logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clipatize przygotowuje kolejną kampanię produktową dla GE Healthcare

  PR 21.06.2021, przeczytano 305 razy

Clipatize, agencja marketingu B2B, zajmuje się przygotowaniem kampanii wprowadzającej na rynek nowy bezprzewodowy ultrasonograf Vscan Air™ wyprodukowany przez GE Healthcare. Komunikacja zaprojektowana przez Clipatize  skierowana jest do ekspertów branży medycznej i obejmuje budowanie świadomości produktu przez działania content marketingowe prowadzone w obszarze regionu EMEA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clipatize-przygotowuje-kolejna-kampanie-produktowa-dla-ge-healthcare,391967,artykul.html

Nowy projekt jest kolejną kampanią, której przygotowaniem i wdrożeniem zajmuje się Clipatize. Agencja od 4 lat regularnie realizuje kampanie na rzecz GE Healthcare skierowane do specjalistów z branży medycznej z wielu krajów, m.in. USA, Hiszpanii, Norwegii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Japonii czy Korei Południowej, współpracując z działami marketingu zlokalizowanymi w tych krajach oraz z globalnym zespołem marketingu GE.

Obecny projekt dotyczy promocji nowego bezprzewodowego ultrasonografu Vscan Air, którego premiera odbyła się w marcu br. Urządzenie Vscan Air zdalnie łączy się z telefonem przez zainstalowaną na nim aplikację i wykorzystuje telefon do prezentacji obrazów klinicznych, jest tym samym bardzo poręczne, łatwe w obsłudze i przystępne cenowo.

GE Healthcare korzysta ze wsparcia agencji Clipatize w zakresie przygotowania materiałów komunikacyjnych prezentujących produkt, obejmujących treści na stronę internetową marki i na landing page’e, a także filmy, animacje i reklamy produktowe. Clipatize opracowuje także kampanie budujące świadomość produktu na rynkach międzynarodowych. Działania te są zaplanowana w kanałach cyfrowych, m.in. w mediach społecznościowych, takich jak LinkedIn, Twitter oraz Facebook.

Źródło: Clipatize Sp. z o.o. sp. k.

www.clipatize.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764