logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Citylighty Ams we Wrocławiu i w Sosnowcu

  PR 25.10.2016, przeczytano 703 razy
ilustracjastrzałka
Nowa wiata AMS w Sosnowcu

W wyniku wygranego przetargu we Wrocławiu AMS przez dwa lata będzie dzierżawić od miasta 74 cityligty w ścisłym centrum. Natomiast dzięki wygranej w przetargu w Sosnowcu AMS wybuduje 51 wiat przystankowych i przez dziesięć lat będzie świadczyć usługi reklamowe na nowoczesnych podświetlanych panelach zamontowanych w wiatach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/citylighty-ams-we-wroclawiu-i-w-sosnowcu,30340,artykul.html

AMS wygrał przetarg we Wrocławiu, pokonując firmę Clear Channel oraz firmę Ströer, która  przez ostatnie 4 lata eksploatowała wiaty przystankowe, będące przedmiotem przetargu. Umowa została podpisana na dwa lata i obejmuie okres od stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2018 roku.

Wygrana w Sosnowcu dotyczy wybudowania 51 wiat przystankowych i ich obsługi reklamowej na 102 panelach typu citylight. Umowę dzierżawy zawarto na okres 10 lat. Na potrzeby Sosnowca przygotowano dwa typy wiat: model Compact oraz wiatę kolumnową typu Pizza-Korona. Wiaty zaprojektowała i dostarczyła firma Team Tejbrant AB. Na życzenie miasta typ wiaty został indywidualnie dobrany do warunków terenowych panujących w danej lokalizacji.

AMS na podstawie kontraktów z największymi gminami w Polsce wyposażył w meble miejskie ponad 30 największych polskich miast. Zrealizował pionierskie na polskim rynku inwestycje w zrewitalizowanych obszarach Szczecina, Warszawy i Wrocławia. Spółka jest wyłącznym operatorem wiat przystankowych w Warszawie – firma realizuje budowę 1580 nowoczesnych i interaktywnych przystanków. AMS realizuje także koncesję krakowską – w ciągu 10 lat zostanie wybudowanych 600 wiat przystankowych z około 1600 stronami reklamowymi.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764