logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Radosne Święta dzięki Restauracji Wigilijnej „Cicha” na Pizzaportal.pl

  PR 16.01.2019, przeczytano 612 razy
ilustracjastrzałka

Klienci PizzaPortal.pl za pośrednictwem platformy i wyjątkowej Restauracji Wigilijnej „Cicha” wspomogli w te Święta Bożego Narodzenia szczytny cel, dzieląc się posiłkiem z podopiecznymi Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Dzięki ich szczodrości ponad 350 samotnych starszych osób spędziło ten szczególny wieczór w atmosferze radości i spokoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radosne-swieta-dzieki-restauracji-wigilijnej-_cicha_-na-pizzaportal.pl,380820,artykul.html

ZAŁOŻENIA I CELE KAMPANII

Zgodnie z polską tradycją, Święta to czas, kiedy bardzo ważne jest zasiadanie do wspólnego stołu i chwile spędzone w rodzinnym gronie. Kierując się tymi wartościami, PizzaPortal.pl postanowił w 2018 roku wesprzeć akcję charytatywną zgodną z ideą marki - wspólne posiłki łączą ludzi i budują więzi. Wierząc, że odpowiedzialność każdej firmy powinna wykraczać poza obszar biznesu, serwis połączył siły ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich. Powstało proste narzędzie, które umożliwiło klientom portalu włączenie się w pomoc potrzebującym.

Od 4 do 23 grudnia zamawiający na PizzaPortal.pl mogli wesprzeć podopiecznych Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Wystarczyło, że spośród wielu restauracji w serwisie wybrali Restaurację Wigilijną „Cicha”, którą PizzaPortal.pl uruchomił w całej Polsce, specjalnie na ten wyjątkowy czas. Restauracja oferowała możliwość wpłacenia wybranej kwoty – 30, 50 lub 100 zł i ufundowania posiłku starszej, samotnej osobie. Kwoty przekazane za pośrednictwem platformy trafiały bezpośrednio na konto Stowarzyszenia.

Akcja wspierana była w Internecie, na YouTube, w social mediach blogerów oraz poprzez działania promocyjne w serwisie PizzaPortal.pl. Za kreację do akcji odpowiedzialna była agencja BBDO Warszawa. Działania PR i wsparcie komunikacyjne zapewniła agencja 38PR & Content Communication.

REALIZACJA I REZULTATY

PizzaPortal.pl, organizując charytatywną akcję wspólnie ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich pokazał, że pomaganie może mieć najróżniejszy wymiar – nawet tak prosty, jak zamówienie jedzenia. Klienci serwisu chętnie włączyli się w działania, czego odzwierciedleniem była liczba osób, które Stowarzyszenie ugościło podczas tegorocznej kolacji. Fundusze zebrane w ramach akcji umożliwiły zorganizowanie Wigilijnych Spotkań w Warszawie, Poznaniu i Lublinie, a przy wspólnych stołach zasiadło ponad 300 osób.

Zadbano o to, aby każdy senior poczuł tak ważną w ten czas bliskość drugiego człowieka, zjadł świąteczną kolację w pięknie udekorowanej sali oraz otrzymał upominek. Co równie ważne – kolejnych 50 podopiecznych, którzy z powodu złego stanu zdrowia nie mogło dotrzeć na Wigilijne Spotkania zostało odwiedzonych w domach, przez wolontariuszy stowarzyszenia.

Zbiórka organizowana przez PizzaPortal.pl i Stowarzyszenie przekroczyła założenia oraz zapotrzebowanie organizacji. Dzięki zebranym dodatkowym środkom, w ramach Programu „Twoja obecność pomaga mi żyć”, wolontariusze organizacji będą mogli każdego dnia wspierać setki seniorów. Akcja okazała się nie tylko sukcesem organizacyjnym, ale także spotkała się z pozytywnym odzewem wśród klientów portalu, którzy komentowali możliwość wsparcia osób starszych, ale także udostępniali wiadomości o akcji na swoich prywatnych profilach w mediach społecznościowych.

ilustracjastrzałka

Fakty i liczby dotyczące akcji:

  • akcja trwała 28 dni
  • zebrano 23 230 złotych
  • klienci mogli ufundować świąteczny posiłek za 30, 50 lub 100zł
  • w Spotkaniach Wigilijnych udział wzięło ponad 300 samotnych starszych osób
  • 50 osób, które nie mogło wziąć udziału w Spotkaniach Wigilijnych otrzymało wsparcie w swoich domach

Źródło: PizzaPortal.pl

www.pizzaportal.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Największym błędem w komunikacji jest jej brak. Marki są jednak coraz bardziej świadome, jak bardzo jest ważna i podejmują próby komunikowania się z odbiorcami. Czy robią to wystarczająco dobrze? Poznaj 5 najczęstszych błędów, które występują w komunikacji marek z sektora B2B.
4 mity związane z biznesowymi materiałami drukowanymi
Firmy masowo drukują katalogi produktowe, raporty czy zestawienia roczne. Brak zrozumienia konsumenta i nieznajomość technologii drukarskich często sprawia, że publikacje te nie przynoszą oczekiwanych korzyści. Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez osoby odpowiedzialne za materiały drukowane?
3 argumenty za wymianą drukarki biurowej
Wiele osób traktuje wymianę drukarki jako konieczność dyktowaną popsuciem się starego sprzętu. Skoro działa, to po co kupować nową? To duży błąd. Wykorzystywanie przestarzałego urządzenia w firmie może spowodować duże straty, wielokrotnie przekraczające cenę nowej drukarki. Oto kilka powodów dlaczego warto zastanowić się nad wymianą wysłużonego kombajnu.
Noc Muzeów i własna siedziba w akcji promocyjnej Laveo
Łódzka marka Laveo jest producentem wysokiej klasy armatury łazienkowej i kuchennej. Prowadzone przez markę działania komunikacyjne opierają się na promowaniu dobrego designu i edukowaniu obiorców w zakresie tworzenia nowoczesnych, ale też funkcjonalnych aranżacji wnętrz. Marka skupia się na działaniach produktowych, jak też pozycjonowaniu swoich ekspertów. Czasami warto jednak...
Klasyfikacja opraw – część 2.

Publikacje książkowe (10): Klasyfikacja opraw – część 2.

Dzi­siej­szym felie­to­nem zamy­kamy cykl arty­ku­łów poświę­co­nych publi­ka­cjom książ­ko­wym. Koń­czymy prze­rwany tydzień temu wątek wykle­jek w opra­wach zło­żo­nych, a pozo­stały czas jaki zde­cy­do­wa­li­ście się prze­zna­czyć na tę cho­chli­kową lek­turę,  wypeł­nimy Wam pre­zen­ta­cją naj­cie­kaw­szych pro­jek­tów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764