logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blachotrapez Sponsorem Reprezentacji Polski w Skokach Narciarskich

  PR 11.12.2019, przeczytano 1559 razy
ilustracjastrzałka

10 grudnia wraz z podpisaniem umowy Grupa Blachotrapez rozpoczęła strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim, jako sponsor Polskiej Reprezentacji Skoków Narciarskich. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2019/2020 z opcją automatycznego przedłużenia. W ostatni weekend polscy skoczkowie wystartowali w konkursie Pucharu Świata w Niżnym Tagile z reklamą producenta z Rabki-Zdroju, a w TVP podczas transmisji skoków mogliśmy zobaczyć bilbordy z życzeniami świątecznymi od producenta systemów rynnowych KROP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blachotrapez-sponsorem-reprezentacji-polski-w-skokach-narciarskich,385042,artykul.html

- Nasze zaangażowanie w skoki narciarskie ma szczególny wymiar. W tej dyscyplinie Polska jest krajem mistrzów. Kamila Stocha, Piotra Żyły, Dawida Kubackiego czy Macieja Kota nie trzeba nikomu przedstawiać. Sezon zimowy od lat należy zdecydowanie do nich. Całe pokolenia spotykają się przed ekranem telewizorów, by współdzielić sportowe emocje. Takie momenty są nam szczególnie bliskie. Trzeba przyznać również, że Kadra A dostarcza Polakom najbardziej pozytywnych doświadczeń – komentuje Renata Skawska, współwłaścicielka firmy.

- Bardzo cieszymy się z podjęcia współpracy z nowym partnerem. Firma Blachotrapez przez najbliższy sezon będzie wspierała naszych skoczków w drodze po najwyższe cele. Dla nas jest to kolejny krok do tego, aby zapewnić naszym reprezentacjom w skokach narciarskich wszystko to, czego potrzebują. Natomiast dla naszego nowego Partnera jest to kolejna szansa na promocję własnej marki poprzez sport, a skoki narciarskie są przecież jedną z najpopularniejszych dyscyplin w Polsce. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że zarówno dla polskich skoków narciarskich, jak i dla firmy Blachotrapez, rozpoczęta współpraca przyniesie wiele korzyści – podkreśla Apoloniusz Tajner, Prezes Polskiego Związku Narciarskiego.

- Sport jest wyrazistym elementem długofalowej strategii marketingowej Grupy Blachotrapez. Od lat wspieramy polskich sportowców w ich uczciwej rywalizacji na arenach całego świata. Stawiamy na profesjonalistów, takich jak obrońca Kamil Glik i piłkarze Reprezentacji Polski, Wspieramy również młode talenty – młodzików z Piłkarskiej Akademii Wierchy Rabka oraz siatkarki SMS Dalin Myślenice. W sportach zimowych patronujemy lokalnej drużynie hokejowej Podhale Nowy Targ. W ten sposób wspieramy ważne idee, nie tylko biznesowe, ale również społeczne: pasje naszych pracowników, kontrahentów i klientów – wyjaśniał Rafał Michalski, Prezes Zarządu Grupy Kapitałowej Blachotrapez.

W ramach umowy z Polskim Związkiem Narciarskim Blachotrapez, jako jedyny producent w branży pokryć dachowych i rynien, w swoich działaniach marketingowych może posługiwać się tytułem oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w Skokach Narciarskich oraz specjalnym logotypem kompozytowym. Firma w swoich działaniach będzie wykorzystywać wizerunek zawodników w strojach reprezentacyjnych. Znak marki będzie widoczny na nogawce kombinezonów wszystkich skoczków reprezentacji podczas oficjalnych zawodów. Nie zabraknie również konkursów, w których klienci będą mogli wygrać bilety i inne atrakcyjne nagrody związane z tą współpracą.

Źródło: Blachotrapez

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764