logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Tatuaże Wolności

  PR 26.02.2017, przeczytano 359 razy
ilustracjastrzałka

Dla większości skazanych prawdziwa tragedia rozpoczyna się już po wyjściu na wolność. Znalezienie pracy utrudniają im więzienne tatuaże. Dla Wyższej Szkoły Nauk Społecznych Pedagogium, przygotowaliśmy program "Tatuaże Wolności" w ramach którego zakrywamy tatuaże więzienne pięknymi tatuażami artystycznymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tatuaze-wolnosci,31606,artykul.html

Klient: Pedagogium - Wyższa Szkoła Nauk Społecznych
Agencja: Isobar Polska

Brief

Dla większości skazanych prawdziwa tragedia rozpoczyna się już po wyjściu na wolność. Znalezienie pracy utrudniają im więzienne tatuaże, które naznaczają ich na całe życie i straszą pracodawców. Wyższa Szkoła Nauk Społecznych Pedagogium uczy twórczej resocjalizacji. Aby zareklamować nabór na semestr wiosenny 2015 poprosili nas, abyśmy pokazali to w praktyce.


Rozwiązanie

Uruchomiliśmy pierwszy na świecie program, w którym “coverujemy” więzienne tatuaże skazanych nowymi, artystycznymi wzorami, które prezentują się lepiej i nie stygmatyzują społecznie.

Program promowany był krótkim filmem dokumentalnym, a wyniki zaskoczyły wszystkich - media reach na poziomie 66 mln odbiorców, ponad 3.5 mln złotych Earned Media, ponad 2 miliony widzów w internecie i programach TV, którym tak bardzo spodobał się film, że wyemitowały go w całości za darmo w prime time. Film podbił internet, dostając się na czołówki takich portali jak Huffington Post, Cosmopolitan, Buzzfeed, Adweek i wielu innych... Całkiem nieźle jak na kampanię z łącznym budżetem produkcyjnym i mediowym na poziomie niecałych 30 tysięcy złotych, prawda?

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy memy podlegają prawu autorskiemu?
Autorem pojęcia „mem” jest najprawdopodobniej Richard Dawkins – brytyjski teoretyk ewolucji biologicznej, związany z Uniwersytetem Oxfordzkim. W morzu definicji, najbardziej intrygująca jest ta, mówiąca że „mem” to „podstawowa jednostka informacji kulturowej, która, podobnie do genów, powiela się, mutuje i podlega działaniu doboru naturalnego” 1 Kto by...
Content marketing w social mediach – o czym warto pamiętać?
Jednym z największych mitów na temat content marketingu jest przekonanie, że metoda ta ogranicza się jedynie do tworzenia artykułów blogowych. Tymczasem, popularnym miejscem rozpowszechniania wartościowych treści są m.in. social media. Od dłuższego czasu cieszą się one niesłabnącą popularnością ze strony marketerów, którzy włączają je do systemu...
Gen Z - być offline w świecie, w którym króluje online
O pokoleniu Z mówi się, że telefon w dłoni trzymają nieustająco. Ale czy nie jest tak, że opinię wyrabiamy sobie na podstawie jednostkowych zaobserwowanych przypadków? Z badań przeprowadzonych przez Dentsu Aegis Network Polska oraz infuture hatalska foresight institute na potrzebę raportu Gen Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra wynika, że większość ankietowanych...
Aż 70% marketerów nie wie jak zmierzyć efektywność swoich kampanii content marketingowych. Czy oznacza to, że 70% budżetów jest zmarnowanych? Co gorsza, więcej niż połowa z nich przyznaje, że nie dostrzega tego, by ich działania miały wpływ na przychody firmy - wynika z raportu “Content Fitness Report” przygotowanego przez PAN Communications. Jednak nie wszystko stracone, z...
Ponad 3 razy więcej leadów przy 5-krotnie mniejszych wydatkach – taki wynik biznesowy osiągnęła kampania Facebook Ads prowadzona przez Bluerank dla Promedica24. Facebook właśnie opublikował studium przypadku tej kampanii jako ciekawy przykład sukcesu biznesowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764