logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Case study: Radosne Święta dzięki Restauracji Wigilijnej „Cicha” na Pizzaportal.pl

  PR 16.01.2019, przeczytano 538 razy
ilustracjastrzałka

Klienci PizzaPortal.pl za pośrednictwem platformy i wyjątkowej Restauracji Wigilijnej „Cicha” wspomogli w te Święta Bożego Narodzenia szczytny cel, dzieląc się posiłkiem z podopiecznymi Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Dzięki ich szczodrości ponad 350 samotnych starszych osób spędziło ten szczególny wieczór w atmosferze radości i spokoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/case-study%3A-radosne-swieta-dzieki-restauracji-wigilijnej-_cicha_-na-pizzaportal.pl,380820,artykul.html

ZAŁOŻENIA I CELE KAMPANII

Zgodnie z polską tradycją, Święta to czas, kiedy bardzo ważne jest zasiadanie do wspólnego stołu i chwile spędzone w rodzinnym gronie. Kierując się tymi wartościami, PizzaPortal.pl postanowił w 2018 roku wesprzeć akcję charytatywną zgodną z ideą marki - wspólne posiłki łączą ludzi i budują więzi. Wierząc, że odpowiedzialność każdej firmy powinna wykraczać poza obszar biznesu, serwis połączył siły ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich. Powstało proste narzędzie, które umożliwiło klientom portalu włączenie się w pomoc potrzebującym.

Od 4 do 23 grudnia zamawiający na PizzaPortal.pl mogli wesprzeć podopiecznych Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Wystarczyło, że spośród wielu restauracji w serwisie wybrali Restaurację Wigilijną „Cicha”, którą PizzaPortal.pl uruchomił w całej Polsce, specjalnie na ten wyjątkowy czas. Restauracja oferowała możliwość wpłacenia wybranej kwoty – 30, 50 lub 100 zł i ufundowania posiłku starszej, samotnej osobie. Kwoty przekazane za pośrednictwem platformy trafiały bezpośrednio na konto Stowarzyszenia.

Akcja wspierana była w Internecie, na YouTube, w social mediach blogerów oraz poprzez działania promocyjne w serwisie PizzaPortal.pl. Za kreację do akcji odpowiedzialna była agencja BBDO Warszawa. Działania PR i wsparcie komunikacyjne zapewniła agencja 38PR & Content Communication.

REALIZACJA I REZULTATY

PizzaPortal.pl, organizując charytatywną akcję wspólnie ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich pokazał, że pomaganie może mieć najróżniejszy wymiar – nawet tak prosty, jak zamówienie jedzenia. Klienci serwisu chętnie włączyli się w działania, czego odzwierciedleniem była liczba osób, które Stowarzyszenie ugościło podczas tegorocznej kolacji. Fundusze zebrane w ramach akcji umożliwiły zorganizowanie Wigilijnych Spotkań w Warszawie, Poznaniu i Lublinie, a przy wspólnych stołach zasiadło ponad 300 osób.

Zadbano o to, aby każdy senior poczuł tak ważną w ten czas bliskość drugiego człowieka, zjadł świąteczną kolację w pięknie udekorowanej sali oraz otrzymał upominek. Co równie ważne – kolejnych 50 podopiecznych, którzy z powodu złego stanu zdrowia nie mogło dotrzeć na Wigilijne Spotkania zostało odwiedzonych w domach, przez wolontariuszy stowarzyszenia.

Zbiórka organizowana przez PizzaPortal.pl i Stowarzyszenie przekroczyła założenia oraz zapotrzebowanie organizacji. Dzięki zebranym dodatkowym środkom, w ramach Programu „Twoja obecność pomaga mi żyć”, wolontariusze organizacji będą mogli każdego dnia wspierać setki seniorów. Akcja okazała się nie tylko sukcesem organizacyjnym, ale także spotkała się z pozytywnym odzewem wśród klientów portalu, którzy komentowali możliwość wsparcia osób starszych, ale także udostępniali wiadomości o akcji na swoich prywatnych profilach w mediach społecznościowych.

ilustracjastrzałka

Fakty i liczby dotyczące akcji:

  • akcja trwała 28 dni
  • zebrano 23 230 złotych
  • klienci mogli ufundować świąteczny posiłek za 30, 50 lub 100zł
  • w Spotkaniach Wigilijnych udział wzięło ponad 300 samotnych starszych osób
  • 50 osób, które nie mogło wziąć udziału w Spotkaniach Wigilijnych otrzymało wsparcie w swoich domach

Źródło: PizzaPortal.pl

www.pizzaportal.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SMS-y w służbie sklepów internetowych
Sprzedaż internetowa w Polsce nie zwalnia tempa. Rodzima branża e-commerce warta jest obecnie 50 miliardów złotych, a w perspektywie ma kolejne wzrosty. Optymistyczne prognozy sprawiają, że na zdobycie własnego kawałka rynkowego tortu liczą nowi konkurenci. W warunkach rywalizacji kluczem do sukcesu może okazać się nie tylko pozyskanie nowych klientów, ale także...
Mobilność dekoracji, czyli szybka metamorfoza biura
Wynajem tymczasowy, szybkie zmiany w aranżacji przestrzeni, zmieniające się potrzeby firm - to wszystko skłania i najemców i wynajmujących do poszukiwania sposobów na mobilną aranżację biura. Ważne są elementy, które będzie można szybko zmienić ale również w miarę możliwości zabrać ze sobą podczas przenosić do kolejnej siedziby....
Omnichannel – integracja działań online i offline
Według badania Deloitte aż 90% sprzedaży detalicznej na świecie odbywa się w sklepach stacjonarnych. Konsumenci jednak poszukują często informacji o produktach w Internecie. W jaki sposób połączyć ze sobą te dwa kanały sprzedaży?
Okładki zeszytowe

Publikacje książkowe (2): Okładki zeszytowe

Zgod­nie z wypra­co­waną w poprzed­nim odcinku defi­ni­cją, publi­ka­cja książ­kowa, aby nią być, musi skła­dać się z mini­mum dwóch czę­ści: okładki i wkładu. Dziś przy­stę­pu­jemy do nie­spiesz­nego roz­bie­ra­nia na czyn­niki pierw­sze, zewnętrz­nej czę­ści tego  duetu. Pro­jek­tu­jąc okładkę, oka­zuje się czę­sto, że brak...
Omnichannel, czyli budowanie doświadczeń klienta
Wielokanałowość od kilku lat jest popularnym hasłem związanym z handlem detalicznym, jednak wciąż wywołuje wiele zamieszania. Największym wyzwaniem dla sprzedawców, którzy chcą zmaksymalizować potencjał omnichannel są klienci, a dokładniej sprostanie ich oczekiwaniom. Jak skutecznie przeprowadzić konsumenta przez ścieżkę zakupu? Jakie są głównie cele działań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764