logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Burger King debiutuje na nośnikach TV Student

  PR 24.03.2017, przeczytano 489 razy
ilustracjastrzałka

W marcu na uczelniach wyższych w sieci TV Student Burger King informuje o swojej studenckiej promocji na wybrane zestawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/burger-king-debiutuje-na-nosnikach-tv-student,31938,artykul.html

Z badań wynika, iż studenci są bardzo aktywną grupą konsumencką, podatną na nowe trendy i treści reklamowe, ale oczekują łatwej i szybkiej informacji, której nie muszą poświęcać zbyt wiele czasu. Idąc tym tropem sieć restauracji Burger King przygotowała prostą 15 sekundową planszę informacyjną, która zawiera najważniejsze informacje na temat promocji.  Przekaz emitowany jest na niemalże 100 nośnikach na wybranych uczelniach wyższych.

TV Student to największa sieć nośników w Polsce w środowisku akademickim, a struktura kanału komunikacji zapewnia nośnikowi charakter wysoce dopasowanej formy przekazu do odbiorcy.

Realizacja kampanii: Amrest i Agencja Reklamowa BE Media.

Źródło: BE Media

www.be-media.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764