego zastosowania i zarekomendują optymalne rozwiązanie.

Wydarzeniem bez precedensu, którego nie można ominąć, będzie ustanawianie Rekordu Polski w oklejaniu na czas Porsche Cayman. Na folii Oracal będą go wyznaczały teamy, które zajmą miejsca na podium. Natomiast nowy Mistrz Polski w Aplikacjach Samochodowych oprócz tytułu otrzyma również ploter wielkoformatowy marki Epson.

W trakcie trzech poprzednich edycji Car Wrap Polish Championship widzieliśmy pot, krew i radość zwycięzców, którymi tak naprawdę są wszystkie zespoły biorące udział w Mistrzostwach” – mówi dr Łukasz Mikołajczak. „Wierzę, że podobnie będzie i w tym roku, a emocji nie zabraknie. Cieszy nas rozwój projektu, chociażby przez takie inicjatywy jak strefa „Interior Design” czy ustanowienie rekordu Polski w oklejaniu Porsche. Dzięki temu widzimy, że tego typu impreza jest potrzebna na polskim rynku, zarówno dla dystrybutorów, agencji oraz aplikatorów. Tak więc już dziś serdecznie zapraszam do udziału w prawdziwej foliowej bitwie, w której będą uczestniczyć najlepsi z najlepszych i zapewniam zarazem, że na naszym ponad pięciuset metrowym stoisku w  hali numer 5a atrakcji i niespodzianek wizualnych na pewno nie zabraknie!” – zachęca dr Łukasz Mikołajczak.

Źródło: Visual Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764