logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brainly i Httpool wprowadzają do oferty nowy format reklamowy – Quiz

  PR 06.04.2022, przeczytano 528 razy
ilustracjastrzałka

Brainly – największa na świecie platforma edukacyjna dla uczniów (i ich rodziców), wywodząca się z Polski, wprowadza do oferty nowy format reklamowy – Quiz. W naszym kraju Brainly współpracuje w zakresie reklamowym na wyłączność z firmą Httpool Polska. Pierwszą marką, która wykorzystała nowy format w swoich działaniach, jeszcze w fazie beta testów, została Coca-Cola.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brainly-i-httpool-wprowadzaja-do-oferty-nowy-format-reklamowy-%E2%80%93-quiz,395390,artykul.html

Wywodząca się z Polski edukacyjna platforma Brainly ma już ponad 350 mln użytkowników na całym świecie. Około 11 mln z nich to użytkownicy polscy. Platforma skierowana jest przede wszystkim do uczniów, ale również do ich rodziców. Główne rynki dla Brainly to oprócz Polski: USA i Ameryka Łacińska, Indie, Indonezja i Brazylia.

Brainly oferuje marketerom standardowe formaty reklamowe oraz formaty premium (full screen, rich media, preroll wideo oraz outstream wideo) oraz dodatkowo specjalne formaty sponsoringowe (stworzenie dedykowanego przedmiotu, rozszerzenie komunikacji o promocję na blogu etc).

Obecnie do oferty platformy wchodzi na stałe nowy format reklamowy - o nazwie “Quiz” - format oferujący potencjalnie bardzo wysokie wskaźniki engagement rate oraz  viewability.

- W czasach pogłębiającej się „ślepoty banerowej”, reklamodawcy coraz częściej poszukują rozwiązań, które zwiększają zaangażowanie użytkowników. Odpowiedzią na takie oczekiwania marketerów jest właśnie Quiz, wprowadzony przez platformę Brainly. Jest on formą ankiety, dzięki której klient może zebrać informacje od użytkowników o swoim produkcie bądź usłudze, przy jednoczesnym angażowaniu go w treści i budowaniu świadomości marki. Jest to zatem format, który realizuje kilka celów reklamodawcy. Nie bez znaczenia jest fakt, że ta forma pojawia się na platformie, która umożliwia dotarcie do 92% wszystkich osób uczących się w Polsce i ich rodziców – mówi Anna Stanisławska, Sales Lead, Httpool Polska.

- Zawsze intrygowała mnie droga jaką musi przejść użytkownik z nieświadomego do zaangażowanego. Szczególnie, że marketerzy muszą coraz bardziej się wysilać, by chociażby zwrócić uwagę na swoje treści, które często giną w dżungli innych reklam. Tworząc Quiz na Brainly, chcieliśmy pomóc markom zrobić krok w kierunku użytkownika, by go zaangażować. Pierwsze case’y z testowo zastosowanymi Quizami, pokazują, że ta forma ma duży potencjał, jej engagement rate jest kilkukrotnie wyższy od rynkowych benkchmarków, wysokie jest też viewability. Co więcej, pytaniem marka może zwrócić uwagę na najważniejszą wartość, o jakiej chce mówić konsumentom, a konsument, zastanawiając się nad odpowiedzią, lepiej zapamięta przekaz reklamowy – dodaje Michał Frasiński, Account Director w Brainly.

Pierwszą marką na polskim rynku, która wykorzystała Quiz w swojej kampanii jeszcze w fazie beta-testów, była Coca-Cola.

Httpool Polska współpracuje z Brainly na wyłączność, od 2019 roku, obsługując przede wszystkim polski rynek, ale przygotowywane przez nią kampanie mogą obejmować wszystkie rynki, na których działa Brainly. Wśród marek, które znalazły się w tym czasie w gronie brandów korzystających z platformy Brainly do swoich celów komunikacyjnych są m.in. CocaCola, L'Oreal, H&M, PKO BP, Brita, Cartoon Network, Viacom, Samsung, Komputronik, TVN, Orange, Żabka, FritoLay.

Źródło: Httpool Polska

www.httpool.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764