logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Creaton Polska w nowej odsłonie

  PR 12.09.2017, przeczytano 613 razy
ilustracjastrzałka

Firma CREATON Polska sp. z o.o., producent nowoczesnych pokryć dachowych i innowacyjnych materiałów elewacyjnych, wprowadza zmiany w zakresie identyfikacji wizualnej. Towarzyszą one modyfikacjom, jakie zaszły w ofercie produktowej marki CREATON.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/creaton-polska-w-nowej-odslonie,33700,artykul.html

Od września 2017 roku firma CREATON Polska sp. z o.o. oferuje cztery grupy produktowe: dachówki ceramiczne, dachówki cementowe, płytki dachowe i elewacyjne oraz płytę falistą z włóknocementu pod jedną marką CREATON. Wygaszeniu ulega zatem brand Euronit, pod którym występowały dotąd trzy ostatnie grupy produktów. Przeszły one również zmiany technologiczne, dzięki czemu zapewniają najwyższą jakość i wyznaczają nowe standardy na rynku.

Odświeżony został także logotyp marki. Cała identyfikacja wizualna została ponadto ujednolicona, aby była jeszcze bardziej czytelna i spójna. – Cztery linie produktowe dostępne teraz pod jedną marką CREATON oraz jeszcze lepsza jakość produktów, to kolejny krok na drodze do umocnienia pozycji rynkowej brandu. Dajemy odbiorcom możliwość wyboru – każdy inwestor ma inne potrzeby i oczekiwania wobec materiałów budowlanych. Zależy nam, aby w bogatej ofercie naszej marki znalazł najlepsze rozwiązanie na dach – mówi Marek Marchewka, Dyrektor Zarządzający CREATON Polska sp. z o.o.

Źródło: CREATON Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eti wita jesień intensywnymi działaniami promocyjnymi
19 sierpnia wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – intensywnie czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.
PLNY LALA, jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce, dołączyła do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One. SalesTube będzie odpowiadał za e-commerce marki na lokalnym rynku.
Zwrot w stronę natury: 16. edycja OKK! design już wkrótce
Kolejne – 16. spotkanie z wzornictwem i architekturą, OKK! design, zbliża się wielkimi krokami. Już 9 września zobaczymy się ponownie. Tematem przewodnim nadchodzącej edycji będzie Biophilic design - czyli to w jaki sposób natura może przenikać się z architekturą, jaką rolę w naszych wnętrzach odgrywają rośliny i dlaczego warto otaczać się zielenią, nie tylko w domu, ale...
Communication Unlimited: Nowa strategia pozycjonowania marki Profi
Nowa strategia pozycjonowania marki wprowadza nową jakość do kategorii produktów gotowych do użycia.
Nowa aranżacja przestrzeni galerii Poznań Plaza
Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764