logo
WIADOMOŚCI

Creaton Polska w nowej odsłonie

Mateusz Zawiślak  PR 12.09.2017, przeczytano 400 razy
ilustracjastrzałka

Firma CREATON Polska sp. z o.o., producent nowoczesnych pokryć dachowych i innowacyjnych materiałów elewacyjnych, wprowadza zmiany w zakresie identyfikacji wizualnej. Towarzyszą one modyfikacjom, jakie zaszły w ofercie produktowej marki CREATON.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/creaton-polska-w-nowej-odslonie,33700,artykul.html

Od września 2017 roku firma CREATON Polska sp. z o.o. oferuje cztery grupy produktowe: dachówki ceramiczne, dachówki cementowe, płytki dachowe i elewacyjne oraz płytę falistą z włóknocementu pod jedną marką CREATON. Wygaszeniu ulega zatem brand Euronit, pod którym występowały dotąd trzy ostatnie grupy produktów. Przeszły one również zmiany technologiczne, dzięki czemu zapewniają najwyższą jakość i wyznaczają nowe standardy na rynku.

Odświeżony został także logotyp marki. Cała identyfikacja wizualna została ponadto ujednolicona, aby była jeszcze bardziej czytelna i spójna. – Cztery linie produktowe dostępne teraz pod jedną marką CREATON oraz jeszcze lepsza jakość produktów, to kolejny krok na drodze do umocnienia pozycji rynkowej brandu. Dajemy odbiorcom możliwość wyboru – każdy inwestor ma inne potrzeby i oczekiwania wobec materiałów budowlanych. Zależy nam, aby w bogatej ofercie naszej marki znalazł najlepsze rozwiązanie na dach – mówi Marek Marchewka, Dyrektor Zarządzający CREATON Polska sp. z o.o.

Źródło: CREATON Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 76 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone