logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cartoon Network Licensing Day w Warszawie

  PR 14.09.2015, przeczytano 3599 razy
ilustracjastrzałka
Na scenie Dorota Pawłowska - Senior Licensing Manager na region CEE w Turner Broadcasting System Poland

W środę 9 września w warszawskim PIN-Up Studio, po raz pierwszy w Polsce odbył się Cartoon Network Licensing Day zorganizowany przez polski oddział Turnera. Spotkanie, którego celem było przedstawienie oferty licencyjnej Cartoon Network, zgromadziło  przedstawicieli polskich agencji reklamowych, sieci detalicznych, producentów, sektora FMCG oraz mediów. Imprezę poprowadziła znana z programu DDTVN Urszula Chincz. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cartoon-network-licensing-day-w-warszawie,25953,artykul.html

Licencje to jedno ze skuteczniejszych narzędzi wykorzystywanych w procesie tworzenia strategii marketingowej marek. Z roku na rok zyskuje na znaczeniu, co jest szczególnie zauważalne podczas wydarzeń branżowych. Jest to zrozumiałe z kliku powodów: licencyjni bohaterowie są lubiani, mają bardzo mocno zarysowaną linię wizerunkową i charakteryzują się niezmiennym zestawem cech i zachowań. Dokładając do tego gwarancję stałości ich wizerunku, międzynarodowe wsparcie promocyjne i bezpieczeństwo inwestycji, stają się idealnym rozwiązaniem dla firm szukających stabilnego rozwoju biznesu. 

- Ogromnie cieszymy się, że pierwsza edycja organizowanego przez nas Licensing Day została tak entuzjastycznie przyjęta zarówno przez naszych dotychczasowych, jak i przyszłych partnerów. Sukces tego wydarzenia jest wyraźnym potwierdzeniem, że nasz rodzimy rynek doskonale rozumie korzyści wynikające z rozwijania biznesu poprzez wykorzystanie znanych i lubianych marek na poziomie licencyjnym - podkreśla Dorota Pawłowska, Senior Licensing Manager na region CEE w Turner Broadcasting System Poland. 

Podczas spotkania uczestnicy mieli okazję do zapoznania się z najbliższymi planami i programami wokół licencji takich marek jak Pora na Przygodę i Niesamowity Świat Gumballa oraz całkiem nowych odsłon programów szczególnie wyczekiwanych przez rynek - Atomówek oraz Ben10. Nie zabrakło rozmów na temat niestandardowych form wykorzystania licencji oraz prezentacji globalnego doświadczenia Cartoon Network na polu licencyjnym.

Obecna podczas wydarzenia Wiceprezes Cartoon Network Enterprises w Turner Broadcasting System – Johanne Broadfield  –  w swoim wystąpieniu podkreślała, że licencjonowanie ma sens wyłącznie w sytuacji, gdy mamy do czynienia z marką renomowaną, szeroko rozpoznawalną wśród grupy docelowej. Jej wystąpienie zakończyła prezentacja na temat światowych trendów na polu rozwoju licencji. 

Urszula Chincz przeprowadza na scenie wywiad z Johanne Broadfield – Wiceprezes Cartoon Network Enterprises w Turner Broadcasting System na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki

Międzynarodowyzespół Turner Broadcasting, od lewej: Monika Szklarz, Barbara Izowska-Jędrych, Dorota Pawłowska, Małgorzata Chapman, Katarzyna Tumielewicz, Johanne Broadfield, Matthias Heinze, Beata Bireta

Przedstawicielki SMYKA, od lewej: Dorota Gurtler, Fashion Buyer oraz Agnieszka Brzozowska, Buyer

Od lewej: Marcin Dukała, General Manager, Bon Bon Buddies oraz Beata Bireta, Specjalista ds. Licencji, Turner Broadcasting Polska

Źródło: Turner International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764