logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Personalizacja w druku

  PR 04.04.2017, przeczytano 1031 razy
ilustracjastrzałka

Pierwszy w tym roku numer OOH magazine był wyjątkowym wydaniem, który ukazał się w rekordowym nakładzie. Poza standardowym nakładem w wysokości 6 tys. sztuk, wydrukowane zostało także kolejne 2 tys. sztuk na specjalne zamówienia. Pierwszy raz w historii wydawnictwa jeden numer pojawił się na rynku aż w 7 różnych odsłonach, za sprawą 7 różnych okładek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/personalizacja-w-druku,32050,artykul.html

- Personalizacja ma być trendem obecnego roku. To słowo padało najczęściej w prognozach na 2017 rok, badaniach i branżowych trendbookach. Elastyczność, nastawienie na klienta i tworzenie oferty "skrojonej na jego miarę" to warunki, które wpisały się już na stałe do "marketingowego must have". Dlatego też wychodzimy naprzeciw naszym klientom i zmianom rynkowym, oferując personalizowaną okładkę naszego magazynu - mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży OOH magazine.

OOH magazine przygotował z okazji jubileuszu firmy Texet Poland specjalną okładkę ze zdjęciem zespołu firmy. 200 egzemplarzy magazynu zostało rozdystrybuowanych przez Texet Poland podczas ich jubileuszowej konferencji z udziałem Leszka Balcerowicza. Kolejne 400 sztuk w specjalnych "setach" dla agencji reklamowych rozdawane było na stoisku targowym. Jak powiedział Tomasz Barudin, dyrektor zarządzający Texet Poland, "personalizowana okładka z naszym zespołem i wywiadem w środku była świetnym zwieńczeniem długoletniej kooperacji, którą zamierzamy intensywnie kontynuować".

Kolejne 500 sztuk rozdystrybuowała firma Modern Forms. Obecność na okładce była wynikiem wygranej licytacji na imprezie organizowanej przez firmę PolKos z okazji dwudziestolecia jej istnienia. Dochód z licytacji został przekazany na młodych koszykarzy z klubu koszykówki młodzieżowej z Bydgoszczy. W wywiadzie z właścicielem Modern Forms, Marcinem Boskiem rozmawiano m. in. o tym, jak otrzymać kilkumilionową dotację na innowację dla tak, wydawałoby się, oczywistych produktów jak medale, statuetki i trofea. Zapytano także czy i dlaczego, opłaca się wdrażać innowacyjne pomysły.

Jak personalizacja łączy się z uszlachetnianiem pokazała drukarnia internetowa PrintUp.pl. Specjalna, zielona okładka pokryta była folią coldfoil, co dało wyjątkowy metaliczny efekt wizualny. 100 egzemplarzy z tą okładką trafiło do agencji reklamowych, a blisko 200 przekazano na stoisku targowym podczas premiery nowej drukarni.

150 sztuk magazynu z personalizowaną okładką z zespołem elasto form Polska trafiło do TOP agencji reklamowych i kluczowych klientów firmy. W ostatnim numerze Karol Boba, Managing Director w elasto form Polska, opowiadał o tym, jak powinien wyglądać oryginalny gadżet reklamowy, mówił także o roli technik i możliwości personalizacji w kontekście artykułów promocyjnych.

100 egzemplarzy zostało wydanych z okładką fimy PK Media. W numerze jej właściciel, Grzegorz Piech opowiadał o tym, że systematyczne dążenie do doskonałości i stały rozwój to sposób na sukces.

Na okładce standardowego nakładu można było zobaczyć przedstawicieli zarządu firmy Synergic, którzy w wywiadzie z OOH magazine podsumowali zmiany i procesy, które zachodzą w branży komunikacji outdoorowej. Główny nakład trafił do prenumeratorów oraz na wydarzenia, którym patronuje OOH magazine, w tym m. in. blisko 200 egzemplarzy na konferencję Marketing to Millenials.

  • Ostatni numer kwartalnika OOH magazine można bezpłatnie pobrać TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera
Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą jak ważne jest to z punktu...
Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764