logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Case study: Tatuaże Wolności

  PR 26.02.2017, przeczytano 332 razy
ilustracjastrzałka

Dla większości skazanych prawdziwa tragedia rozpoczyna się już po wyjściu na wolność. Znalezienie pracy utrudniają im więzienne tatuaże. Dla Wyższej Szkoły Nauk Społecznych Pedagogium, przygotowaliśmy program "Tatuaże Wolności" w ramach którego zakrywamy tatuaże więzienne pięknymi tatuażami artystycznymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/case-study%3A-tatuaze-wolnosci,31606,artykul.html

Klient: Pedagogium - Wyższa Szkoła Nauk Społecznych
Agencja: Isobar Polska

Brief

Dla większości skazanych prawdziwa tragedia rozpoczyna się już po wyjściu na wolność. Znalezienie pracy utrudniają im więzienne tatuaże, które naznaczają ich na całe życie i straszą pracodawców. Wyższa Szkoła Nauk Społecznych Pedagogium uczy twórczej resocjalizacji. Aby zareklamować nabór na semestr wiosenny 2015 poprosili nas, abyśmy pokazali to w praktyce.


Rozwiązanie

Uruchomiliśmy pierwszy na świecie program, w którym “coverujemy” więzienne tatuaże skazanych nowymi, artystycznymi wzorami, które prezentują się lepiej i nie stygmatyzują społecznie.

Program promowany był krótkim filmem dokumentalnym, a wyniki zaskoczyły wszystkich - media reach na poziomie 66 mln odbiorców, ponad 3.5 mln złotych Earned Media, ponad 2 miliony widzów w internecie i programach TV, którym tak bardzo spodobał się film, że wyemitowały go w całości za darmo w prime time. Film podbił internet, dostając się na czołówki takich portali jak Huffington Post, Cosmopolitan, Buzzfeed, Adweek i wielu innych... Całkiem nieźle jak na kampanię z łącznym budżetem produkcyjnym i mediowym na poziomie niecałych 30 tysięcy złotych, prawda?

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wkłady – część 1.

Publikacje książkowe (7): Wkłady – część 1.

Nie szata zdobi czło­wieka, ani okładka książkę. Trudno zgo­dzić się z tym stwier­dze­niem, a jed­nak w obu przy­pad­kach to, co naprawdę war­to­ściowe i trwałe, ukryte jest pod zewnętrzną, wysta­wioną na publiczny widok powłoką i zapra­sza nas do spo­tka­nia ze sobą, na zupeł­nie innym pozio­mie. Nawet naj­pięk­niej wyko­nana okładka, nie...
Nowa definicja znaku towarowego – koniec wymogu graficznej przedstawialności
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii (MPiT) poinformowało, że Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację prawa własności przemysłowej. Jedną z najważniejszych zmian wprowadzonych przez nowelę jest nowa definicja znaku towarowego. Zgodnie z nową definicją, znakiem towarowym może być każde oznaczenie, umożliwiające odróżnienie towarów jednego...
Wielkanocne zwyczaje w wydaniu out-of-home
Wielkanoc to jedno z dwóch największych wydarzeń w roku, zaraz po Bożym Narodzeniu, które znacząco wpływa na wzrost sprzedaży detalicznej. Jak zatem wykorzystać ten czas na promowanie swoich produktów i usług? Poniżej przykłady, jak robią to liderzy w branży.
Marketing dotykowy – jak go stosować?
Dotyk to najbardziej pobudzający zmysł, który uzupełnia, a w niektórych przypadkach wręcz zastępuje wzrok. Klientom powinniśmy umożliwić fizyczny kontakt z towarem. Dzięki temu, będą mogli poczuć się jego właścicielami jeszcze przed zakupem. Coraz więcej marek zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest udostępnienie konsumentowi możliwości dotknięcia...
VOD przyszłością cyfrowej reklamy
Obecnie 70% osób w wieku od 18 do 34 lat ogląda telewizję w Internecie. Tylko 33% z nich przyznaje, że zdarza im się oglądać program w telewizji na żywo. Dotyczy to głównie ważnych wydarzeń, np. sportowych. To wyraźny znak, że tradycyjna telewizja za kilka lat przeniesie się do cyfrowego świata na dobre.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764