logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Creaton Polska w nowej odsłonie

  PR 12.09.2017, przeczytano 583 razy
ilustracjastrzałka

Firma CREATON Polska sp. z o.o., producent nowoczesnych pokryć dachowych i innowacyjnych materiałów elewacyjnych, wprowadza zmiany w zakresie identyfikacji wizualnej. Towarzyszą one modyfikacjom, jakie zaszły w ofercie produktowej marki CREATON.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/creaton-polska-w-nowej-odslonie,33700,artykul.html

Od września 2017 roku firma CREATON Polska sp. z o.o. oferuje cztery grupy produktowe: dachówki ceramiczne, dachówki cementowe, płytki dachowe i elewacyjne oraz płytę falistą z włóknocementu pod jedną marką CREATON. Wygaszeniu ulega zatem brand Euronit, pod którym występowały dotąd trzy ostatnie grupy produktów. Przeszły one również zmiany technologiczne, dzięki czemu zapewniają najwyższą jakość i wyznaczają nowe standardy na rynku.

Odświeżony został także logotyp marki. Cała identyfikacja wizualna została ponadto ujednolicona, aby była jeszcze bardziej czytelna i spójna. – Cztery linie produktowe dostępne teraz pod jedną marką CREATON oraz jeszcze lepsza jakość produktów, to kolejny krok na drodze do umocnienia pozycji rynkowej brandu. Dajemy odbiorcom możliwość wyboru – każdy inwestor ma inne potrzeby i oczekiwania wobec materiałów budowlanych. Zależy nam, aby w bogatej ofercie naszej marki znalazł najlepsze rozwiązanie na dach – mówi Marek Marchewka, Dyrektor Zarządzający CREATON Polska sp. z o.o.

Źródło: CREATON Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aplikacje Samochodowe od A do Z po raz 26.
Od ponad 10 lat, z początkiem wiosennego sezonu aplikacyjnego, Atrium i Ikonos organizują warsztaty pt. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Łącznie w całym cyklu wzięło już udział ponad 1000 uczestników.
Wyróżnienie firmy Prograf SG w konkursie Fespa 2019
FESPA to najważniejsze wydarzenie branży reklamowej w Europie. Podczas tej imprezy najważniejsi gracze tego rynku prezentują swoje osiągnięcia w zakresie druku - technik i materiałów.
W związku z wątpliwościami natury etycznej, skierowanymi do Rady Etyki Public Relations przez Luizę Jurgiel-Żyłę, Prezeskę Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, REPR oświadcza, iż nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na wydanie opinii w sprawie publikacji książkowej pt. „Delfin. Mateusz Morawiecki”. Ze względu na jej specyfikę, dla podjęcia odpowiedniego...
„Piąty wymiar” – twórcza przestrzeń w CH Atrium Promenada
Agencja marketingowa Valkea we współpracy z Atrium Poland przygotowała kolejny innowacyjny projekt dla Atrium Promenada. Tym razem na terenie centrum handlowego powstała wyjątkowa przestrzeń twórcza pod nazwą „Piąty Wymiar”. Dzięki niej wszyscy odwiedzający mają od teraz możliwość wzięcia udziału w regularnych i bezpłatnych zajęciach rozwojowych oraz warsztatach...
Walk PR rozpoczął współpracę z Grupą Nosalowy. Do zadań agencji należeć będzie kompleksowa obsługa PR nowego hotelu Grupy – Nosalowy Park Hotel & SPA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764