logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Criteo: Murata Kalafata dyrektorem w Europie Środkowo-Wschodniej i Turcji

  PR 21.03.2018, przeczytano 691 razy

Criteo, firma technologiczna, ogłosiła strategiczną zmianę w managemencie firmy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Murat Kalafat obejmie rolę dyrektora zarządzającego i będzie odpowiedzialny za działalność firmy, między innymi, w Polsce, Czechach, Bułgarii, Rumunii i Turcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/criteo%3A-murata-kalafata-dyrektorem-w-europie-srodkowo-wschodniej-i-turcji,35862,artykul.html

Murat Kalafat dołączył do zespołu Criteo w marcu 2017 roku i od tego czasu pełnił funkcję dyrektora zarządzającego tureckiego oddziału firmy, gdzie był odpowiedzialny, między innymi, za zarządzanie wszystkimi istniejącymi kontraktami oraz pozyskiwanie nowych klientów. W związku z rozszerzeniem zakresu obowiązków, Kalafat będzie realizował strategię firmy nakierowaną na dostarczanie klientom innowacyjnych rozwiązań i usług z zakresu commerce marketingu w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Turcji.

- Sytuacja na międzynarodowych rynkach zmienia się dynamicznie. Sprzedawcy i producenci są zmuszeni do porzucenia istniejących modeli biznesowych i otwarcia się na nowe, innowacyjne rozwiązania z zakresu marketingu, skoncentrowanych na indywidualnych potrzebach coraz bardziej wymagających klientów - powiedział Murat Kalafat, Managing Director CEE. - Niezmiernie się cieszę z perspektywy objęcia nowej, rozszerzonej roli w tym niezwykle ciekawym dla naszej branży czasie, a także z możliwości poznawania i wykorzystania najlepszych praktyk rynkowych krajów o podobnych wyzwaniach, ale różnych mocnych stronach. Nasz wciąż rozwijający się Criteo Commerce Marketing Ecosystem został stworzony po to, by nasi klienci mogli sprzedawać więcej i jeszcze lepiej konkurować na szybko zmieniającym się rynku. Moim głównym celem jest rozwój CME w regionie, za który odpowiadam.

Murat Kalafat jest doświadczonym menedżerem z udokumentowanym dorobkiem. Zanim dołączył do Criteo, założył turecki oddział firmy Ligatus – wiodącej na rynku europejskim agencji zajmującej się reklamą natywną, którym następnie zarządzał przez 4,5 roku. Był również założycielem firmy AWIN (poprzednio Zanox) zajmującej się marketingiem afiliacyjnym. W sumie, Murat wnosi do zespołu Criteo ponad 17 lat doświadczenia w branżach digital marketingu i telekomunikacji. Oprócz wspomnianych już firm pracował również dla Flycell Avea, Telsim i Netas.

Źródło: Criteo

www.criteo.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764