Firma CREATON Polska sp. z o.o., producent nowoczesnych pokryć dachowych i innowacyjnych materiałów elewacyjnych, wprowadza zmiany w zakresie identyfikacji wizualnej. Towarzyszą one modyfikacjom, jakie zaszły w ofercie produktowej marki CREATON.
Od września 2017 roku firma CREATON Polska sp. z o.o. oferuje cztery grupy produktowe: dachówki ceramiczne, dachówki cementowe, płytki dachowe i elewacyjne oraz płytę falistą z włóknocementu pod jedną marką CREATON. Wygaszeniu ulega zatem brand Euronit, pod którym występowały dotąd trzy ostatnie grupy produktów. Przeszły one również zmiany technologiczne, dzięki czemu zapewniają najwyższą jakość i wyznaczają nowe standardy na rynku.
Odświeżony został także logotyp marki. Cała identyfikacja wizualna została ponadto ujednolicona, aby była jeszcze bardziej czytelna i spójna. – Cztery linie produktowe dostępne teraz pod jedną marką CREATON oraz jeszcze lepsza jakość produktów, to kolejny krok na drodze do umocnienia pozycji rynkowej brandu. Dajemy odbiorcom możliwość wyboru – każdy inwestor ma inne potrzeby i oczekiwania wobec materiałów budowlanych. Zależy nam, aby w bogatej ofercie naszej marki znalazł najlepsze rozwiązanie na dach – mówi Marek Marchewka, Dyrektor Zarządzający CREATON Polska sp. z o.o.
Źródło: CREATON Polska