logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cartoon Network Licensing Day w Warszawie

  PR 14.09.2015, przeczytano 3731 razy
ilustracjastrzałka
Na scenie Dorota Pawłowska - Senior Licensing Manager na region CEE w Turner Broadcasting System Poland

W środę 9 września w warszawskim PIN-Up Studio, po raz pierwszy w Polsce odbył się Cartoon Network Licensing Day zorganizowany przez polski oddział Turnera. Spotkanie, którego celem było przedstawienie oferty licencyjnej Cartoon Network, zgromadziło  przedstawicieli polskich agencji reklamowych, sieci detalicznych, producentów, sektora FMCG oraz mediów. Imprezę poprowadziła znana z programu DDTVN Urszula Chincz. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cartoon-network-licensing-day-w-warszawie,25953,artykul.html

Licencje to jedno ze skuteczniejszych narzędzi wykorzystywanych w procesie tworzenia strategii marketingowej marek. Z roku na rok zyskuje na znaczeniu, co jest szczególnie zauważalne podczas wydarzeń branżowych. Jest to zrozumiałe z kliku powodów: licencyjni bohaterowie są lubiani, mają bardzo mocno zarysowaną linię wizerunkową i charakteryzują się niezmiennym zestawem cech i zachowań. Dokładając do tego gwarancję stałości ich wizerunku, międzynarodowe wsparcie promocyjne i bezpieczeństwo inwestycji, stają się idealnym rozwiązaniem dla firm szukających stabilnego rozwoju biznesu. 

- Ogromnie cieszymy się, że pierwsza edycja organizowanego przez nas Licensing Day została tak entuzjastycznie przyjęta zarówno przez naszych dotychczasowych, jak i przyszłych partnerów. Sukces tego wydarzenia jest wyraźnym potwierdzeniem, że nasz rodzimy rynek doskonale rozumie korzyści wynikające z rozwijania biznesu poprzez wykorzystanie znanych i lubianych marek na poziomie licencyjnym - podkreśla Dorota Pawłowska, Senior Licensing Manager na region CEE w Turner Broadcasting System Poland. 

Podczas spotkania uczestnicy mieli okazję do zapoznania się z najbliższymi planami i programami wokół licencji takich marek jak Pora na Przygodę i Niesamowity Świat Gumballa oraz całkiem nowych odsłon programów szczególnie wyczekiwanych przez rynek - Atomówek oraz Ben10. Nie zabrakło rozmów na temat niestandardowych form wykorzystania licencji oraz prezentacji globalnego doświadczenia Cartoon Network na polu licencyjnym.

Obecna podczas wydarzenia Wiceprezes Cartoon Network Enterprises w Turner Broadcasting System – Johanne Broadfield  –  w swoim wystąpieniu podkreślała, że licencjonowanie ma sens wyłącznie w sytuacji, gdy mamy do czynienia z marką renomowaną, szeroko rozpoznawalną wśród grupy docelowej. Jej wystąpienie zakończyła prezentacja na temat światowych trendów na polu rozwoju licencji. 

Urszula Chincz przeprowadza na scenie wywiad z Johanne Broadfield – Wiceprezes Cartoon Network Enterprises w Turner Broadcasting System na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki

Międzynarodowyzespół Turner Broadcasting, od lewej: Monika Szklarz, Barbara Izowska-Jędrych, Dorota Pawłowska, Małgorzata Chapman, Katarzyna Tumielewicz, Johanne Broadfield, Matthias Heinze, Beata Bireta

Przedstawicielki SMYKA, od lewej: Dorota Gurtler, Fashion Buyer oraz Agnieszka Brzozowska, Buyer

Od lewej: Marcin Dukała, General Manager, Bon Bon Buddies oraz Beata Bireta, Specjalista ds. Licencji, Turner Broadcasting Polska

Źródło: Turner International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dzień Cudów na 35-lecie RMF FM
RMF FM świętuje 35-lecie z charakterystycznym dla siebie rozmachem! 15 stycznia na ulice całej Polski wyruszą trzy żółto-niebieskie konwoje RMF FM – pełne prezentów, które prowadzący rozdadzą słuchaczom w najróżniejszych zakątkach kraju. To będzie dzień pełen emocji, radości i niespodzianek! Kulminacja obchodów odbędzie się...
Piłka w grze. Sen zimowy w Ekstraklasie i I Lidze, koniec dobrej passy Lewandowskiego
Na krajowych boiskach rozegrano tylko jedną w pełni grudniową kolejkę zmagań ligowych. To stąd w głównej mierze wynikają spadki wyników medialnych drużyn analizowanych przez Instytut Monitorowania Mediów. W ligach zagranicznych nie ma tak długiej przerwy i odbyło się o wiele więcej meczów, ale słabsza forma Roberta Lewandowskiego przełożyła się...
Pomiar efektywności sponsoringu w sporcie i kulturze. Szkolenie online
Instytut Monitorowania Mediów organizuje kolejne bezpłatne szkolenie online, tym razem poświęcone działaniom sponsoringowym. Webinar „Pomiar efektywności sponsoringu z wykorzystaniem monitoringu mediów” odbędzie się w czwartek 16 stycznia 2025 roku o godzinie 12:00. Uczestnicy spotkania poznają m.in. ranking najbardziej...
Kanał YouTube Gońca z oprawą muzyczną od Chrisa Carsona
Znany producent muzyczny Chris Carson stworzył nową oprawę muzyczną dla kanału Goniec. Widzowie mogli ją usłyszeć po raz pierwszy w poniedziałek 13 stycznia 2025 r., podczas programu na żywo prowadzonego przez Radosława Grucę.
Oferta dla nowych subskrybentów na urodziny Puls Biznesu
Z okazji 28. urodzin „Pulsu Biznesu” przygotował specjalną ofertę promocyjną dla nowych subskrybentów oraz czytelników odnawiających dostęp do pełnych treści na pb.pl. Od 14 do 31 stycznia br. będzie można nabyć roczną subskrypcję z 50 proc. rabatem od ceny regularnej. Serwis pb.pl ma obecnie ponad 32 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych, przy 5 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764