logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cenniki Grupy RMF na marzec i kwiecień

  PR 30.01.2023, przeczytano 165 razy

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą do 30 kwietnia 2023 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cenniki-grupy-rmf-na-marzec-i-kwiecien,398801,artykul.html

Słuchalność wszystkich stacji Grupy RMF utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Liderem rynku jest niezmiennie RMF FM, którego roczny udział w czasie słuchania po raz pierwszy przekroczył 30% i wynosił w 2022 roku aż 31%. Oznacza to, że blisko co trzecia minuta poświęcona na słuchanie radia przez Polaków przypadała w ub.r. właśnie na RMF FM.

Na bardzo wysokich poziomach pozostają też wyniki innych stacji Grupy RMF: udział w czasie słuchania RMF MAXX z Radiem GRA wyniósł w 2022 roku 3,9%, a RMF Classic – 1,5%. W nowych cennikach, które będą obowiązywały od 27 lutego do 30 kwietnia 2023 roku, średnie podwyżki we wszystkich stacjach i pakietach Grupy RMF wyniosą 2,9% (dla wszystkich dni, dla pasma 6-20).

- Podwyżka ta jest w zasadzie nieznaczną korektą cen, znacząco poniżej inflacji, która ma wpływ na cały rynek, również rynek medialny i reklamowy – podkreśla Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF. - Dodatkowo nasze pakiety oferują bardzo korzystne koszty dotarcia, tak w porównaniu z innymi mediami, jak i z bezpośrednią, radiową konkurencją – dodaje.

W nowym cenniku dopłata „high season”, wprowadzana przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę, będzie obowiązywała przed Wielkanocą, w dn. 3-8 kwietnia i wynosić będzie 3%.

Cenniki opublikowane zostały na stronie gruparmf.pl.

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

www.gruparmf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na polskim rynku debiutuje Betclic Studios - studio i platforma wideo, na której dostępne są filmy dokumentalne o ciekawych historiach ze świata sportu, kultury i nie tylko. Równocześnie ze startem Studios, Betclic ogłosił uruchomienie programu grantowego dla młodych twórców. W ramach inicjatywy marka przeznaczy aż 1 milion złotych na realizację...
Fundusz na rzecz ukraińskich mediów podsumowuje działania
W marcu 2023 minął rok, od kiedy dziennikarze z Polski, Szwecji, Finlandii, Danii i Norwegii powołali Fundusz na rzecz ukraińskich mediów (Ukrainian Media Fund, UMF), by pomóc przetrwać mediom w Ukrainie. Zebrane środki pozwoliły m.in. na zakup wyposażenia niezbędnego dziennikarzom pracującym w strefach objętych działaniami wojennymi, wsparcie finansowe tych dziennikarzy oraz...
Narodowa Rada Mediów Elektronicznych (NEPLP) będąca łotewskim odpowiednikiem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji podjęła decyzję w sprawie włączenia TVP Info, TVP World, TVP Wilno i Belsat TV do wykazu programów audiowizualnych, które mogą być reemitowane na terenie Łotwy.
Od kwietnia Ringier Axel Springer Polska połączy redakcje Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin. Na czele zespołu stanie Dominika Olszyna-Kniaź, dotychczasowa redaktorka naczelna Onet Lifestyle i Onet Kultura. Po stronie biznesu obszar wzmocni Joanna Szefler, która obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business lifestyle i będzie odpowiedzialna za wsparcie sprzedaży i nowe...
9 marca 2023 roku, podczas uroczystej gali w czasie Kongresu Wyzwań Zdrowotnych, po raz pierwszy został zaprezentowany ranking 50 najbardziej wpływowych kobiet w ochronie zdrowia w Polsce. Jest to wyróżnienie dla menadżerek, lekarek, naukowczyń, badaczek, polityczek, urzędniczek, działaczek społecznych oraz przedstawicielek organizacji działających na rzecz pacjentów i rozwoju...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764