Clipatize, agencja marketingu B2B, zajmuje się przygotowaniem kampanii wprowadzającej na rynek nowy bezprzewodowy ultrasonograf Vscan Air™ wyprodukowany przez GE Healthcare. Komunikacja zaprojektowana przez Clipatize skierowana jest do ekspertów branży medycznej i obejmuje budowanie świadomości produktu przez działania content marketingowe prowadzone w obszarze regionu EMEA.
Nowy projekt jest kolejną kampanią, której przygotowaniem i wdrożeniem zajmuje się Clipatize. Agencja od 4 lat regularnie realizuje kampanie na rzecz GE Healthcare skierowane do specjalistów z branży medycznej z wielu krajów, m.in. USA, Hiszpanii, Norwegii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Japonii czy Korei Południowej, współpracując z działami marketingu zlokalizowanymi w tych krajach oraz z globalnym zespołem marketingu GE.
Obecny projekt dotyczy promocji nowego bezprzewodowego ultrasonografu Vscan Air, którego premiera odbyła się w marcu br. Urządzenie Vscan Air zdalnie łączy się z telefonem przez zainstalowaną na nim aplikację i wykorzystuje telefon do prezentacji obrazów klinicznych, jest tym samym bardzo poręczne, łatwe w obsłudze i przystępne cenowo.
GE Healthcare korzysta ze wsparcia agencji Clipatize w zakresie przygotowania materiałów komunikacyjnych prezentujących produkt, obejmujących treści na stronę internetową marki i na landing page’e, a także filmy, animacje i reklamy produktowe. Clipatize opracowuje także kampanie budujące świadomość produktu na rynkach międzynarodowych. Działania te są zaplanowana w kanałach cyfrowych, m.in. w mediach społecznościowych, takich jak LinkedIn, Twitter oraz Facebook.
Źródło: Clipatize Sp. z o.o. sp. k.