logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon: nowa seria uniwersalnych i kreatywnych urządzeń biurowych

  PR 10.09.2019, przeczytano 349 razy
ilustracjastrzałka

Canon przedstawia imagePRESS C165, proste w obsłudze wielofunkcyjne kolorowe urządzenie, które oferuje szerokie spektrum możliwości. To wszechstronne połączenie technologii i interfejsu użytkownika – znanych z serii imageRUNNER ADVANCE – wzbogacony o profesjonalne i intuicyjne elementy charakterystyczne dla serii urządzeń imagePRESS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon%3A-nowa-seria-uniwersalnych-i-kreatywnych-urzadzen-biurowych,383910,artykul.html

Większe możliwości niższym kosztem

imagePRESS C165 to zupełnie nowa konstrukcja – w niewielkich gabarytach mieści cały szereg zaawansowanych funkcjonalności druku, podnoszących wydajność pracy w codziennym środowisku firmy. Obsługa maszyny jest na tyle intuicyjna, że nie wymaga specjalnego przygotowania czy specjalistycznej wiedzy z zakresu druku. W kilka chwil można wydrukować doskonałej jakości materiały Dostosowane do aktualnych potrzeb użytkownika.

Mark Lawn, Director of Professional Print Solutions w Canon Europe, przyznaje:

- Wiemy, jak ogromną rolę w funkcjonowaniu współczesnych organizacji odgrywają takie czynniki, jak szybkość działania i ograniczenie kosztów. Dlatego, chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom firm, zaprojektowaliśmy urządzenie, które jest w stanie realnie wpłynąć na poprawę wydajności codziennych zadań i jednocześnie generować oszczędności. Dzięki niemu nie tylko wydrukujemy czy zeskanujemy dokumenty, ale także przygotujemy atrakcyjnie wyglądające plakaty reklamowe, materiały POS czy zaproszenia na firmowe wydarzenia. Wszystko to w najlepszej jakości, bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy na temat druku. Dlatego jestem przekonany, że urządzenia imagePRESS C165 świetnie sprawdzą się w każdym środowisku biznesowym.

Zróbmy to kreatywnie

Chcesz przygotować atrakcyjnie wyglądającą prezentację, ale brakuje na to czasu? Nie ma problemu! Chcesz wydrukować agendę na nadchodzącą konferencję sprzedażową? Proste! Wystarczy wykorzystać przyciągające wzrok formaty papieru z ciekawym wykończeniem i wydrukować je na grubszym papierze, aby uzyskać efekt "PREMIUM". Można też użyć papieru teksturowanego, który doda wydrukom elegancji. Teraz szeroka gama opcji druku jest na wyciągnięcie ręki.

Prowadzisz sklep internetowy i klient zostawił niezrealizowany zakup w wirtualnym koszyku? Dzięki imagePRESS C165 od ręki przygotujesz spersonalizowaną dla niego wysyłkę mailingu bezpośredniego przypominającą o produkcie i zachęcającą do sfinalizowania transakcji. Równie łatwo stworzysz spersonalizowane, profesjonalnie wyglądające materiały informacyjne np. do akcji promocyjnej.

ilustracjastrzałka

- Jako że wszyscy jesteśmy konsumentami, możemy wspólnie poszukać odpowiedzi na pytanie: "Co sprawia, że chcemy związać się z daną marką?". Zapewne wiele odpowiedzi wskazuje na indywidualne podejście do klienta. Tutaj właśnie może pomóc spersonalizowany druk. "Namacalność" takiej przesyłki pobudza wiele zmysłów, a odpowiednia personalizacja treści zachęca do działania. W erze cyfrowej, druk może bowiem zwiększać zaangażowanie klientów. Warto przekonać się o jego wpływie na działalność firmy i doświadczyć, w jaki sposób pomaga on osiągnąć tak ważny zwrot z inwestycji. – dodaje Mark Lawn.

Podobnie jak w przypadku urządzeń imageRUNNER ADVANCE, klient nie musi martwić się o podłączenie imagePRESS C165 do firmowej infrastruktury druku – instalacja przebiega w pełni automatycznie. Nowe urządzenia posiadają także zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, które dodatkowo chronią firmowe dane.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Miniczekolady z Wawelu wsparte kampanią
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made: spot dla D-Vitum z Magdaleną Różczką
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764