Bunge Polska, lider rynku w kategorii margaryny i miksy w kubkach*, rusza z kampanią promującą nowe produkty pod marką SmakoWita – pasty z ziaren fasoli. Agencją odpowiedzialną za kreację i media jest FENO.
„Smaruj grubo, będzie pysznie” – pod takim hasłem rozpoczęła się właśnie kampania past z ziaren fasoli marki SmakoWita. To już drugi projekt reklamowy, który razem z agencją FENO przygotowała firma Bunge Polska. Po kampanii reklamowej dwóch wariantów tłuszczów roślinnych do smarowania „de Luxe” oraz „Owsiana”, czas na nowe dla marki produkty z kategorii past warzywnych.
- SmakoWita to jedna z najpopularniejszych marek w kategorii tłuszczów roślinnych do smarowania. Konsumenci cenią ją za najwyższą jakość i ciekawe pomysły produktowe, jak „de Luxe” czy „Owsiana”. Nowe produkty – pasty z ziaren fasoli – są smacznym i pożywnym urozmaiceniem kanapek oraz inspiracją do kulinarnych eksperymentów. – mówi Rafał Golec, Group Brand Manager w firmie Bunge Polska.
W ramach kampanii reklamy pojawią się w kanałach digital: w mediach społecznościowych, na platformie YouTube oraz w największych serwisach internetowych. Agencja FENO odpowiada za kreację oraz za planowanie i zakup mediów tej kampanii.
Źródło: FENO