logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bunge Polska promuje nowości marki Smakowita

  PR 29.11.2022, przeczytano 318 razy

Bunge Polska, lider rynku w kategorii margaryny i miksy w kubkach*, rusza z kampanią promującą nowe produkty pod marką SmakoWita – pasty z ziaren fasoli. Agencją odpowiedzialną za kreację i media jest FENO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bunge-polska-promuje-nowosci-marki-smakowita,398175,artykul.html

Smaruj grubo, będzie pysznie” – pod takim hasłem rozpoczęła się właśnie kampania past z ziaren fasoli marki SmakoWita. To już drugi projekt reklamowy, który razem z agencją FENO przygotowała firma Bunge Polska. Po kampanii reklamowej dwóch wariantów tłuszczów roślinnych do smarowania „de Luxe” oraz „Owsiana”, czas na nowe dla marki produkty z kategorii past warzywnych.

- SmakoWita to jedna z najpopularniejszych marek w kategorii tłuszczów roślinnych do smarowania. Konsumenci cenią ją za najwyższą jakość i ciekawe pomysły produktowe, jak „de Luxe” czy „Owsiana”. Nowe produkty – pasty z ziaren fasoli – są smacznym i pożywnym urozmaiceniem kanapek oraz inspiracją do kulinarnych eksperymentów. – mówi Rafał Golec, Group Brand Manager w firmie Bunge Polska.

W ramach kampanii reklamy pojawią się w kanałach digital: w mediach społecznościowych, na platformie YouTube oraz w największych serwisach internetowych. Agencja FENO odpowiada za kreację oraz za planowanie i zakup mediów tej kampanii.

Źródło: FENO

www.feno.pl

Dodatkowe informacje:

*Bunge Polska za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Sprzedaż wartościowa, w okresie w40 2021 – w39 2022, w kategorii: Żółte tłuszcze, segment: Miksy i margaryny, typ opakowania: Pudełko plastikowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764