logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bonarka wystroiła się na Święta

  PR 04.01.2010, przeczytano 4172 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 2,5 tys. metrów zielonych girland, 400 tys. światełek i ponad 50 tys. bombek znalazło się w dekoracji świątecznej Bonarka City Center. Galeria kusi swych Klientów nie tylko specjalnymi ofertami, ale czaruje świątecznym wystrojem, przygotowanym ze szczególną starannością i smakiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bonarka-wystroila-sie-na-swieta,10024,artykul.html

Podstawowym założeniem, przyświecającym przygotowaniu dekoracji świątecznej, było połączenie kilku elementów: nowoczesności z tradycją, przyjaznej formy – z czymś nietypowym. I – oczywiście – z dbałością o najwyższą jakość i ekologię.

By atmosfera w Centrum kojarzyła sie z tym, co wszyscy znamy i lubimy, ze świąteczną tradycją, ciepłem, dobrym nastrojem i bogactwem, głównym elementem dekoracji jest ogromna, 11 - metrowa choinka, stojąca na Placu pod Zegarem, przybrana bombkami i tysiącami światełek. Oprócz niej, w Centrum stoi 20 mniejszych, 3 - metrowych świątecznych drzewek. Zwieńczenia poszczególnych kondygnacji udekorowane zostały choinkowymi girlandami, o łącznej długości około 2,5 km, przyozdobionych bombkami i światełkami. Przyjazną atmosferę podkreślają również kolory bombek: w nowoczesnym, ciepłym oświetleniu wyjątkowo ciepło skrzą się fioletowe, złote, pomarańczowe barwy.

Specjalna dekoracja została przygotowana także na elementach drewnianych – składa się ona z gigantycznych, 5 i 12 metrowych bombkowych girland.

Tradycję z nowoczesnością „pogodziły” lekkie i świetliste ozdoby – w Centrum pojawiło się prawie 60 sztuk 3-metrowych diamentów i śnieżynek, świecących delikatnym, białym światłem. Również kolumny podświetlone zostały kurtynami Led o białej, ciepłej barwie. Na zewnątrz Galerii lśnią anioły, renifery z saniami i diamenty – wszystkie przestrzenne i olbrzymie, świecące białym światem LED, subtelnie przełamanym ciepłą barwą.

W przedświątecznym okresie Bonarka przygotowała także specjalne atrakcje dla dzieci. Mogły one odbyć przejażdżkę kolejką Świętego Mikołaja - Bonarka Orient Express. Biletami były wolne datki, przeznaczone dla Stowarzyszenia „U Siemachy”. 6 grudnia do Bonarki zawitał również Święty Mikołaj, który wraz ze Śnieżynką bawił dzieci i rozdawał im drobne upominki.

Wyjątkową atmosferę świąt podkreśla także kolejny, charakterystyczny element Bonarka City Center – ponad stumetrowy komin, już z daleka doskonale widoczny dzięki kolorowej iluminacji.

We wszystkich elementach świetlnych dekoracji BCC wykorzystano wyłącznie super trwałe światło LED, oszczędzające energię i nie wydzielającego ciepła.

Dekorację świąteczną dla Bonarka City Center przygotowała warszawska firma Multidekor.

Źródło: Bonarka City Center

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Wie ktos, kto produkowal te litery BONARKA swiecace na RGB, ewentualnie kto dostarczal samotne oswietlenie RGB? Zauwazylem ze pierwsze dni po instalacji byla awaryja na tym napisie RGB, bede wdzieczny za info. pozdrawiam

Najnowsze w tym dziale

Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona
Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony....
Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764