logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Celebryci wspierają kampanię Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”

  PR 16.03.2020, przeczytano 1073 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania 1% fundacji „Mimo Wszystko” z udziałem aktorów, skialpinisty Andrzeja Bargiela i podopiecznych fundacji. Za koncept kreatywny, nadzór nad produkcją spotu oraz realizację kampanii odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/celebryci-wspieraja-kampanie-fundacji-anny-dymnej-_mimo-wszystko_,386084,artykul.html

– Ideą, jaka od początku przyświeca naszym działaniom, jest wyrównywanie szans pomiędzy osobami sprawnymi i tymi, które określa się jako niepełnosprawne. Pragniemy usuwać bariery mentalne, jakie oddzielają ich dwa, pozornie odrębne, światy. Tegoroczna kampania pokazuje istotę naszych działań w bardzo dosłowny, a jednocześnie poruszający sposób – tłumaczy Maja Jaworska, dyrektor Fundacji

Spot jest emitowany w Internecie od 9 marca. Kampania reklamowa obejmuje działania w telewizji, internecie, outdoorze i prasie. Fundacja wybrała Agencję Nie Do Ogarnięcia na podstawie portfolio. Produkcją materiałów video zajęła się ISTV Media. Spot reżyserował Michał Gazda, a operatorem był Tomasz Augustynek.

Źródło: Agencja Nie Do Ogarnięcia

www.niedoogarniecia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764