logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon awansował w rankingu „Best Global Brands 2009”

  PR 22.10.2009, przeczytano 939 razy

Canon awansował o trzy pozycje w rankingu „100 Best Global Brands 2009” – dorocznym zestawieniu 100 najlepszych światowych marek, opracowanym przez prestiżowy tygodnik biznesowy „Business Week”. Firma zajmuje obecnie 33. pozycję w rankingu. Zestawienie zostało przeprowadzone przez Interbrand – niezależną agencję konsultingową w dziedzinie oceny marek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-awansowal-w-rankingu-best-global-brands-2009,9647,artykul.html

Ranking „100 Best Global Brands” obejmuje 100 najlepszych marek, które zdobyły i utrzymały silną pozycję na rynku. Aby znaleźć się w tym zestawieniu, firmy muszą spełnić szereg warunków, miedzy innymi wypracować co najmniej jedna trzecią dochodu poza krajem pochodzenia, być rozpoznawalnymi poza własnym gronem klientów oraz upubliczniać dane marketingowe i finansowe.

Canon zajmował 36 pozycje w latach 2007 i 2008. W bieżącym roku firma zaprezentowała nowe modele cyfrowych aparatów fotograficznych oraz kamer, miedzy innymi Canon EOS 7D – najnowszą lustrzankę z rodziny produktów EOS.

„Pomimo obecnej trudnej sytuacji ekonomicznej na świecie Canon kontynuuje wprowadzanie na rynek nowych produktów i rozwiązań do przetwarzania obrazu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z awansu w rankingu „100 Best Global Brands”. Oznacza on, że marka Canon jest nadal bardzo silna” — powiedział James Leipnik, dyrektor ds. komunikacji i relacji korporacyjnych w Canon Europe.

Przedsiębiorstwa uwzględnione w raporcie “100 Best Global Brands” oceniane są według wartości, które oblicza się przez ustalenie, jaki procent generowanych przychodów można przypisać marce, a następnie określenie profilu ryzyka dla oczekiwanych zysków na podstawie pozycji rynkowej, stabilności i globalnego zasięgu.

Źródło: Canon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764