Ruszyła kampania 1% fundacji „Mimo Wszystko” z udziałem aktorów, skialpinisty Andrzeja Bargiela i podopiecznych fundacji. Za koncept kreatywny, nadzór nad produkcją spotu oraz realizację kampanii odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia.
– Ideą, jaka od początku przyświeca naszym działaniom, jest wyrównywanie szans pomiędzy osobami sprawnymi i tymi, które określa się jako niepełnosprawne. Pragniemy usuwać bariery mentalne, jakie oddzielają ich dwa, pozornie odrębne, światy. Tegoroczna kampania pokazuje istotę naszych działań w bardzo dosłowny, a jednocześnie poruszający sposób – tłumaczy Maja Jaworska, dyrektor Fundacji
Spot jest emitowany w Internecie od 9 marca. Kampania reklamowa obejmuje działania w telewizji, internecie, outdoorze i prasie. Fundacja wybrała Agencję Nie Do Ogarnięcia na podstawie portfolio. Produkcją materiałów video zajęła się ISTV Media. Spot reżyserował Michał Gazda, a operatorem był Tomasz Augustynek.
Źródło: Agencja Nie Do Ogarnięcia