logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cenniki Grupy RMF na marzec i kwiecień

  PR 30.01.2023, przeczytano 357 razy

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą do 30 kwietnia 2023 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cenniki-grupy-rmf-na-marzec-i-kwiecien,398801,artykul.html

Słuchalność wszystkich stacji Grupy RMF utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Liderem rynku jest niezmiennie RMF FM, którego roczny udział w czasie słuchania po raz pierwszy przekroczył 30% i wynosił w 2022 roku aż 31%. Oznacza to, że blisko co trzecia minuta poświęcona na słuchanie radia przez Polaków przypadała w ub.r. właśnie na RMF FM.

Na bardzo wysokich poziomach pozostają też wyniki innych stacji Grupy RMF: udział w czasie słuchania RMF MAXX z Radiem GRA wyniósł w 2022 roku 3,9%, a RMF Classic – 1,5%. W nowych cennikach, które będą obowiązywały od 27 lutego do 30 kwietnia 2023 roku, średnie podwyżki we wszystkich stacjach i pakietach Grupy RMF wyniosą 2,9% (dla wszystkich dni, dla pasma 6-20).

- Podwyżka ta jest w zasadzie nieznaczną korektą cen, znacząco poniżej inflacji, która ma wpływ na cały rynek, również rynek medialny i reklamowy – podkreśla Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF. - Dodatkowo nasze pakiety oferują bardzo korzystne koszty dotarcia, tak w porównaniu z innymi mediami, jak i z bezpośrednią, radiową konkurencją – dodaje.

W nowym cenniku dopłata „high season”, wprowadzana przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę, będzie obowiązywała przed Wielkanocą, w dn. 3-8 kwietnia i wynosić będzie 3%.

Cenniki opublikowane zostały na stronie gruparmf.pl.

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

www.gruparmf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764