logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother: Nowa seria kolorowych laserowych modeli LED

  PR 11.10.2018, przeczytano 295 razy
ilustracjastrzałka
MFCL3730CDN

Firma Brother wprowadza na polski rynek serię kolorowych urządzeń LED, formatu A4 przeznaczoną dla biur. Zróżnicowana oferta obejmuje sześć modeli, dopasowanych do potrzeb zarówno małych i dużych firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother%3A-nowa-seria-kolorowych-laserowych-modeli-led,379693,artykul.html

Nowa seria LED to nowa, szybka seria kolorowych drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych formatu A4, zaprojektowana w technologii  elektrofotograficznej LED. Oferuje ona wysoką prędkość i jakość druku, umożliwiając szybkie drukowanie dokumentów przy jednoczesnym zachowaniu niskich kosztów eksploatacji. Tradycyjnie w ofercie znalazły się urządzenia wielofunkcyjne „4 w 1” – czyli modele MFC-L3770CDW oraz MFC-L3730CDN, oferujące funkcję drukowania, skanowania, kopiowania oraz faksowania. Dodatkowo model MFC-L3770CDW pozwala na podłączenie urządzenia bezprzewodowo. Decydując się na modele „3 w 1” DCP-L3550CDW lub DCP-L3510CDW otrzymamy niezawodne urządzenie łączące funkcję drukowania, skanowania i kopiowania.

ilustracjastrzałka

W przypadku tych dwóch modeli funkcja faksu jest niedostępna. Zarówno DCP-L3550CDW jak i DCP-L3510CDW oferują wysoką prędkość druku wynoszącą do 18 stron na minutę zarówno w kolorze, jak i mono. Cechą wspólną wszystkich wspomnianych wcześniej modeli jest szybka praca dzięki zastosowaniu standardowego podajnika papieru o pojemności 250 arkuszy. Oferują one również automatyczny druk dwustronny.

Brother HL-L3210CW i HL-L3270CDW to najprostsze rozwiązanie z całej serii,  przeznaczone są do firm, które potrzebują jedynie kompaktowych, niezawodnych drukarek. Prędkość druku w przypadku obu modeli wynosi odpowiednio 18 lub 24 strony na minutę zarówno w kolorze, jak i mono. Zarówno HL-L3210CW, jak i HL-L3270CDW korzystają ze standardowego podajnika papieru o pojemności 250 arkuszy. HL-L3270CDW oferuje dodatkowo automatyczny dwustronny druk. Model ten ma również wbudowany, kolorowy wyświetlacz dotykowy o przekątnej 6,8 cm.

ilustracjastrzałka

Tradycyjnie nowe modele oferują też integrację z rozwiązaniami mobilnymi w postaci usług Apple AirPrint, Google Cloud Print 2.0, Mopria, wtyczki Brother Print Service oraz aplikacji Brother iPrint&Scan, umożliwiając bezpośrednie skanowanie do i drukowanie z urządzeń mobilnych, takich jak iPhone, iPad oraz tabletów i smartfonów korzystających z systemów Android. W poszczególnych modelach zastosowano technologię Near Field Communication, która umożliwia bezprzewodową wymianę danych pomiędzy urządzeniami. Urządzenia DCP-L3550CDW, MFC-L3770CDW oraz HL-L3270CDW są wyposażone w szybkie interfejsy sieciowe: przewodowy Ethernet 10Base-T/100Base-TX i bezprzewodowy IEEE 802.11 b/g/n oraz Hi-Speed USB 2.0 i Wi-Fi Direct.

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy już zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostaną zaprezentowane właśnie podczas wrześniowej imprezy.
30. urodziny marki DKNY: kampania i film z udziałem artystki Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej innowacyjnego, definiującego gatunek podejścia do stylu – rewolucji towarzyszącej narodzinom marki i dającej jej siłę trzy dekady później. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez...
„Historie, które uskrzydlają” – Każdy z nas może poczuć to #niesamowiteuczucie
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Odrobina koloru i nie tylko: aktualizacja Androida
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764