logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Case study: Radosne Święta dzięki Restauracji Wigilijnej „Cicha” na Pizzaportal.pl

  PR 16.01.2019, przeczytano 574 razy
ilustracjastrzałka

Klienci PizzaPortal.pl za pośrednictwem platformy i wyjątkowej Restauracji Wigilijnej „Cicha” wspomogli w te Święta Bożego Narodzenia szczytny cel, dzieląc się posiłkiem z podopiecznymi Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Dzięki ich szczodrości ponad 350 samotnych starszych osób spędziło ten szczególny wieczór w atmosferze radości i spokoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/case-study%3A-radosne-swieta-dzieki-restauracji-wigilijnej-_cicha_-na-pizzaportal.pl,380820,artykul.html

ZAŁOŻENIA I CELE KAMPANII

Zgodnie z polską tradycją, Święta to czas, kiedy bardzo ważne jest zasiadanie do wspólnego stołu i chwile spędzone w rodzinnym gronie. Kierując się tymi wartościami, PizzaPortal.pl postanowił w 2018 roku wesprzeć akcję charytatywną zgodną z ideą marki - wspólne posiłki łączą ludzi i budują więzi. Wierząc, że odpowiedzialność każdej firmy powinna wykraczać poza obszar biznesu, serwis połączył siły ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich. Powstało proste narzędzie, które umożliwiło klientom portalu włączenie się w pomoc potrzebującym.

Od 4 do 23 grudnia zamawiający na PizzaPortal.pl mogli wesprzeć podopiecznych Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Wystarczyło, że spośród wielu restauracji w serwisie wybrali Restaurację Wigilijną „Cicha”, którą PizzaPortal.pl uruchomił w całej Polsce, specjalnie na ten wyjątkowy czas. Restauracja oferowała możliwość wpłacenia wybranej kwoty – 30, 50 lub 100 zł i ufundowania posiłku starszej, samotnej osobie. Kwoty przekazane za pośrednictwem platformy trafiały bezpośrednio na konto Stowarzyszenia.

Akcja wspierana była w Internecie, na YouTube, w social mediach blogerów oraz poprzez działania promocyjne w serwisie PizzaPortal.pl. Za kreację do akcji odpowiedzialna była agencja BBDO Warszawa. Działania PR i wsparcie komunikacyjne zapewniła agencja 38PR & Content Communication.

REALIZACJA I REZULTATY

PizzaPortal.pl, organizując charytatywną akcję wspólnie ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich pokazał, że pomaganie może mieć najróżniejszy wymiar – nawet tak prosty, jak zamówienie jedzenia. Klienci serwisu chętnie włączyli się w działania, czego odzwierciedleniem była liczba osób, które Stowarzyszenie ugościło podczas tegorocznej kolacji. Fundusze zebrane w ramach akcji umożliwiły zorganizowanie Wigilijnych Spotkań w Warszawie, Poznaniu i Lublinie, a przy wspólnych stołach zasiadło ponad 300 osób.

Zadbano o to, aby każdy senior poczuł tak ważną w ten czas bliskość drugiego człowieka, zjadł świąteczną kolację w pięknie udekorowanej sali oraz otrzymał upominek. Co równie ważne – kolejnych 50 podopiecznych, którzy z powodu złego stanu zdrowia nie mogło dotrzeć na Wigilijne Spotkania zostało odwiedzonych w domach, przez wolontariuszy stowarzyszenia.

Zbiórka organizowana przez PizzaPortal.pl i Stowarzyszenie przekroczyła założenia oraz zapotrzebowanie organizacji. Dzięki zebranym dodatkowym środkom, w ramach Programu „Twoja obecność pomaga mi żyć”, wolontariusze organizacji będą mogli każdego dnia wspierać setki seniorów. Akcja okazała się nie tylko sukcesem organizacyjnym, ale także spotkała się z pozytywnym odzewem wśród klientów portalu, którzy komentowali możliwość wsparcia osób starszych, ale także udostępniali wiadomości o akcji na swoich prywatnych profilach w mediach społecznościowych.

ilustracjastrzałka

Fakty i liczby dotyczące akcji:

  • akcja trwała 28 dni
  • zebrano 23 230 złotych
  • klienci mogli ufundować świąteczny posiłek za 30, 50 lub 100zł
  • w Spotkaniach Wigilijnych udział wzięło ponad 300 samotnych starszych osób
  • 50 osób, które nie mogło wziąć udziału w Spotkaniach Wigilijnych otrzymało wsparcie w swoich domach

Źródło: PizzaPortal.pl

www.pizzaportal.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wkłady – część 1.

Publikacje książkowe (7): Wkłady – część 1.

Nie szata zdobi czło­wieka, ani okładka książkę. Trudno zgo­dzić się z tym stwier­dze­niem, a jed­nak w obu przy­pad­kach to, co naprawdę war­to­ściowe i trwałe, ukryte jest pod zewnętrzną, wysta­wioną na publiczny widok powłoką i zapra­sza nas do spo­tka­nia ze sobą, na zupeł­nie innym...
Nowa definicja znaku towarowego – koniec wymogu graficznej przedstawialności
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii (MPiT) poinformowało, że Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację prawa własności przemysłowej. Jedną z najważniejszych zmian wprowadzonych przez nowelę jest nowa definicja znaku towarowego. Zgodnie z nową definicją, znakiem towarowym może być każde oznaczenie, umożliwiające odróżnienie towarów jednego...
Wielkanocne zwyczaje w wydaniu out-of-home
Wielkanoc to jedno z dwóch największych wydarzeń w roku, zaraz po Bożym Narodzeniu, które znacząco wpływa na wzrost sprzedaży detalicznej. Jak zatem wykorzystać ten czas na promowanie swoich produktów i usług? Poniżej przykłady, jak robią to liderzy w branży.
Marketing dotykowy – jak go stosować?
Dotyk to najbardziej pobudzający zmysł, który uzupełnia, a w niektórych przypadkach wręcz zastępuje wzrok. Klientom powinniśmy umożliwić fizyczny kontakt z towarem. Dzięki temu, będą mogli poczuć się jego właścicielami jeszcze przed zakupem. Coraz więcej marek zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest udostępnienie konsumentowi możliwości dotknięcia...
VOD przyszłością cyfrowej reklamy
Obecnie 70% osób w wieku od 18 do 34 lat ogląda telewizję w Internecie. Tylko 33% z nich przyznaje, że zdarza im się oglądać program w telewizji na żywo. Dotyczy to głównie ważnych wydarzeń, np. sportowych. To wyraźny znak, że tradycyjna telewizja za kilka lat przeniesie się do cyfrowego świata na dobre.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764