logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brainly i Httpool wprowadzają do oferty nowy format reklamowy – Quiz

  PR 06.04.2022, przeczytano 591 razy
ilustracjastrzałka

Brainly – największa na świecie platforma edukacyjna dla uczniów (i ich rodziców), wywodząca się z Polski, wprowadza do oferty nowy format reklamowy – Quiz. W naszym kraju Brainly współpracuje w zakresie reklamowym na wyłączność z firmą Httpool Polska. Pierwszą marką, która wykorzystała nowy format w swoich działaniach, jeszcze w fazie beta testów, została Coca-Cola.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brainly-i-httpool-wprowadzaja-do-oferty-nowy-format-reklamowy-%E2%80%93-quiz,395390,artykul.html

Wywodząca się z Polski edukacyjna platforma Brainly ma już ponad 350 mln użytkowników na całym świecie. Około 11 mln z nich to użytkownicy polscy. Platforma skierowana jest przede wszystkim do uczniów, ale również do ich rodziców. Główne rynki dla Brainly to oprócz Polski: USA i Ameryka Łacińska, Indie, Indonezja i Brazylia.

Brainly oferuje marketerom standardowe formaty reklamowe oraz formaty premium (full screen, rich media, preroll wideo oraz outstream wideo) oraz dodatkowo specjalne formaty sponsoringowe (stworzenie dedykowanego przedmiotu, rozszerzenie komunikacji o promocję na blogu etc).

Obecnie do oferty platformy wchodzi na stałe nowy format reklamowy - o nazwie “Quiz” - format oferujący potencjalnie bardzo wysokie wskaźniki engagement rate oraz  viewability.

- W czasach pogłębiającej się „ślepoty banerowej”, reklamodawcy coraz częściej poszukują rozwiązań, które zwiększają zaangażowanie użytkowników. Odpowiedzią na takie oczekiwania marketerów jest właśnie Quiz, wprowadzony przez platformę Brainly. Jest on formą ankiety, dzięki której klient może zebrać informacje od użytkowników o swoim produkcie bądź usłudze, przy jednoczesnym angażowaniu go w treści i budowaniu świadomości marki. Jest to zatem format, który realizuje kilka celów reklamodawcy. Nie bez znaczenia jest fakt, że ta forma pojawia się na platformie, która umożliwia dotarcie do 92% wszystkich osób uczących się w Polsce i ich rodziców – mówi Anna Stanisławska, Sales Lead, Httpool Polska.

- Zawsze intrygowała mnie droga jaką musi przejść użytkownik z nieświadomego do zaangażowanego. Szczególnie, że marketerzy muszą coraz bardziej się wysilać, by chociażby zwrócić uwagę na swoje treści, które często giną w dżungli innych reklam. Tworząc Quiz na Brainly, chcieliśmy pomóc markom zrobić krok w kierunku użytkownika, by go zaangażować. Pierwsze case’y z testowo zastosowanymi Quizami, pokazują, że ta forma ma duży potencjał, jej engagement rate jest kilkukrotnie wyższy od rynkowych benkchmarków, wysokie jest też viewability. Co więcej, pytaniem marka może zwrócić uwagę na najważniejszą wartość, o jakiej chce mówić konsumentom, a konsument, zastanawiając się nad odpowiedzią, lepiej zapamięta przekaz reklamowy – dodaje Michał Frasiński, Account Director w Brainly.

Pierwszą marką na polskim rynku, która wykorzystała Quiz w swojej kampanii jeszcze w fazie beta-testów, była Coca-Cola.

Httpool Polska współpracuje z Brainly na wyłączność, od 2019 roku, obsługując przede wszystkim polski rynek, ale przygotowywane przez nią kampanie mogą obejmować wszystkie rynki, na których działa Brainly. Wśród marek, które znalazły się w tym czasie w gronie brandów korzystających z platformy Brainly do swoich celów komunikacyjnych są m.in. CocaCola, L'Oreal, H&M, PKO BP, Brita, Cartoon Network, Viacom, Samsung, Komputronik, TVN, Orange, Żabka, FritoLay.

Źródło: Httpool Polska

www.httpool.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piłka w grze. Sen zimowy w Ekstraklasie i I Lidze, koniec dobrej passy Lewandowskiego
Na krajowych boiskach rozegrano tylko jedną w pełni grudniową kolejkę zmagań ligowych. To stąd w głównej mierze wynikają spadki wyników medialnych drużyn analizowanych przez Instytut Monitorowania Mediów. W ligach zagranicznych nie ma tak długiej przerwy i odbyło się o wiele więcej meczów, ale słabsza forma Roberta Lewandowskiego przełożyła się...
Pomiar efektywności sponsoringu w sporcie i kulturze. Szkolenie online
Instytut Monitorowania Mediów organizuje kolejne bezpłatne szkolenie online, tym razem poświęcone działaniom sponsoringowym. Webinar „Pomiar efektywności sponsoringu z wykorzystaniem monitoringu mediów” odbędzie się w czwartek 16 stycznia 2025 roku o godzinie 12:00. Uczestnicy spotkania poznają m.in. ranking najbardziej...
Kanał YouTube Gońca z oprawą muzyczną od Chrisa Carsona
Znany producent muzyczny Chris Carson stworzył nową oprawę muzyczną dla kanału Goniec. Widzowie mogli ją usłyszeć po raz pierwszy w poniedziałek 13 stycznia 2025 r., podczas programu na żywo prowadzonego przez Radosława Grucę.
Oferta dla nowych subskrybentów na urodziny Puls Biznesu
Z okazji 28. urodzin „Pulsu Biznesu” przygotował specjalną ofertę promocyjną dla nowych subskrybentów oraz czytelników odnawiających dostęp do pełnych treści na pb.pl. Od 14 do 31 stycznia br. będzie można nabyć roczną subskrypcję z 50 proc. rabatem od ceny regularnej. Serwis pb.pl ma obecnie ponad 32 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych, przy 5 proc....
Mediapanel za grudzień 2024 - zestawienie tematyczne i funkcjonalne
Prezentujemy zestawienia TOP 10 brandów z wybranych kategorii tematycznych i funkcjonalnych badania Mediapanel. Rankingi utworzone zostały wg łącznego zasięgu serwisów www i aplikacji mobilnych poszczególnych brandów. Wskaźnik "użytkownicy" (real users) oznacza liczbę osób odwiedzających daną stronę lub aplikację, nie zaś liczbę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764